Τα εγκληματικά λάθη του προφυλακισμένου σταθμάρχη επισημαίνει εκπαιδευτής μηχανοδηγών, καταγγέλλοντας πως δεν έπρεπε να εκτελεί υπηρεσία υπευθύνου, λόγω της απειρίας του, ενώ επισημαίνει ότι τα προηγούμενα χρόνια συνάδελφοί του έπρεπε να έχουν προϋπηρεσία πάνω από τέσσερα χρόνια για να εργαστούν στο νευραλγικό σταθμαρχείο Λάρισας.
Διαβάστε επίσης: Χιλιάδες διαδηλωτών στο δρομολόγιο «Σύνταγμα – Κοιλάδα θανάτου»
«Η παλινδρόμηση που έκανε η αμαξοστοιχία είναι γιατί είχε μπει σε λάθος γραμμή. Ακουσα τον σταθμάρχη, που ήταν τελείως άπειρος και δεν έπρεπε να είναι εκεί πέρα, να λέει ότι “φλασάρει το κλειδί”. Αυτό σημαίνει ότι δεν λειτουργούν οι αιχμές. Δεν είναι σίγουρος ότι οι αιχμές δουλεύουν κανονικά και μπορεί να τις πάει δεξιά ή αριστερά. Αυτή η αλλαγή γίνεται ηλεκτρονικά, μέσα από τον πίνακα του σταθμού. Εάν υπάρχει βλάβη, πάει κάποιος και το σταθεροποιεί ή στέλνει τον κλειδούχο και το γυρίζει χειροκίνητα» σχολίασε ο εκπαιδευτής μηχανοδηγών Νίκος Τσουρίδης μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή.
«Αυτός ήταν σε σύγχυση. Ηταν στον σταθμό, έβλεπε την κονσόλα και δεν ήξερε τι του γινόταν με την απειρία του. Είχε τύχει και το άλλο το συμβάν νωρίτερα και είχε πελαγώσει. Ο,τι και να έβλεπε εκείνη τη στιγμή στον πίνακα νόμιζε ότι καλώς το έχει κάνει. Δεν λειτουργούσε το μυαλό του. Ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν θα έπρεπε να έχει πατήσει το πόδι του καθόλου στον σταθμό αυτόν για να κάνει οποιαδήποτε υπηρεσία υπευθύνου» τόνισε ο εκπαιδευτής. «Οι παλιοί σταθμάρχες δεν πάταγαν το πόδι τους στη Λάρισα, αν δεν είχαν προϋπηρεσία τέσσερα πέντε χρόνια» πρόσθεσε.
Διαβάστε επίσης: Ανθή Βούλγαρη: «Βγείτε να μας πείτε τι στα κομμάτια κάνατε τόσο καιρό, το χρωστάτε στον κόσμο»
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Τσουρίδης στον ρυθμιστή κυκλοφορίας των τρένων, που λειτουργεί στην οδό Καρόλου, όπου ήταν ένας σταθμάρχης και ο προϊστάμενος των μηχανοδηγών, ελέγχοντας την κυκλοφορία επί 24ώρου βάσεως, 365 ημέρες τον χρόνο. «Είχαμε έναν πίνακα και γράφαμε κάθε λεπτομέρεια από τα δρομολόγια. Δεν υπήρχε ηλεκτρονικό σύστημα, ξέραμε όμως ανά πάσα ώρα και στιγμή και τον παρακολουθήσαμε» επισήμανε.
Ομως το 2020 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) απέσυρε τους μηχανοδηγούς, κάνοντας δικό της συντονιστικό κέντρο στην οδό Συγγρού. «Επιβάλλεται το συγκεκριμένο γραφείο να επαναλειτουργήσει πάση θυσία» τόνισε ο εκπαιδευτής μηχανοδηγών.