Παγωμένη τηλεθέαση και άγχος για την επόμενη μέρα!
Η πτώση της Φαίης και η… πτώση παρουσιαστριών!
«Κακοκαιρία» επικρατεί στα κανάλια και οι «παγωμένες» θερμοκρασίες στην τηλεθέαση έχουν επηρεάσει πρώτα απ’ όλα την πρωινή ζώνη σχεδόν όλων των τηλεοπτικών σταθμών, ενώ τα σύννεφα βρίσκονται και πάνω από τις άλλες ζώνες. Τα κανάλια προσπαθούν με πανηγυρικές ανακοινώσεις και δελτία Τύπου, ακόμα και σε καθημερινή βάση, να κερδίσουν τις εντυπώσεις και να αναφέρουν τις πρωτιές τους στην τηλεθέαση, τονίζοντας ενίοτε τη χαμηλή επίδοση των υπολοίπων.
Αλλά οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια. Για παράδειγμα, η Τετάρτη 11 Νοεμβρίου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αποφράδα ημέρα για την πρωινή ζώνη, καθώς τα μονοψήφια νούμερα τηλεθέασης εκπομπών, είτε στο δυναμικό κοινό είτε στο σύνολο, ήταν σε κατάσταση «καραντίνας»!
Για να πάρουμε μια εικόνα, ας δούμε τα νούμερα τηλεθέασης ορισμένων δημοφιλών εκπομπών: Το «Happy day» στον Alpha με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή σημείωσε 11,8% στο δυναμικό κοινό και 9,2% στο σύνολο και το «Love it» στον ΣΚΑΪ με την Ιωάννα Μαλέσκου, 9,6% στο δυναμικό κοινό και 11,7% στο γενικό σύνολο.
Xαμηλές πτήσεις
Οι χαμηλές πτήσεις έδωσαν και πήραν στο γενικότερο τηλεοπτικό τοπίο. Η εκπομπή του ΑΝΤ1 «Το πρωινό» με τη Φαίη Σκορδά άγγιξε το 11,8% στο δυναμικό κοινό και μόλις το 9,2% στο γενικό σύνολο, με αποτέλεσμα να σημάνει γενικός συναγερμός στο κανάλι του Αμαρουσίου.
Το «Πρωινό» αυτή τη σεζόν διαγράφει πτωτική πορεία. Φέτος, μάλιστα, και μετά την αποχώρηση συνεργατών μπροστά αλλά και πίσω από τις κάμερες, έγιναν αλλαγές, με τους υπευθύνους της εκπομπής να προσπαθούν να ανεβάσουν πάση θυσία την τηλεθέαση, χωρίς όμως έως τώρα να υπάρξουν θετικά αποτελέσματα.
Το τηλεοπτικό κοινό δεν έχει ικανοποιηθεί από τις αλλαγές που έχουν γίνει. Από το κανάλι του Αμαρουσίου έχει δοθεί προτεραιότητα στην παραγωγή πρωτογενούς θεματολογίας, σταματώντας την τακτική της «ανακύκλωσης» θεμάτων.
Πάντως, από την πορεία της εκπομπής τη φετινή σεζόν θα κριθούν πολλά, όπως και το αν θα αλλάξει όλη η δομή του «Πρωινού» ή ακόμη και αν θα γίνει νέο λίφτινγκ στο πάνελ, στην προσπάθεια να αναδειχθούν φρέσκα πρόσωπα που θα κάνουν κλικ στο τηλεοπτικό κοινό. Μέσα στο όλο κλίμα υπάρχει και το κεφάλαιο «Γρηγόρης Αρναούτογλου», καθώς ο παρουσιαστής έχει εκφραστεί σε ανύποπτο χρόνο θετικά στην προοπτική της ολικής επαναφοράς του στην πρωινή ζώνη, όπου έχει αφήσει πριν από χρόνια με επιτυχία το αποτύπωμά του.
Δεν… ωφελεί η καραντίνα
Από την άλλη μεριά, ακόμη και η κοινωνική εκπομπή του STAR «Αλήθειες με τη Ζήνα» την περασμένη Τετάρτη έπεσε στο δυναμικό κοινό στο 9,2%, ενώ στο γενικό σύνολο έφτασε το 12,5%. Πτωτική τάση στο Star είχε και η εκπομπή «Στη φωλιά των Κου Κου», με την τηλεθέαση να κυμαίνεται στο 12,6% στο δυναμικό κοινό και 9,3% στο σύνολο.
Αν και θα περίμενε κανείς με την εφαρμογή της καραντίνας Νο 2 στην κοινωνία να αυξηθεί η τηλεθέαση εκπομπών, συνέβη το αντίθετο και ο προβληματισμός στους διαδρόμους των καναλιών καλά κρατεί.
Προβλήματα εντοπίστηκαν και στην πρωινή ζώνη του ALPHA. H Ελεονώρα Μελέτη, η οποία συνεχίζει να πληρώνεται από τον σταθμό με βάση το συμβόλαιό της και ας μην εργάζεται (προς το παρόν), εμφανίζεται, σύμφωνα με όσα ακούγονται στην τηλεοπτική πιάτσα, να έχει συζητήσεις με το MEGA -λόγω Σταμάτη Μαλέλη, με τον οποίο είχε συνεργαστεί στο STAR-, με τον ΑΝΤ1, από την παλιότερη θητεία της εκεί, αλλά και με στελέχη του OPEN.
Οι δημοσιογράφοι οι οποίοι πήραν τη θέση της στο πλατό με την εκπομπή «Alpha παντού» (οι έμπειροι και καλοί συνάδελφοι Μαρία Νικόλτσιου, Βίκυ Χαντζή και Πέτρος Καρσιώτης) δεν έχουν βρει ακόμη τα πατήματά τους με τον ανταγωνισμό και η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό έχει κολλήσει στο 5,1% και στο 7,5% στο γενικό σύνολο.
Όπως, πάντως, φημολογείται, ετοιμάζονται αλλαγές στην πρωινή ζώνη του ALPHA, καθώς η εκπομπή «Αlpha παντού», η οποία δημιουργήθηκε εκ των έσω ύστερα από όσα συνέβησαν στην εκπομπή της Μελέτη, δεν έχει την ανταπόκριση την οποία ήθελαν οι υπεύθυνοι του σταθμού από το κοινό.
Και η… Τατιάνα
Έτσι, ακούγεται ότι γίνονται προσπάθειες να βγει στον αέρα του σταθμού, στη ζώνη 11-1, η Τατιάνα Στεφανίδου. Πιθανότερο σενάριο είναι η πρεμιέρα της να γίνει τον Δεκέμβριο, ωστόσο δεν αποκλείεται να τη δούμε και στις αρχές του 2021.
Επίσης, και η εκπομπή του ALPHA «Pop up» με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου από το ξεκίνημα έχει σοβαρά προβλήματα. Η τηλεθέαση ενδεικτικά την περασμένη Τετάρτη έφτασε στο δυναμικό κοινό το 6,2% και στο γενικό σύνολο το 5,2%.
Όσο για την εκπομπή της Δανάη Μπάρκα «Πάμε Δανάη» στο MEGA; Εκεί οι θερμοκρασίες είναι… Λαπωνίας! Τα νούμερα, άλλωστε, μιλούν από μόνα τους. Στο δυναμικό κοινό η εκπομπή αγγίζει το 5,9% και στο γενικό σύνολο το 3,8%!
Τέτοια νούμερα κάνει σχεδόν καθημερινά η υπερκοστολογημένη (τα γράφαμε πριν από μερικές ημέρες) εκπομπή «Φλερτ» στην ΕΡΤ, με 2,9% στο δυναμικό κοινό και 3,9 στο γενικό σύνολο.
Στον αντίποδα, οι εκπομπές που κάνουν σχεδόν από την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν διψήφια νούμερα είναι οι «Ευτυχείτε!» με την Κατερίνα Καινούργιου στο OPEN, με 16,5% στο δυναμικό κοινό και 13% στο σύνολο, «Ώρα για φαγητό με την Αργυρώ» στον ΣKAΪ με 12,5% στο δυναμικό και 21,1% στο σύνολο (η μαγειρική πουλάει), αλλά και οι «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ(ενημερωτική εκπομπή), με 20,0% στο δυναμικό κοινό και 25,4% στο σύνολο.