Κυριακή, 13 Απριλίου, 2025

O Kώστας Τσαρούχας «απασφάλισε»: Τηλεπαρουσιάστριες στα πρόθυρα της… πορνείας

Ατάκες σκέτο δηλητήριο για τηλεπαρουσιάστριες από το στόμα του...

«Τρυπώσαμε» στη βίλα της ακολασίας στα Γλυκά Νερά του νομού Αττικής!

Οσα θα αποκαλύψουμε σήμερα για τον τελικό προορισμό πολλών...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Κυριακή 13 Απριλίου

ΚΡΙΟΣ: Η χαρά στη ζωή είναι δική σας υπόθεση και...

Τα μοναστήρια της Ελλάδας φανερώνονται στους «Πρωταγωνιστές»

Ήρθαν λοιπόν ξανά οι μέρες που το βλέμμα στρέφεται...

Η Google «παίρνει μάτι»

❱❱ Ο διαδικτυακός κολοσσός παρακολουθεί τις ερωτικές προτιμήσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου!

Τη συνήθεια να «παίρνει μάτι» τις ερωτικές φαντασιώσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου φαίνεται ότι έχει η Google, αλλά και άλλοι διαδικτυακοί κολοσσοί, μεταξύ των οποίων το facebook και η Oracle, σύμφωνα τουλάχιστον με νέα έρευνα.

Ερευνητές στις ΗΠΑ κατέληξαν στο ανατριχιαστικό συμπέρασμα καθώς ανακάλυψαν πού καταλήγουν οι προσωπικές πληροφορίες όσων παρακολουθούν διαδικτυακά πορνό.

Η ερευνητική ομάδα ανέλυσε 22.484 ιστοσελίδες πορνό για να εντοπίσει πού στέλνουν τις πληροφορίες των χρηστών τους.

Διαπίστωσαν ότι το 93% έστελνε δεδομένα σε επτά άλλες διαδικτυακές εταιρίες κατά μέσον όρο, κυρίως μέσω cookies.

Τα δεδομένα αφορούσαν, μεταξύ, άλλων, τις κατηγορίες πορνό που παρακολουθούσαν οι χρήστες, πόσο χρόνο έμεναν στην ιστοσελίδα, τι περιεχόμενο είχε κάθε βίντεο χωριστά και πληροφορίες για τις έρευνες αναζήτησης που έκαναν εντός του site.

Από το σύνολο των δεδομένων θα μπορούσε κανείς να καταλάβει, μεταξύ άλλων, τις σεξουαλικές προτιμήσεις κάθε χρήστη, ποια είναι τα φετίχ του και ποιες φαντασιώσεις τον «ανάβουν».

Η έρευνα, που σύμφωνα με τους «New York Times» θα δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό «New Media & Society», αποκαλύπτει ότι οι πληροφορίες των χρηστών από το 74% των ιστοσελίδων πορνό καταλήγουν στην Google, ενώ η Oracle παρακολουθεί το 24% των συγκεκριμένου είδους sites και το facebook το 10%.

Οπως επισημαίνει η αμερικανική εφημερίδα, δεν είναι γνωστό με ποιον τρόπο και αν χρησιμοποιούν τις παραπάνω πληροφορίες οι εταιρίες, οι οποίες με ανακοινώσεις τους αρνήθηκαν ότι τις χρησιμοποιούν για τη δημιουργία προφίλ των χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σκλάβες του sex με μάγισσα «μαντάμ»

Νεαρές «σκλάβες του σεξ» που «μαρτύρησαν» στα χέρια της...

Ερωτευμένη η Καϊλή με τα Εμιράτα

Στο Αμπού Ντάμπι η Εύα Καϊλή, που παρά τα...

Η Τάμτα, ο γάμος στα 14 της και ο Κασιδόκωστας

Μια σπάνια εξομολόγηση για τη σχέση της με τον...
spot_img
spot_img