Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Ναταλία Δραγούμη: «Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι…»

Η Ναταλία Δραγούμη παραβρέθηκε στο πλατό της εκπομπής Πρωίαν...

Ιβάν Σβιτάιλο: «Ο θεσμός της Eurovision έχει αλλοιωθεί, έχει πολιτικοποιηθεί»

Ο Ιβάν Σβιτάιλο παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή Breakfast@star....

Η «Εύα» και ο… «Αδάμ» Μασκ

Η τρέλα δεν πάει στα βουνά, πάει και... στον...

«Άγιος έρωτας»: Η Χλόη μαθαίνει ότι είναι έγκυος

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Άγιος έρωτας».Ο Παύλος φαίνεται ότι...

Δεύτερη ευκαιρία σε Φαίη Σκορδά και Μαρία Μπακοδήμου

Tι συμβαίνει στον Σκάι με τη Φαίη Σκορδά και τη Μαρία Μπακοδήμου; Ποιο το μέλλον τους; Θα υπάρξει δεύτερη ευκαιρία; Σύμφωνα με πληροφορίες, τα περισσότερα εγχώρια ιδιωτικά κανάλια από τον Σεπτέμβριο του 2024 θα επιχειρήσουν ένα ολικό λίφτινγκ στην ψυχαγωγία και μέσα σε αυτά θα είναι και ο Σκάι.

Στο κανάλι του Νέου Φαλήρου, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, η ενημέρωση κερδίζει καθημερινά ολοένα μεγαλύτερο έδαφος στα μερίδια τηλεθέασης παρά η ψυχαγωγία.
Η φετινή χρονιά, παρά τις αλλαγές, δεν χάρισε τα πολυπόθητα νούμερα θεαματικότητας στην ψυχαγωγία, με αποτέλεσμα αρκετά από τα βασικά στελέχη του σταθμού να εισηγούνται να επιστρέψει ο Σκάι στην ενημέρωση.

skorda

Τι θα συμβεί, λοιπόν, με τη Φαίη Σκορδά το 2024; Θα παραμείνει στο κανάλι;
Το πιθανότερο σενάριο, αν ενεργοποιηθεί το +1 του συμβολαίου της, είναι να βρεθεί ξανά στη μεσημεριανή ζώνη. Ανεξαρτήτως από τα νούμερα τηλεθέασης, η Φαίη Σκορδά είναι ένα δυνατό «brand» που φέρνει έσοδα στα γυναικεία κοινά στο εμπορικό – διαφημιστικό κομμάτι. Αρα το κανάλι θα δώσει ακόμη μία ευκαιρία στη Φαίη για να γίνει συνήθεια στον Σκάι.

Από την άλλη μεριά, η Μαρία Μπακοδήμου φαίνεται ότι έχει βρει το κοινό της τα Σαββατοκύριακα και θα συνεχίσει να μας κρατά συντροφιά. Η Μαρία Μπακοδήμου είναι μια καλή τηλεοπτική μετοχή για το κανάλι, την οποία αξιοποιεί ποικιλοτρόπως ο σταθμός σε διάφορα projects.

Μαρία Μπακοδήμου

Tι θα γίνει όμως το 2024 με την απογευματινή ζώνη του σταθμού; Λέγεται ότι για την απογευματινή ζώνη υπάρχει ο ίδιος προσανατολισμός. Δηλαδή να επενδύσει το κανάλι σε μαγνητοσκοπημένες εκπομπές lifestyle, όπως γίνεται και τώρα. Τις σκέψεις αυτές φαίνεται πως προωθεί η εταιρία παραγωγής Acun Medya του Τούρκου Ατζούν Ιλιτζαλί, αφού θα μπορέσει να αγοράσει τηλεοπτικό χρόνο από τον Σκάι πουλώντας formats που είναι δοκιμασμένα και με μικρότερο κόστος, όπως το «Κάτι ξαναψήνεται».

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ο Δημήτρης μας πήγε να βρει τη Μαρθούλα μας»

Kεραυνός εν αιθρία ήταν για τον τηλεοπτικό κόσμο η...

Σεξοβόμβα η Κάσδαγλη του «Survivor»

Μπορεί το τηλεοπτικό κοινό να την είχε γνωρίσει σε...

Ειρήνη Μουρτζούκου: Και σε εμπόριο βρεφών;

Σφίγγει ο κλοιός για την Ειρήνη Μουρτζούκου και την...

Λίτσα Πατέρα: Είναι πιθανές κάποιες μεγάλες αλλαγές στις παγκόσμιες αγορές και στο τραπεζικό σύστημα

Η αποψινή πανσέληνος πραγματοποιείται στον άξονα Ταύρου (σταθερό ζώδιο...

Η άφαντη Δήμητρα Παπανδρέου πήγε σε γκαλερί για να απολαύσει την έκθεση του Γ. Μετζικώφ!

Δεν εμφανίστηκε στις εκλογές του ΠΑΣΟΚ, αλλά επανεμφανίστηκε, ύστερα...

Θεατρικός κόσμος με χαμόγελα σε πρεμιέρες και δακρυσμένους αποχαιρετισμούς

«Βροχή» από πρεμιέρες το βράδυ της Τρίτης στα θέατρα...

Ετσι μας «έγδυσε» η «μαφία των καφετζούδων»!

Νέα συνταρακτικά στοιχεία, που προκαλούν το κοινό αίσθημα, για...