Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων τέχνης που, νομίζοντας ότι βλέπουν όνειρο, άρχισαν να… τσιμπιούνται μπας και ξυπνήσουν μόλις αντίκρισαν πρώτης γραμμής υπουργό να εισέρχεται στον χώρο κοστουμαρισμένος και με το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Ισως γιατί ο κύριος Σταϊκούρας (περί αυτού ο λόγος) δεν ήταν γνωστός (και) για τις εικαστικές του αναζητήσεις και ανησυχίες.
Τα φωτογραφικά όμως πειστήρια απατούν, μια και ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών αποδείχτηκε ιδιαίτερα φιλότεχνος, βρίσκοντας μάλιστα χρόνο (το timing πάντως ήταν ατυχές και θα εξηγήσουμε παρακάτω) ανάμεσα στα καθήκοντά του να τιμήσει με την παρουσία του τα εγκαίνια έκθεσης ζωγραφικής στον Χώρο Τέχνης Ισόγειο στην Κηφισιά (πρόκειται για έναν ανοιχτό χώρο τέχνης και ψυχαγωγίας που βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Κηφισιάς, δίπλα στο σπίτι του Σικελιανού και του Δροσίνη, σε μια διαχρονικά καλλιτεχνική γειτονιά) της εικαστικού-πειρασμού Μαρίας Τζινέρη!
Και μπορεί οι φιλότεχνοι να μην έχουν ξανακούσει το όνομά της σε εκθέσεις ζωγραφικής και εικαστικά γκαλά, όμως η κυρία Τζινέρη έχει καλλιτεχνικές -και όχι μόνο- φλέβες! Κόρη γαρ της τραγουδίστριας Τζούλης Τζινέρη, της επί δεκαετιών συντρόφου του βιρτουόζου του κλαρίνου Γιώργου Μάγκα (μαμά και κόρη για πολλά χρόνια μετά τη φυγή της πρώτης από το σπίτι, όταν η Μαρία ήταν δύο ετών, δεν είχαν καμία επαφή), δεν άργησε κι εκείνη να ασχοληθεί με το τραγούδι, έχοντας μάλιστα στο ενεργητικό της πολλές συνεργασίες σε πίστες της Αθήνας και της περιφέρειας (με τους θαυμαστές της κυρίως στη Θεσσαλία να αναστενάζουν με τη σέξι σκηνική της παρουσία, αλλά και την κυκλοφορία δικών της τραγουδιών, όπως το «Μαζί μου» σε μουσική Χρήστου Σαντικάι και στίχους -όλο νόημα- του Γρηγόρη Βαξαβανέλη).
Εκεί όμως που έγινε ευρέως γνωστή ήταν μέσα από την τηλεοπτική της παρουσία στο τηλεπαιχνίδι «Deal», κερδίζοντας μάλιστα 10.000 ευρώ! Η ίδια, λοιπόν, αποφάσισε, εκτός από τα μικρόφωνα, να πιάσει και τα πινέλα για να διευρύνει τις καλλιτεχνικές της δραστηριότητες, κάνοντας, όπως αναφέραμε και στην αρχή, τα εγκαίνια της πρώτης της εικαστικής έκθεσης, παρουσία στενών της φίλων, ένας εξ αυτών και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών!
To τετ α τετ
Ο κ. Σταϊκούρας λοιπόν, ως λάτρης της τέχνης, εισήλθε στον χώρο και, αφού θαύμασε τα έργα της Μαρίας Τζινέρη, είχε τον χρόνο και να συνομιλήσει θερμά μαζί της (προφανώς γοητευμένος από το ταλέντο της). Οι δυο τους ίσως είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για την περίοδο της Αναγέννησης, τους εκφραστές του μπαρόκ και του ροκοκό, αλλά και την επιρροή του ιμπρεσιονισμού και του πουαντιγισμού! Ισως είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τα καλλιτεχνικά σχέδιά της και σε ποια πίστα θα εμφανιστεί το καλοκαίρι ή για το αν θα ανεβάσει φωτογραφίες από την έκθεσή της (στην οποία κυριαρχούν τα γυναικεία πρόσωπα που φλερτάρουν με τον ερωτισμό) στον λογαριασμό της στο Instagram, ο οποίος είναι γεμάτος από σέξι και ημίγυμνες φωτογραφίες της!
Αλλωστε η Μαρία Τζινέρη έχει τον τρόπο να σκανδαλίζει τους θαυμαστές της, μια και οι φωτογραφίες της είναι «φωτιά»! Από την πόζα, για παράδειγμα, με τα οπίσθιά της σε πρώτο πλάνο, για να δείξει το νέο της τατουάζ σε σχήμα χειλιών, μέχρι τις πόζες όπου αφήνει τη φαντασία των followers να οργιάσει! Το πώς και το πού γεννήθηκε αυτή η βαθιά φιλία ανάμεσα στον υπουργό και στην τραγουδίστρια – εικαστικό «πειρασμό» είναι εύλογα πάντως ερωτήματα. Αυτό που είναι βέβαιο είναι το γεγονός ότι η οικειότητα ανάμεσά τους ξεχειλίζει! Μια οικειότητα που ξεχειλίζει και στη φωτογραφία που δημοσιεύει σήμερα η «Espresso», με την Τζινέρη, που φορά ένα σύνολο που αποκαλύπτει το πλούσιο στήθος της, να στηρίζεται στον ώμο του καμαρωτού υπουργού, περνώντας τα χέρια με τα κατακόκκινα νύχια πάνω του!
Εύλογα ερωτήματα
Το θέμα όμως που εγείρει η παρουσία Σταϊκούρα στα εγκαίνια της εικαστικού «πειρασμού» είναι άλλο! Μπορεί να είναι νόμιμο να πηγαίνει και σε εγκαίνια έργων τέχνης οποιασδήποτε νεόκοπης εικαστικού (δεν υπάρχει άλλωστε «αστυνομία τέχνης» για να περάσει από… έλεγχο), αλλά όχι ηθικό και πρέπον! Και δεν είναι ηθικό και πρέπον, την ώρα που το κλάμα και οι φωνές των συγγενών των θυμάτων των 57 ψυχών που χάθηκαν στα Τέμπη ακόμη αντηχούν στο γραφείο του προκατόχου του Κώστα Αχ. Καραμανλή, ο νυν υπουργός να συγκαταλέγει στο εκτός της οδού Αναστάσεως «χαρτοφυλάκιό του» κοσμικές εκδηλώσεις που γεννούν ερωτήματα!
Δεν είναι ηθικό και πρέπον, την ώρα που οι αποκαλύψεις για το τραγικό πολύνεκρο δυστύχημα επί ημερών του προκατόχου του να διαδέχονται η μία την άλλη και οι χαροκαμένοι συγγενείς, που η ζωή τους «πάγωσε» εκείνο το μοιραίο βράδυ, να ψάχνουν το δίκιο τους (άλλωστε και ο ίδιος ο κ. Σταϊκούρας σε δηλώσεις λέει πως δεν υπάρχει καμία συγκάλυψη για την τραγωδία των Τεμπών και πως ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών είναι να ενισχύει όσο γίνεται περισσότερο και ταχύτερα την ασφάλεια των μεταφορών), εκείνος να δίνει το «παρών» σε ανέμελες συναθροίσεις μες στην τρελή χαρά, δείχνοντας ότι είναι στον… εικαστικό κόσμο του! Προφανώς ο κύριος Σταϊκούρας πρόλαβε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα και τα έβαλε όλα σε… σειρά στο πολύπαθο υπουργείο Μεταφορών, που έχει χρόνο, όρεξη και διάθεση (μέσα σε αυτό το «μαυρισμένο» κλίμα) να επισκέπτεται εκθέσεις ζωγραφικής στενών φίλων…