Σάββατο, 19 Απριλίου, 2025

Το… «ωραιότερο Πάσχα του κόσμου» με sold out Λευτέρη Πανταζή στο Sea...

Ταραχή στο νησί των ανέμων θα φέρει ο Λευτέρης...

Ανάσταση για τους celebrities σε θαλαμηγούς και βίλες-φρούρια

Από τις Σπέτσες και τη Μύκονο ως το Ντουμπάι,...

Οι ξεχωριστές πόζες και το φλογερό φιλί της Στικούδη στον σύζυγό της

Ποιος είπε ότι ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα; Οποιος...

Τσορτέκης – Μαυρίδου μαζί και στο σανίδι!

Μπορεί να είναι μαζί στη ζωή, όπως σας αποκάλυψε...

Η Google «παίρνει μάτι»

❱❱ Ο διαδικτυακός κολοσσός παρακολουθεί τις ερωτικές προτιμήσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου!

Τη συνήθεια να «παίρνει μάτι» τις ερωτικές φαντασιώσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου φαίνεται ότι έχει η Google, αλλά και άλλοι διαδικτυακοί κολοσσοί, μεταξύ των οποίων το facebook και η Oracle, σύμφωνα τουλάχιστον με νέα έρευνα.

Ερευνητές στις ΗΠΑ κατέληξαν στο ανατριχιαστικό συμπέρασμα καθώς ανακάλυψαν πού καταλήγουν οι προσωπικές πληροφορίες όσων παρακολουθούν διαδικτυακά πορνό.

Η ερευνητική ομάδα ανέλυσε 22.484 ιστοσελίδες πορνό για να εντοπίσει πού στέλνουν τις πληροφορίες των χρηστών τους.

Διαπίστωσαν ότι το 93% έστελνε δεδομένα σε επτά άλλες διαδικτυακές εταιρίες κατά μέσον όρο, κυρίως μέσω cookies.

Τα δεδομένα αφορούσαν, μεταξύ, άλλων, τις κατηγορίες πορνό που παρακολουθούσαν οι χρήστες, πόσο χρόνο έμεναν στην ιστοσελίδα, τι περιεχόμενο είχε κάθε βίντεο χωριστά και πληροφορίες για τις έρευνες αναζήτησης που έκαναν εντός του site.

Από το σύνολο των δεδομένων θα μπορούσε κανείς να καταλάβει, μεταξύ άλλων, τις σεξουαλικές προτιμήσεις κάθε χρήστη, ποια είναι τα φετίχ του και ποιες φαντασιώσεις τον «ανάβουν».

Η έρευνα, που σύμφωνα με τους «New York Times» θα δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό «New Media & Society», αποκαλύπτει ότι οι πληροφορίες των χρηστών από το 74% των ιστοσελίδων πορνό καταλήγουν στην Google, ενώ η Oracle παρακολουθεί το 24% των συγκεκριμένου είδους sites και το facebook το 10%.

Οπως επισημαίνει η αμερικανική εφημερίδα, δεν είναι γνωστό με ποιον τρόπο και αν χρησιμοποιούν τις παραπάνω πληροφορίες οι εταιρίες, οι οποίες με ανακοινώσεις τους αρνήθηκαν ότι τις χρησιμοποιούν για τη δημιουργία προφίλ των χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι Ελληνες celebrities που βρίσκονται στα… τέσσερα σημεία του ορίζοντα για τις πασχαλινές διακοπές τους

Celebrities σε πασχαλινές διακοπές στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα....

Λουίζα Μπατίστα: Η ζωή εν τάφω μιας ξεχασμένης σταρ…

Τυφλή, έχοντας ήδη πατήσει τα 96 χρόνια της και...

«Big Brother» με 15+1 παίκτες

Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε για τον «Μεγάλο Αδελφό»! Το...

Ινα Ταράντου: Κυριακή του Πάσχα με ταξίδι στην ανοιξιάτικη Κέρκυρα

Η Ινα Ταράντου μάς ταξιδεύει στην ανοιξιάτικη Κέρκυρα! Οι...

Ιωάννα Παλιοσπύρου: «Relax travel» στο Μπαλι!

Ενα ταξίδι εσωτερικής αναζήτησης και ψυχικής ηρεμίας στο Μπαλί...
spot_img
spot_img