«Ονειρο καλοκαιρινής νυκτός» αποδεικνύονται τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια που θα έπαιρναν δεκάδες τηλεθεατές εκπομπών του Open που διαχειρίζεται ο τηλεοπτικός παραγωγός και παρουσιαστής Νίκος Κοκλώνης, ο οποίος απολαμβάνει αυτές τις ημέρες επιδεικτικά τις καλοκαιρινές του διακοπές στην κοσμοπολίτικη Μύκονο.
Τα δεκάδες θύματα των τηλεοπτικών εκπομπών της Αννίτας Πάνια «Next Please» και της Ελένης Τσολάκη «Πρωινό ΣουΣου» που διαχειρίζεται η εταιρία παραγωγής Red Smile του Νίκου Κοκλώνη ακόμα περιμένουν να πάρουν πίσω τα λεφτά που έδωσαν για τα δήθεν φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για ευρωπαϊκές πόλεις και εκδρομές σε δημοφιλείς προορισμούς του εσωτερικού.
Τις «προσφορές» διαφήμιζαν οι δύο ψυχαγωγικές εκπομπές με παραγωγό την εταιρία του Ν. Κοκλώνη, ο οποίος, κατά διαβολική σύμπτωση, είχε φεσώσει στο πρόσφατο παρελθόν την αγορά με τα αεροπορικά εισιτήρια της τότε «αμαρτωλής» εταιρίας του Air fast tickets… Δεκάδες τηλεθεατές είχαν καταβάλει μέσα στον Μάρτιο και τον Απρίλιο χρηματικά ποσά από 99 ευρώ το άτομο για αεροπορικά εισιτήρια μετ’ επιστροφής σε δημοφιλείς προορισμούς στην Ευρώπη, όπως το Παρίσι, η Ρώμη, το Λονδίνο και το Αμστερνταμ, αλλά και για τριήμερες εκδρομές σε δημοφιλείς προορισμούς του εσωτερικού με μόλις 49 ευρώ το άτομο, μέσω του ταξιδιωτικού γραφείου Clever Holidays με έδρα στην οδό Φιλελλήνων 19 στο Σύνταγμα. Ομως όταν πήγαν να εκδώσουν τα εισιτήρια, αρχικά τους είπαν πως πρέπει να καταβάλουν ένα πολλαπλάσιο ποσό από τα 99 ευρώ το άτομο για κάθε αεροπορικό εισιτήριο, αλλά και πολλαπλάσια ποσά για τις εκδρομές στο εσωτερικό.
Οι εξαπατημένοι τηλεθεατές πήγαν στα γραφεία της εταιρίας, τα οποία βρήκαν κλειστά, ενώ τα τηλέφωνα δεν απαντούν. Τότε κατάλαβαν πως πρόκειται για απάτη και απευθύνθηκαν στον τηλεοπτικό σταθμό Open και στην εταιρία παραγωγής των εκπομπών της Πάνια και της Τσολάκη, δηλαδή στην εταιρία του Νίκου Κοκλώνη, οι οποίοι τους έταξαν πως θα πάρουν πίσω τα λεφτά τους. Μάταια όμως. Εδώ και έναν μήνα έχουν δώσει τα στοιχεία τους στο e-mail claimorders24[@]gmail.com και άλλοι στο ticketingclaim24[@]gmail.com που τους προέτρεψαν να στείλουν αντίγραφα των vouchers που είχαν πληρώσει και τον τραπεζικό τους λογαριασμό για να τους επιστρέψουν τα χρήματα. Οι τηλεθεατές έστειλαν τα e-mails, αλλά ακόμα περιμένουν απάντηση ή να πάρουν πίσω τα λεφτά τους…
Η «Espresso» έχει αποκαλύψει την απάτη με πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ από τις 27 Μαΐου, αλλά κανείς από το Open ή την εταιρία του Ν. Κοκλώνη δεν ενδιαφέρθηκε ώστε να αποζημιωθούν οι τηλεθεατές για τη σε βάρος τους απάτη που στήθηκε μέσω του τηλεοπτικού σταθμού εθνικής εμβέλειας. Βλέπετε, οι τηλεθεατές δεν περίμεναν πως το κανάλι και ο γνωστός τηλεοπτικός παραγωγός θα διαφήμιζαν… απατεώνες μέσω των δύο ψυχαγωγικών εκπομπών. Αν και έχει περάσει ενάμισης μήνας από την αποκάλυψη και τις πρώτες καταγγελίες τηλεθεατών που είδαν το φως της δημοσιότητας, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να αποζημιώσει τα θύματα της καλοστημένης απάτης.
Μάλιστα, καθημερινά έρχονται στην εφημερίδα νέες καταγγελίες από τηλεθεατές που κατέβαλαν μέχρι και 1.000 ευρώ για τα δήθεν φθηνά αεροπορικά εισιτήρια. Ανάμεσα στους εξαπατηθέντες είναι η Βασιλική Ρήγα, η οποία, βλέποντας την εκπομπή της Ελένης Τσολάκη, έκλεισε εννέα εισιτήρια καταβάλλοντας το ποσό των 900 ευρώ για αεροπορικό ταξίδι τον ερχόμενο Οκτώβριο.
«Παρακολούθησα την εκπομπή της κυρίας Τσολάκη ανήμερα την Καθαρά Δευτέρα και πήρα μία προσφορά για κάποια αεροπορικά εισιτήρια. Μου ήρθε κούριερ, πλήρωσα 900 ευρώ για εννέα εισιτήρια. Μου δόθηκαν τα κουπόνια και όταν επικοινώνησα αργότερα για να κλείσω θέση στον προορισμό που ήθελα, δεν βρήκα κανέναν. Hταν όλοι άφαντοι και προφανώς έχασα τα χρήματα. Eστειλα την κόρη μου στο Σύνταγμα, στη διεύθυνση που αναγράφεται στα εισιτήρια. Δεν βρήκε κάτι. Και κάποιος κύριος της είπε πως έχουν γίνει άφαντοι. Eχουν έρθει και άλλοι και τους ψάχνουν» περιέγραψε η κυρία Ρήγα μιλώντας στην «Espresso».
Θύμα της καλοστημένης απάτης μέσω της εκπομπής της Αννίτας Πάνια με παραγωγό την εταιρία του Ν. Κοκλώνη έπεσε και η Μαρία Χατζηιωάννου, η οποία αγόρασε voucher για αεροπορικά εισιτήρια αξίας 600 ευρώ προκειμένου να τα κάνει δώρο στα παιδιά της για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, οι οποίες θα μείνουν «όνειρο καλοκαιρινής νυκτός»… «Πήραμε έξι vouchers 600 ευρώ. Τα πληρώσαμε στην… (σ.σ.: αναφέρει το όνομα εταιρίας κούριερ) και όταν καταλάβαμε ότι είναι κομπίνα, ξεκινήσαμε και παίρναμε τηλέφωνα στο Open. Μας υποσχέθηκε μια εταιρία παραγωγής ότι θα τα βάλει στον λογαριασμό μας. Ομως ακόμα δεν έχουν μπει.
Η κυρία Η.Ζ. (σ.σ.: αναφέρει το όνομα της υπαλλήλου της εταιρίας παραγωγής με την οποία μίλησε), ελπίζω να είναι υπαρκτό πρόσωπο, μου υποσχέθηκε ότι θα μας βάλει τα χρήματα στον λογαριασμό. Ομως τώρα δεν εμφανίζεται στα τηλέφωνα και δεν βρίσκουμε κανέναν. Στο τηλεφωνικό κέντρο (σ.σ.: του Open) οι κοπέλες λένε ότι έχουν αρχίσει να βάζουν χρήματα, αλλά είναι χρονοβόρο γιατί υπάρχει φόρτος εργασίας» μας κατήγγειλε η κυρία Χατζηιωάννου, η οποία εδώ και έναν μήνα περιμένει να πιστωθούν τα λεφτά που έδωσε, στον τραπεζικό της λογαριασμό. «Πώς γίνεται ένα κανάλι σαν το Open να διαφημίζει κάτι που είναι απάτη. Ποιος φταίει; Το Open ή η Clever; Ο Κοκλώνης; Δεν θα το αφήσω έτσι. Δεν το δέχομαι. Είναι λεφτά που τα δουλέψαμε» προσθέτει αγανακτισμένη. Στο ίδιο μήκος κύματος ακόμα μία τηλεθεάτρια, που επικοινώνησε με την «Espresso» εξαγριωμένη για την αδιαφορία του Open και του γνωστού τηλεοπτικού παραγωγού που αυτές τις ημέρες απολαμβάνει τις καλοκαιρινές του διακοπές στη Μύκονο.
«Σε ένα ζάπινγκ πέτυχα αυτή τη διαφήμιση. Μας φάνηκε περίεργο αυτό, αλλά είπαμε δεν μπορεί να βγαίνει σε μέσο μαζικής ενημέρωσης και να είναι ψευδές, οπότε το εμπιστευτήκαμε. Δεν είναι δυνατό να βγαίνει στην τηλεόραση και να μην ισχύει… Λυπάμαι πολύ, γιατί νομίζω πως κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πως ένα κανάλι τηλεοπτικό θα μπορούσε να προβάλει διαφημίσεις που δεν ισχύουν» μας δήλωσε η Χ.Μ. (σ.σ.: τα στοιχεία της είναι στη διάθεση της εφημερίδας και των Αρχών). «Στην τηλεόραση είδα την εκπομπή της Αννίτας Πάνια και βγήκε η κοπέλα και είπε γι’ αυτά τα εισιτήρια. Πήρα τηλέφωνο και την άλλη μέρα με πήραν τηλέφωνο και μου εξήγησαν ότι “σε όποια ευρωπαϊκή χώρα θέλετε μπορείτε να πάτε, με επιστροφή 99 ευρώ, με μία αποσκευή 8 κιλά”. Πήρα τηλέφωνο. Ούτε προώθηση γίνεται το τηλέφωνο… Πήρα στο Open, πήραν τα στοιχεία μου, αλλά δεν μου απάντησαν εδώ και δύο εβδομάδες» προσθέτει Αϊσέ Αζήζογλου, ακόμα ένα θύμα των αεροπορικών ταξιδιών του ταξιδιωτικού γραφείου «φάντασμα» Clever Holidays.
Αξίζει να σημειωθεί πως αν και έχουν περάσει τρεις μήνες από την καραμπινάτη απάτη που ζημίωσε δεκάδες τηλεθεατές, το site της εν λόγω εταιρίας παραμένει «στον αέρα», καθώς καμία Αρχή δεν έχει ενδιαφερθεί να κυνηγήσει τους απατεώνες που συνεχίζουν τη δράση τους στο διαδίκτυο. Το ένα τηλέφωνο της εταιρίας το οποίο καλούν οι εξαπατημένοι, το 2102203323, δείχνει ότι μιλάει ή είναι κατεβασμένο όλο το 24ωρο. Το δεύτερο τηλέφωνο 2150001100 έχει ένα ηχογραφημένο μήνυμα, το οποίο αναφέρει:«Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή, σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας».
Είναι το μήνυμα που είχαν ακούσει όσοι επικοινώνησαν μέσω των δύο τηλεοπτικών εκπομπών του Open, ενώ είναι άγνωστο αν οι απατεώνες εξακολουθούν να κοροϊδεύουν ανυποψίαστους πολίτες μέσω του site του ταξιδιωτικού γραφείου. Αν μη τι άλλο, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος θα έπρεπε να έχει επιληφθεί για τις παραπλανητικές «προσφορές» του site της Clever Holidays. Εκτός και αν τα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. έχουν πάει διακοπές, σίγουρα όμως όχι με τα δήθεν φθηνά αεροπορικά εισιτήρια και τις «προσφορές» για εκδρομές που έταζαν μέσα από τις ψυχαγωγικές εκπομπές του τηλεοπτικού παραγωγού Νίκου Κοκλώνη…