«Βόμβα» από τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη. Όπως ανακοίνωσε, δεν πρόκειται να ξανακάνει τηλεόραση μετά το «Maestro»!
Ο δημοφιλής ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης μίλησε στο κυπριακό talk show «Τετ-α-Τετ», αποκαλύπτοντας στον Τάσο Τρύφωνος ότι το πρώτο ελληνικό σίριαλ που μπήκε στον διεθνή κατάλογο του Netflix θα είναι και το τελευταίο με την υπογραφή του, εξηγώντας πως ο τρόπος που δουλεύει πλέον ο ίδιος είναι περισσότερο κινηματογραφικός. «Οταν τελειώσει τo “Μaestro” δεν θα ξανακάνω τηλεόραση.
Δεν γίνεται. Ανακάλυψα στο “Maestro” ότι έχω κι εγώ αλλάξει. Ειδικά μετά τις ταινίες, ο τρόπος που χειρίζομαι τα πράγματα δεν είναι τόσο ο τηλεοπτικός τρόπος, είναι ο κινηματογραφικός τρόπος. Αυτό είναι τρομερά χρονοβόρο και κοστοβόρο και ψυχοφθόρο» εξήγησε, ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης αναφέρθηκε στη συνεργασία του με τη Χαρούλα Αλεξίου στη δημοφιλή σειρά. «Εγραφα το δεύτερο επεισόδιο και είχα δει μία συνέντευξη της Χαρούλας Αλεξίου. Αποφάσισα να δοκιμάσω, έκανα μια έρευνα μόνος μου για το πώς μιλούσε. Την πήρα μια μέρα τηλέφωνο και της είπα ότι γράφω μια σειρά και εάν θέλει να το διαβάσει. Της το στέλνω, για να πω την αλήθεια, έγραψα το τρίτο επεισόδιο πάνω στη Χαρούλα και της το στέλνω. Μετά από δύο ημέρες με παίρνει και μου λέει “βρε, αγόρι μου, δεν γνωριζόμαστε. Αυτή είμαι εγώ!” Μόλις βγαίναμε από το lockdown και ήθελε να κάνει πράγματα…» είπε χαρακτηριστικά για την επαφή του μαζί της.
Το #MeToo
Στη συνέχεια ο «Mr Maestro», μιλώντας πρώτη φορά για το ελληνικό #MeToo, στάθηκε στο πρόσωπο του καταδικασμένου πλέον πρώην καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Δημήτρη Λιγνάδη, με τον οποίο είχε συνεργαστεί στο παρελθόν. «Δεν μου έτυχε ποτέ κάτι παρόμοιο με το #MeToo. Δεν είδα ποτέ, ούτε κατάλαβα κάτι τέτοιο. Δεν θεωρώ όμως ότι είναι πράγματα που συμβαίνουν μόνο στον χώρο τον δικό μας. Σε αυτό διαφωνώ πολύ και κυρίως για τους γονείς, να νομίζουν δηλαδή ότι το παιδί τους θα πάει σε αυτόν τον χώρο και αυτός ο χώρος είναι τόσο τοξικός. Καρκινώματα και τοξικότητα υπάρχουν σε όλους τους χώρους» τόνισε αρχικά ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.
«Με τον Δημήτρη Λιγνάδη δεν γίναμε ποτέ φίλοι ή κολλητοί, αλλά η συμπεριφορά του απέναντί μου ήταν κανονική. Ηταν απλά μια ανάμνηση. Δεν ήθελα να τοποθετηθώ δημόσια, γιατί δεν θα μπορούσα να είχα μια άποψη για πράγματα που δεν έχω δει. Δεν αμφισβήτησε κανείς το ταλέντο του και την παιδεία του, αλλά όλο αυτό ήταν κάτι δικό του, και τα έχασα. Επεσα από τα σύννεφα, θορυβήθηκα. Είχα επιλέξει την απόλυτη ησυχία. Οχι γιατί δεν είχα άποψη, γιατί δεν έπρεπε να έχω δημόσια άποψη. Δεν μου άρεσε που για 1-2 χρόνια τον κάθε ηθοποιό τον ρωτούσαν για έναν άλλον συνάδελφο και ήταν σαν παίκτες reality. Ηταν πολύ απάνθρωπο και μακριά από κάθε μορφή τέχνης» συμπλήρωσε κλείνοντας το θέμα ο δημιουργός.
Στη δεκάδα του Netflix και ύμνοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Με «ούριο άνεμο» ξεκίνησε το «ταξίδι» του ανά την τηλεοπτική υφήλιο το σίριαλ του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Μόλις λίγες ημέρες μετά την ένταξή του στον παγκόσμιο κατάλογο του Netflix το «Maestro in blue», όπως είναι ο διεθνής τίτλος της σειράς, κατάφερε να κερδίσει το κοινό και πέρα από τα ελληνικά και κυπριακά σύνορα, εξασφαλίζοντας μια θέση στη δεκάδα της δημοφιλούς διαδικτυακής πλατφόρμας.
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του Flixpatrol, που αφορούν την Κυριακή 19 Μαρτίου, η ελληνική σειρά κατάφερε να μπει στη δεκάδα του Netflix παγκοσμίως πιάνοντας, μάλιστα, την όγδοη θέση. Ο ίδιος ο Παπακαλιάτης όπως και άλλοι συντελεστές του σίριαλ ανέβασαν στο Instagram stories φωτογραφίες που τους έστειλαν θεατές από διάφορες χώρες όπου προβάλλεται πλέον ο πρώτος κύκλος, όπως η Ισπανία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Γερμανία και η Αμερική.
Στα σχόλια για το «Maestro» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το κοινό υμνεί τόσο την πλοκή και το σενάριο του σίριαλ όσο και τις ερμηνείες, τη μουσική αλλά και το τεχνικό κομμάτι της παραγωγής. Το τραγούδι της Χαρούλας Αλεξίου «Προσευχή», αλλά και το «Τυχερό αστέρι» του Κωνσταντίνου Βήτα, που ερμηνεύει στο «Maestro» ο Ορέστης Χαλκιάς, πήραν επίσης εύσημα από ξένους θεατές. Κάποιοι άλλοι, δε, έγραψαν ότι θέλουν να επισκεφθούν ή ακόμη και να μετακομίσουν σε κάποιο ελληνικό νησί, καθώς τα πλάνα των Παξών, που κυριαρχούν στη σειρά, είναι ονειρεμένα!