Άσχημη ημέρα θα είχε χθες η ξανθομαλλούσα Ιωάννα Μαλέσκου όχι γιατί κάθισε σπίτι της (καθώς στην ώρα της εκπομπής της στον Σκάι βγήκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τα… χαμπέρια για το γενικό lockdown στη χώρα μας), αλλά γιατί θα πήρε το «ραβασάκι» της εταιρίας τηλεμετρήσεων Nielsen – τα μαντάτα δεν ήταν ευχάριστα.
H Hλιάνα έκανε «Pop up» στην τηλεθέαση, την προσπέρασε και η Ιωάννα βρήκε παρηγοριά προφανώς, όπως είδαμε και στη χθεσινή ανάρτησή της στο Instagram, στο σκυλάκι της, την Μπαλού.
Σκληρές «μάχες» δίνουν πλέον σε καθημερινή βάση για την τηλεθέαση η Ιωάννα Μαλέσκου και το «Love it» του Σκάι με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου και το «Pop Up» στον Alpha. Την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου είχαμε μεγάλη ανατροπή στους πίνακες τηλεθέασης, με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου να παίρνει την πρωτιά στο δυναμικό κοινό, έχοντας μέσο όρο 11,7%, έναντι 8,1% του «Love it».
Στο γενικό σύνολο η κατάσταση παρέμεινε όμως ίδια με τις προηγούμενες ημέρες, με την Ιωάννα Μαλέσκου να διατηρεί το προβάδισμα, καθώς το «Love it» άγγιξε το 11,2% και το «Pop Up» το 8,4%.
Στον Alpha δεν έχουν πει ακόμη την τελευταία τους λέξη και κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να καθιερώσουν την Ηλιάνα Παπαγεωργίου ως παρουσιάστρια πρώτης γραμμής, που με τις κατάλληλες αλλαγές θα εδραιωθεί στη συνείδηση του κόσμου.
Η πρώτη αλλαγή με την ώρα μετάδοσης ήταν επιτυχής, ενώ οι εκπλήξεις θα συνεχιστούν. Η μητέρα όλων των μαχών δεν έχει δοθεί ακόμη. Η καραντίνα που θα κρατήσει τον κόσμο σπίτι για έναν μήνα θα αυξήσει και τους τηλεθεατές, που θα βρουν καταφύγιο στη μικρή οθόνη! Λέτε ο εγκλεισμός να αναδείξει κάποια εκ των δύο ως μεγάλη νικήτρια;