Ελεύθερος αφέθηκε προχθές, μετά την απολογία του, ο πρώην σταθμάρχης και νυν επιθεωρητής του ΟΣΕ, που σχεδίασε νόθευση εγγράφων για να «κουκουλώσει» τις ευθύνες του για τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στις 21 Ιουνίου 2022, όταν ένας 34χρονος οδηγός αυτοκινήτου παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία σε διάβαση στη Λάρισα, οκτώ μήνες πριν από την εθνική τραγωδία στα Τέμπη.
Το δυστύχημα συνέβη σε ισόπεδη διάβαση της γραμμής Λάρισα – Βόλος, μπροστά από δημόσιο σχολείο, στην οποία υφίσταται αυτόματο σύστημα ισόπεδης διάβασης με κινητά φράγματα και ηχοφωτεινή σηματοδότηση. Ομως από νωρίς το πρωί της μοιραίας ημέρας είχε χαλάσει το αυτόματο σύστημα ισόπεδης διάβασης στο συγκεκριμένο σημείο, αλλά δεν ενημερώθηκαν οι μηχανοδηγοί των αμαξοστοιχιών, με αποτέλεσμα το απόγευμα να γίνει η θανατηφόρα σύγκρουση τρένου με το διερχόμενο αυτοκίνητο, ο οδηγός του οποίου, Κωνσταντίνος – Τότιλα Μπούμπα, σκοτώθηκε ακαριαία. Η εφημερίδα «δημοκρατία» αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα πώς στήθηκε το «κουκούλωμα» από τους εμπλεκόμενους σιδηροδρομικούς, όπως διαπιστώθηκε από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες τους που περιέλαβε στη δικογραφία η Τροχαία Λάρισας.
Βλάβη στη διάβαση
Δύο εμπλεκόμενοι σταθμάρχες επιχείρησαν να κρύψουν τις ευθύνες τους, καθώς δεν είχαν ενημερώσει για τη βλάβη στη διάβαση, με τον έναν να λέει «πώς θα το πνίξουμε εκεί πέρα», παροτρύνοντας συνάδελφό του «κόψε το άλλο» ή «κάνε μαμουνιά»… Ο ένας από τους εμπλεκόμενους σιδηροδρομικούς απολογήθηκε προχθές στον ανακριτή Λάρισας για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών και ηθική αυτουργία σε πλαστογραφία με χρήση. Στην υπόθεση εμπλέκονται συνολικά πέντε εργαζόμενοι του ΟΣΕ, ένας επιθεωρητής, τρεις σταθμάρχες και ένας μηχανοδηγός. Κατά διαβολική σύμπτωση, ο ίδιος επιθεωρητής ήταν προφυλακισμένος μέχρι πρότινος για τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών, ενώ ο ένας από τους εμπλεκόμενους σταθμάρχες πήρε προαγωγή μετά τη «μαμουνιά»!
Σε βάρος του νυν επιθεωρητή και τότε σταθμάρχη, και της σταθμάρχου της απογευματινής βάρδιας που σημειώθηκε το δυστύχημα ασκήθηκε δίωξη για πλαστογραφία και ηθική αυτουργία σε πλαστογραφία, καθώς φέρεται ότι νόθευσαν υπηρεσιακά έγγραφα προκειμένου να απαλλαγούν από τις ευθύνες τους, ρίχνοντάς τες στον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας και τον μακαρίτη οδηγό του Ι.Χ., ενώ ήταν χαλασμένες οι μπάρες στη διάβαση. Από την πλευρά του ο μηχανοδηγός του τρένου είχε καταθέσει μηνυτήρια αναφορά, καθώς πλαστογραφήθηκε το φύλλο πορείας αμαξοστοιχιών, προσθέτοντας δελτίο ειδοποίησης για βλάβη καταρτισμένο μετά το δυστύχημα. Στην απολογία του ο επιθεωρητής αρνήθηκε τις κατηγορίες και αφέθηκε ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισης στο αστυνομικό τμήμα. Με την ολοκλήρωση των απολογιών, το ερχόμενο διάστημα αναμένεται να υποβληθεί η δικογραφία στον εισαγγελέα που θα προτείνει για την παραπομπή ή μη των κατηγορουμένων σε δίκη.