Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Ναταλία Δραγούμη: «Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι…»

Η Ναταλία Δραγούμη παραβρέθηκε στο πλατό της εκπομπής Πρωίαν...

Ιβάν Σβιτάιλο: «Ο θεσμός της Eurovision έχει αλλοιωθεί, έχει πολιτικοποιηθεί»

Ο Ιβάν Σβιτάιλο παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή Breakfast@star....

Η «Εύα» και ο… «Αδάμ» Μασκ

Η τρέλα δεν πάει στα βουνά, πάει και... στον...

«Άγιος έρωτας»: Η Χλόη μαθαίνει ότι είναι έγκυος

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Άγιος έρωτας».Ο Παύλος φαίνεται ότι...

Τηλε – αθέατες πλευρές ενός «λάθους» εκατομμυρίων

Η εξαφάνιση 1.000.000 τηλεθεατών από τη Nielsen οδηγεί στο τέλος του μονοπωλίου της εταιρίας τηλεμετρήσεων

Το μονοπώλιο της εταιρίας τηλεμετρήσεων Nielsen τελειώνει! Τα αλλεπάλληλα ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων του Star για το πού χάθηκαν 1.000.000 τηλεθεατές στη βραδινή ζώνη τη δεύτερη εβδομάδα του Οκτωβρίου και πώς βρέθηκαν ξανά, μετά τις ενστάσεις του καναλιού της Κάτω Κηφισιάς ροκανίζουν το μονοπώλιο της εταιρίας τηλεμετρήσεων.

Tileorasi2

Σοβαρός προβληματισμός επικρατεί στην τηλεοπτική αγορά μετά την αποκάλυψη των λανθασμένων στοιχείων μέτρησης της Nielsen στο διάστημα 9 έως 11 Οκτωβρίου. Η απουσία περίπου 1.000.000 τηλεθεατών από τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης χτύπησε συναγερμό σχεδόν σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, με την εταιρία μέτρησης να παραδέχεται το σφάλμα με τριήμερη καθυστέρηση.

TILEORASI

Το θέμα είναι μείζον! Η αξιοπιστία των στοιχείων τηλεθέασης είναι καθοριστική για τη λειτουργία της αγοράς, καθώς η Nielsen κάθε μέρα κόβει «νόμισμα», το οποίο πρέπει να είναι έγκυρο για την πορεία της μυθοπλασίας, των σόου και των τηλεοπτικών εκπομπών. Κακά τα ψέματα, από εκεί εξαρτάται η θέση πολλών εργαζομένων, ηθοποιών, τεχνικών, σκηνοθετών, σεναριογράφων, παραγωγών για την πορεία φιλόδοξων σειρών και κοστοβόρων ριάλιτι εκπομπών.

Οπως τονίζουν ισχυροί τηλεοπτικοί παράγοντες, δεν μπορεί να υπάρχουν σειρές που να κοστίζουν 12.000.000 ευρώ, όπως η σειρά εποχής του ΑΝΤ1 «Μάγισσα», και να μη γνωρίζουν το κανάλι, οι παραγωγοί, πόσοι είναι ακριβώς οι τηλεθεατές που παρακολουθούν την υπερπαραγωγή για να βγάλει και εκείνη τα έξοδά της από τα πακέτα που θα πέσουν στα διαφημιστικά διαλείμματα που ορίζει ο νόμος κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου.

kentriki tileorasi septemvris

Από την τηλεθέαση εξαρτώνται εμπορικά, χορηγικά και διαφημιστικά πακέτα. Η διαπίστωση του σφάλματος με τους 1.000.000 χαμένους τηλεθεατές από τους παράγοντες της αγοράς επιταχύνει τις εξελίξεις για σοβαρές και μεγάλες αλλαγές στη μέτρηση της τηλεθέασης. Μάλλον ήρθε η ώρα για να γίνει και άλλη ιδιωτική εταιρία τηλεμετρήσεων, ίσως και κρατική. Τα λάθη ή τα παιχνίδια της Nielsen με τις μετρήσεις θα λάβουν τέλος, λένε στη μιντιακή αγορά βασικά στελέχη της.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ο Δημήτρης μας πήγε να βρει τη Μαρθούλα μας»

Kεραυνός εν αιθρία ήταν για τον τηλεοπτικό κόσμο η...

Σεξοβόμβα η Κάσδαγλη του «Survivor»

Μπορεί το τηλεοπτικό κοινό να την είχε γνωρίσει σε...

Ειρήνη Μουρτζούκου: Και σε εμπόριο βρεφών;

Σφίγγει ο κλοιός για την Ειρήνη Μουρτζούκου και την...

Λίτσα Πατέρα: Είναι πιθανές κάποιες μεγάλες αλλαγές στις παγκόσμιες αγορές και στο τραπεζικό σύστημα

Η αποψινή πανσέληνος πραγματοποιείται στον άξονα Ταύρου (σταθερό ζώδιο...

Η άφαντη Δήμητρα Παπανδρέου πήγε σε γκαλερί για να απολαύσει την έκθεση του Γ. Μετζικώφ!

Δεν εμφανίστηκε στις εκλογές του ΠΑΣΟΚ, αλλά επανεμφανίστηκε, ύστερα...

Τόνι Σφήνος: «Με ρώτησε για τη νεκροφόρα και του απάντησα ότι είναι δεύτερη δουλειά»

Με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας «Η συμμορία της...