Σαν να μην έφτανε το «Big Brother», επέστρεψε στους τηλεοπτικούς δέκτες μας και το «Greece’s Next Top Model» για να μας… αποτελειώσει! Φέτος, μάλιστα, που ο ανταγωνισμός είναι ακόμα μεγαλύτερος, οι ιθύνοντες του νέου κύκλου του reality μόδας του Star, στο οποίο διαγωνίζονται πλέον, εκτός από κορίτσια, και αγόρια, είπαν να χρησιμοποιήσουν την «καραμέλα» της διαφορετικότητας με το «καλημέρα σας»! Απόδειξη; O παχουλός υποψήφιος Κωνσταντίνος Μελισσάς, ο οποίος περπάτησε τόπλες φορώντας ψηλά τακούνια (!!!), πήρε πόζες αλά… Μαντόνα στο βιντεοκλίπ του τραγουδιού «Vogue» και τόνισε πως θα ήθελε να βοηθήσει ώστε να ανοίξει η αγορά για τα plus size αρσενικά.
Η εικόνα ενός άντρα με τακούνια δεν έμεινε ασχολίαστη από χρήστες του διαδικτύου, καθώς πολλοί αναρωτήθηκαν τι άλλο θα δουν τα μάτια των τηλεθεατών όταν ο ανταγωνισμός μεταξύ των συμμετεχόντων θα αρχίσει να αγριεύει και θα παίρνουν μέρος σε διάφορες δοκιμασίες. Κάποιοι, μάλιστα, σχολίασαν δηκτικά πως η παραγωγή είναι ικανή, προκειμένου να προκαλέσει ντόρο, να βάζει τους άντρες παίκτες να περπατούν σε πασαρέλες με… φούστες (με την αιτιολογία ενός «ανατρεπτικού» -και καλά- fashion show) ή να ποζάρουν στον φακό με μακιγιάζ και με βλεφαρίδες κάγκελο! Ο συγκεκριμένος υποψήφιος (με τα… τακούνια) είπε on camera πως ασχολείται με το θέατρο, τον χορό και, γενικά, διαθέτει πολλά καλλιτεχνικά ταλέντα.
Σίγουρα όμως δεν θα «έβλεπε» κάποιος ειδικός στο πρόσωπό του το επόμενο κορυφαίο μοντέλο της χώρας. Παρ’ όλα αυτά, πέρασε στην επόμενη φάση του reality με τέσσερα «ναι» από τους κριτές Βίκυ Καγιά, Άγγελο Μπράτη, Ζενεβιέβ Μαζαρί και Δημήτρη Σκουλό. Η Βίκυ Καγιά ειδικά ξετρελάθηκε με τις πόζες του και τον αποθέωσε (ε, ναι, αλίμονο…), κάνοντάς μας ν’ απορήσουμε: για μοντέλα ψάχνουν όντως ή το reality είναι το στοιχείο που ωθεί τελικά τις επιλογές τους στις οντισιόν;
Σε κάθε περίπτωση, οι Ελληνες τηλεθεατές παρακολούθησαν και τη φετινή πρεμιέρα του «GNTM». Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το πρώτο επεισόδιο σημείωσε 28,5% στο δυναμικό κοινό, ενώ στο γενικό σύνολο άγγιξε το 18,7%. Συγκριτικά με την περσινή πρεμιέρα, το reality μόδας κινήθηκε ελαφρώς υψηλότερα. Βασικός αντίπαλος στην πρώτη αυτή μέρα προβολής του ήταν το σίριαλ «8 λέξεις» του Ανδρέα Γεωργίου στον Σκάι, το οποίο συγκέντρωσε ποσοστό 13,4% στο δυναμικό κοινό και 19,6% στο γενικό σύνολο.