Tο «5Χ5» θα συνεχίσει να βρίσκεται στο καθημερινό πρόγραμμα του ΑΝΤ1, παρά όσα λέγονται και έχουν να κάνουν με την τηλεθέαση της παραγωγής!
Κάποια στελέχη στη μιντιακή αγορά λένε ότι το τηλεπαιχνίδι δεν έχει το ίδιο «γκελ» στον κόσμο όπως με τον Μάρκο Σεφερλή. Ο Θάνος Κιούσης καλός είναι στο παιχνίδι, αλλά δεν έχει την απήχηση του Μάρκου. Iσως επειδή ο Κιούσης είναι πιο αγαπητός ως Τόνι Σφήνος. Κακά τα ψέματα, αυτή η τηλεοπτική περσόνα του Σφήνου έχει πέραση στους τηλεθεατές και η συνήθεια δεν μπορεί να κοπεί από τη μια στιγμή στην άλλη.
Τι μέλλει γενέσθαι, λοιπόν, με το «5Χ5»; Υπάρχει προβληματισμός όντως στο κανάλι του Αμαρουσίου; Ναι, επικρατεί σκεπτικισμός στο κανάλι, αλλά δεν υπάρχει αυτήν τη στιγμή κάποιο άλλο προϊόν να αντικαταστήσει το παιχνίδι στην απογευματινή ζώνη του ΑΝΤ1.
Το «5Χ5» παραμένει στη θέση του, πάει και συμπαθητικά για τα δεδομένα της φετινής σεζόν, απλά χρειάζεται χρόνο να «ρολάρει». Το «5Χ5» στο σύνολο κάνει μονοψήφια νούμερα, αλλά στα δυναμικά κοινά την Παρασκευή που μας πέρασε έφτασε και στο 12%. Σε μία σύγκριση στο τηλεβαρόμετρο κιόλας, είδαμε ότι ο ΑΝΤ1 κερδίζει τον προκάτοχο του «5Χ5», τον Μάρκο Σεφερλή!
Ο Μάρκος παρουσιάζει στον Σκάι απέναντι από τον Κιούση το τηλεπαιχνίδι «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» και πολλές φορές το «5Χ5» είναι μπροστά σε τηλεθέαση. Το τηλεπαιχνίδι με τον Μάρκο και τις κατσαρόλες στον Σκάι πιάνει 9,3% στο σύνολο και 11% στο δυναμικό κοινό. Αρα έχουν δρόμο και τα δυο τηλεπαιχνίδια…