Οσο περνούν οι μέρες τόσο έρχονται στο φως νέα στοιχεία για την ανικανότητα του 59χρονου σταθμάρχη Λάρισας που κατηύθυνε την επιβατική αμαξοστοιχία Intercity 62 στις «ράγες του θανάτου» στα Τέμπη, αλλά και των ανωτέρων του, οι οποίοι τον τοποθέτησαν σε μια τόσο νευραλγική θέση, παραγνωρίζοντας ότι ήταν παντελώς άπειρος και ικανός να προκαλέσει το μεγαλύτερο κακό που θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος!
Σύμφωνα με πληροφορίες του ρεπόρτερ του Σκάι Πάνου Γαρουφαλιά, οι οποίες προκαλούν τρόμο, σήμερα το πανελλήνιο θα βρισκόταν μπροστά σε μια μεγαλύτερη τραγωδία, αν η σταθμάρχης Νέων Πόρων δεν έπαιρνε την τελευταία στιγμή μια σωτήρια απόφαση, που -όπως αποδείχθηκε- γλίτωσε από τον θάνατο δεκάδες ανθρώπους.
Ειδικότερα, η σταθμάρχης έστειλε πρώτο στην κάθοδο το μοιραίο εμπορικό τρένο, παρά το γεγονός ότι πλησίαζε στον σταθμό της ο προαστιακός, ο οποίος είχε προτεραιότητα και κανονικά έπρεπε να περάσει πρώτος από το σημείο στα Τέμπη όπου έγινε το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα!
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το ακόμη πιο σοκαριστικό είναι ότι εκείνη την ώρα στα βαγόνια του συγκεκριμένου συρμού του προαστιακού σιδηροδρόμου επέβαιναν 62 άτομα, πολλά εκ των οποίων ενδεχομένως να είχαν την ίδια τύχη με τους 57 επιβάτες της επιβατικής αμαξοστοιχίας Intercity 62, οι οποίοι ανασύρθηκαν νεκροί μέσα από τις λιωμένες λαμαρίνες των πρώτων βαγονιών του μοιραίου τρένου, οι οποίες τυλίχθηκαν στις φλόγες αμέσως μετά τη φονική σύγκρουση!
Σχολιάζοντας την παραπάνω αποκάλυψη, άνθρωποι που γνωρίζουν καλά τα πρωτόκολλα που ακολουθούνται σε παρόμοιες περιπτώσεις επισήμαναν πως συνηθίζεται να δίνεται προτεραιότητα στον προαστιακό έναντι κάποιας εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Σαν από θαύμα, όμως, η σταθμάρχης Νέων Πόρων αποφάσισε, άγνωστο για ποιο λόγο, να μην περιμένει τον συρμό του προαστιακού και να δώσει τη θέση του στη γραμμή στο εμπορικό τρένο, το οποίο λίγη ώρα αργότερα συγκρούστηκε μετωπικά με την αμαξοστοιχία Intercity, με αποτέλεσμα την ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη, που βύθισε στο πένθος ολόκληρη τη χώρα.