Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024

Γονίδης και Αγγελος Διονυσίου απόλαυσαν Κυανό και Καρλάκη και είπαν κι ένα…...

Εχουν μεγάλη ζήτηση και γίνεται συζήτηση γύρω από τα...

Γιώργος Βάλαρης: «Ονειρεύομαι τη σκηνή του Broadway»

Πώς είναι να μοιράζεσαι την ίδια σκηνή με τον...

«Σαρώνει» στο Parfait η Shaya!

Shaya «breaks the code» κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ...

Οι συνομιλίες – ντοκουμέντο ανάμεσα σε ζευγάρι της νύχτας και γνωστό αντιεξουσιαστή...

Καυτή αναφορά της Δίωξης Εκβιαστών, που αποκαλύπτει πρώτη φορά...

Λεφτά υπάρχουν για τους μακιγιέρ και κομμωτές των Σεργουλόπουλου και Μελιτά, αλλά όχι για τις αποστολές

Καταγγελίες για «γυμνά» συνεργεία απέναντι σε υγειονομικές βόμβες

Η ΕΡΤ ξοδεύει το «ζεστό» χρήμα του Ελληνα φορολογουμένου για μακιγιέρ και κομμωτές, αλλά φαίνεται πως… τσιγκουνεύεται στα είδη ατομικής υγιεινής και προστασίας για τους απεσταλμένους της, δημοσιογράφους και τεχνικούς, στον θεσσαλικό κάμπο, εκεί όπου μια υγειονομική βόμβα κινδυνεύει να «εκραγεί»!

Είναι πραγματικά εξοργιστικές οι πληροφορίες που βγαίνουν σταδιακά στο φως της δημοσιότητας αναφορικά με κινήσεις και αποφάσεις της διοίκησης του κρατικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα και συγκεκριμένα του «αυτοκράτορα του Ραδιομεγάρου», όπως αποκαλούν κάποιοι τον Κωνσταντίνο Ζούλα.

Την ώρα που στην καθημερινή ψυχαγωγική εκπομπή «Πρωίαν σε είδον», με οικοδεσπότες τους Φώτη Σεργουλόπουλο και Τζένη Μελιτά, έχουν εγκριθεί για φέτος -σύμφωνα με πηγές από την ΕΡΤ- τρεις make-up artists (από έναν αποκλειστικά για κάθε παρουσιαστή και ακόμη μία μακιγιέζ – κομμώτρια για τους καλεσμένους), ο διοικητής φαίνεται πως δεν σκέφτηκε (;) να εγκρίνει μπάτζετ για την προστασία των ρεπόρτερ και εικονοληπτών που δίνουν μάχη για το ρεπορτάζ στις «λαβωμένες» από την κακοκαιρία «Daniel» περιοχές της Καρδίτσας, της Λάρισας και του Βόλου.

Αξίζει να σημειωθεί πως την περσινή σεζόν το μακιγιάζ στην εκπομπή του Φώτη Σεργουλόπουλου και της Τζένης Μελιτά γινόταν από make-up artist μόνιμη συνεργάτιδα της ΕΡΤ. Φέτος όμως τα δεδομένα άλλαξαν, με το… μαλλί να τριπλασιάζεται! Σύμφωνα με τα σχετικά οικονομικά στοιχεία που ήρθαν στο φως για τον μακιγιέρ του α’ παρουσιαστή (Φ. Σεργουλόπουλος), η αμοιβή που εγκρίθηκε από το Δ.Σ. ορίζεται στα 68 ευρώ (μεικτά) ανά εκπομπή.

Για τη μακιγιέζ του β’ παρουσιαστή (Τ. Μελιτά) η αμοιβή είναι ισόποση, όπως και για τον κομμωτή του β’ παρουσιαστή. Οι αμοιβές αυτές αφορούν τις ώρες προετοιμασίας και στο δίωρο κατά το οποίο η εκπομπή είναι στον αέρα. Ακόμη το «Πρωίαν σε είδον» περιλαμβάνει στο pay roll του και δημοσιογράφο με αποκλειστικό αντικείμενο την προβολή του προγράμματος στα social media, έργο το οποίο κοστολογήθηκε προς 90 ευρώ ανά εκπομπή (ή περί τα 2.000 ευρώ μεικτά μηνιαίως). Μιλάμε δηλαδή για σπατάλη διαρκείας, σε μια εκπομπή που σπανίως ξεπερνάει το 5% τηλεθέαση. Κι όμως ο Κωνσταντίνος Ζούλας έδωσε την έγκρισή του, ενώ από την άλλη έστειλε «γυμνή» την αποστολή του καναλιού στην πληγείσα από τις πλημμύρες Θεσσαλία.

Το παραπάνω γνωστοποίησε μέσα από χθεσινή ανακοίνωσή της η Ενωση Εργαζομένων της ΕΡΤ, κάνοντας, μάλιστα, και λογοπαίγνιο με τον (πιθανό) τίτλο «Νύχτα στάσου» της νέας μουσικής εκπομπής του καναλιού, η οποία θα αντικαταστήσει την «Αυλή των χρωμάτων», με οικοδεσπότες τον Χρήστο Νικολόπουλο και τη Μελίνα Ασλανίδου. «Της νύχτας (στάσου) τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά. Αλλη μια φορά γίναμε αποδέκτες αλλά ταυτόχρονα και μάρτυρες της τέλειας και ενορχηστρωμένης οργάνωσης του μαέστρου του Ραδιομεγάρου σε ό,τι αφορά την αποστολή των συναδέλφων στον τόπο της τραγωδίας, στον θεσσαλικό κάμπο.

Ελλειψη οργάνωσης

»Η παντελής έλλειψη οργάνωσης αλλά και πρόληψης που αφορά την κάλυψη των γεγονότων αλλά και η αδιαφορία για την υγεία των συναδέλφων (οδηγών, ηχοληπτών, εικονοληπτών και δημοσιογράφων) είναι… αξιοζήλευτες. Η τακτική είναι γνωστή… ‘‘Ας έχω το ζωντανό και άσ’ τους να πνιγούν”» αναφέρουν αρχικά τα μέλη της Ενωσης. «Από τη μία, οι συνάδελφοί μας εκτεθειμένοι στις συνθήκες της αποσύνθεσης των πτωμάτων και στις λάσπες, σε συνθήκες που το ίδιο το υπουργείο Υγείας προειδοποιεί για λοιμώξεις, και από την άλλη η διοίκηση που τους έχει αφήσει στο έλεος του “Daniel”, χωρίς μάσκες, χωρίς αντισηπτικά, χωρίς είδη απολύμανσης , χωρίς τα κατάλληλα αυτοκίνητα να κινηθούν, 18 ώρες ζωντανό πρόγραμμα, μετακινήσεων και ρεπορτάζ. Σας θυμίζουμε την αντίστοιχη περίπτωση στον πόλεμο της Ουκρανίας που η διοίκηση αρνιόταν τότε εμμονικά στα συνεργεία να πάρουν κράνη και αλεξίσφαιρα γιλέκα» συνεχίζουν.

«Γινόμαστε κάθε μέρα μάρτυρες της πλήρης απαξίωσης και ειδικά στα κομμάτια που η ΕΡΤ ήταν πρωτοπόρα και έδινε εξετάσεις καθημερινά στα μεγάλα γεγονότα (πολέμους, σεισμούς, φωτιές και τώρα καταποντισμούς και ίσως και λιμούς). Αλήθεια τώρα… Αυτούς τους συναδέλφους που με αυταπάρνηση και ζήλο για το ρεπορτάζ, αγνοώντας πολλές φορές τον κίνδυνο, αυτούς απαξιώνετε; Σε αυτούς κάνεις την οικονομία, μαέστρο; Για να δώσεις 15.000 ευρώ ανά επεισόδιο στο νέο σου φιλέτο; Υπάρχουν κι άλλα αχτύπητα φιλέτα, μαέστρο; Εγκαλούμε τη διοίκηση, επιτέλους, να σοβαρευτεί και να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων. ΥΓ.: Θα σας προτείναμε τη νέα σας εκπομπή αντί για τον τίτλο ‘‘Νύχτα στάσου’’ να το αλλάξετε σε ‘‘Αυτή η νύχτα μένει’’» καταλήγει περιπαιχτικά η ανακοίνωση.

{{-PCOUNT-}}16{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το εξώδικο – βόμβα που έφτασε πριν από το σφυρί στον οίκο Τσαγκαράκη!

Μπλόκο στην πολυαναμενόμενη δημοπρασία με τα πανάκριβα και θρυλικά...

Η εκδήλωση του δικτύου 4ΑμεΑ το απόγευμα της Δευτέρας στο θέατρο Βέμπο

Στο πλευρό του πανελλαδικού υποστηρικτικού και κοινωνικού δικτύου 4ΑμεΑ...

Γλέντι στα social με την ατάκα της Βατίδου περί ερωτικής συνουσίασης

Η πρώην σύζυγος του Αλέξη Κούγια, αρκετά χρόνια μετά...

Το κίνημα «save Μarigona» και ο follower Γεωργιάδης!

Το να είναι ένας υπουργός θαυμαστής μιας σεξοβόμβας δεν...

Κατερίνα Λιόλιου: Η λαμπερή γιορτή και οι special παρουσίες στο Barbarossa Athens

Η Κατερίνα Λιόλιου έβαλε ακόμη μία μεγάλη επιτυχία στο...