Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου, 2024

Η τρανς εγγονή της Δούκισσας δεν κατάφερε να περάσει από τη φάση...

Εκτός «Voice» η τρανς εγγονή της Δούκισσας. Μπορεί στην...

Σταρ Ελλάς με… ρετρό διάθεση

Τα φωτογραφικά φλας έπεσαν σε τέσσερις εστεμμένες του περασμένου...

Στη φυλακή ο 41χρονος που μαχαίρωσε στο πόδι τον Αλβανό σεφ στα...

Ακριβό ήταν το τίμημα για τον 41χρονο Ελληνα που...

Παναγιώτης Πετράκης: Η μόνιμη σύμπραξή του με την ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης» και...

Οταν έπαιζε τον ρόλο του Λουκά στα «Μυστικά της...

Μετρό Θεσσαλονίκης: Από τα λαμπερά εγκαίνια, στη σήραγγα της ξεφτίλας μέσα σε μόλις δύο εβδομάδες

Εγκλωβισμένοι λόγω μπλακ άουτ μεταξύ των σταθμών «Φλέμινγκ» και «Ευκλείδης» στο μετρό Θεσσαλονίκης

«Εκτροχιάστηκε» το πολυδιαφημιζόμενο πιο σύγχρονο μετρό της Ευρώπης μόλις δύο εβδομάδες μετά την έναρξη λειτουργίας του, όταν σημειώθηκε προχθές το απόγευμα μπλακάουτ σε συρμό, με δεκάδες επιβάτες να παραμένουν εγκλωβισμένοι στα βαγόνια και να αναγκάζονται να περπατήσουν για να βγουν στην αποβάθρα.

Ο… διασυρμός του μετρό της Θεσσαλονίκης, που έκανε σχεδόν 20 χρόνια να κατασκευαστεί και εγκαινιάστηκε στις 30 Νοεμβρίου μετά βαΐων και κλάδων από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ήρθε με τον πιο κωμικοτραγικό τρόπο, με τους επιβάτες να αναγκάζονται να περπατήσουν μέσα στις σήραγγες για να απεγκλωβιστούν από τον ακινητοποιημένο συρμό.

Η περιπέτεια των επιβατών άρχισε στις 6 το απόγευμα του Σαββάτου, όταν παρουσιάστηκε πρόβλημα ηλεκτροδότησης και ακινητοποιήθηκε ένας συρμός μεταξύ των σταθμών «Φλέμινγκ» και «Ευκλείδης», στην κατεύθυνση προς τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Σύμφωνα με μαρτυρίες επιβατών, έμειναν μέσα στον συρμό 15 λεπτά με κλειστές πόρτες. Στη συνέχεια άνοιξαν οι πόρτες και εργαζόμενη τους καθοδήγησε μέσα στις σήραγγες. Σε βίντεο που ανέβασε επιβάτιδα στα social media διακρίνονται δεκάδες επιβάτες να περπατούν για να βγουν στον σταθμό «Φλέμινγκ».

«Μια γυναίκα έκλαιγε»

«Την ώρα που ήμασταν μέσα προσπαθήσαμε να ανοίξουμε κάποιο παράθυρο. Υπήρχε μια δυσφορία, πολλή ζέστη. Μια γυναίκα δίπλα έκλαιγε, ένας κύριος δίπλα μου ήταν κλειστοφοβικός κι ήταν νευρικός, ένα παιδάκι φοβόταν. Οταν βγήκαμε, το μονοπάτι ήταν ασταθές, αν υπήρχε άτομο με κινητικά προβλήματα ήταν πολύ δύσκολο έως αδύνατο να μετακινηθεί. Οι πλάκες που πατούσαμε κουνιούνταν. Και στο τέλος της διαδρομής είχε πεσμένο ένα εργαλείο, δεν ξέρω τι ήταν, που έπρεπε να το περάσεις από πάνω. Ηταν κλειστή η πόρτα εξόδου κινδύνου, περιμέναμε γύρω στα δέκα λεπτά εκεί πέρα. Περιμέναμε να την ανοίξουν. Εν έτει 2024, που ο κόσμος της Θεσσαλονίκης έχει ταλαιπωρηθεί με το μετρό και μας έχουν πει ότι έχουν δώσει δισεκατομμύρια, να γίνεται ένα τόσο χοντρό περιστατικό, νομίζω, δεν δικαιολογείται» περιέγραψε σε δηλώσεις του επιβάτης.

Οσοι ήταν στους σταθμούς «Νέα Ελβετία», «Φλέμινγκ» και «Μαρτίου» παρέμειναν για περισσότερο από μισή ώρα χωρίς να μπορέσουν να επιβιβαστούν σε κάποιον συρμό, διαπιστώνοντας ότι τα δρομολόγια σταματούσαν στον σταθμό «Πανεπιστήμια» και στη συνέχεια κατευθύνονταν προς τον σταθμό «Ανάληψη». Σε ανακοίνωσή της η εταιρία διαχείρισης του μετρό Θεσσαλονίκης TΗΕΜΑ αναφέρεται πως «καθώς δεν κατέστη εφικτή η επαναφορά της ηλεκτροδότησης από το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας, σε εφαρμογή του σχετικού για την περίπτωση πρωτοκόλλου, ο συρμός εκκενώθηκε και οι επιβάτες μετέβησαν στον πλησιέστερο σταθμό μέσω του υφιστάμενου πεζοδιαδρόμου της σήραγγας, συνοδεία του προσωπικού, με απόλυτη ασφάλεια».

Στο σημείο μετέβησαν τεχνικοί της ΤΗΕΜΑ και του κατασκευαστή, προκειμένου να διαπιστώσουν τα αίτια και να προβούν στις απαιτούμενες εργασίες. Η ηλεκτροδότηση επανήλθε στις 19.34, ο συρμός απομακρύνθηκε και αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία. «Από το συμβάν δεν προέκυψε κανένα πρόβλημα ασφαλείας για τους επιβάτες και οι διαδικασίες οι οποίες ακολουθήθηκαν ήταν οι προβλεπόμενες από τα πρωτόκολλα τα οποία έχουν υποβληθεί σε αυστηρότατους ελέγχους και στην πιο έγκυρη πιστοποίηση. Η εταιρία ΤΗΕΜΑ εγγυάται την ασφάλεια του συστήματος και τη μεγαλύτερη δυνατή διαθεσιμότητα του δικτύου» καταλήγει η ανακοίνωσή της, σε μια προσπάθεια να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για το σοβαρό πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη λειτουργία του μετρό μόλις δύο εβδομάδες μετά τα εγκαίνιά του.

Τα νέα… παρατράγουδα στο μετρό ήρθαν να προστεθούν στους… κουβάδες με νερά και στον άκυρο συναγερμό φωτιάς την πρώτη ημέρα λειτουργίας του, τις κυλιόμενες σκάλες που δεν λειτουργούσαν σε πολλούς σταθμούς και τις ατελείωτες ουρές στα λιγοστά εν λειτουργία εκδοτήρια εισιτηρίων. Η ταλαιπωρία των επιβατών που αναγκάστηκαν να απεγκλωβιστούν περπατώντας μέσα στις σήραγγες απασχόλησε τη Βουλή με παρέμβαση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτη Φάμελλου, ο οποίος ζήτησε εξηγήσεις από τον… άφαντο υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα.

Αντ’ αυτού, τον λόγο πήρε ο υπουργός Επικρατείας Μάκης Βορίδης, ο οποίος προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα λέγοντας πως τηρήθηκε το πρωτόκολλο σε περίπτωση βλάβης, που προβλέπει την αποβίβαση των επιβατών μέσω των σηράγγων, σημειώνοντας δηκτικά ότι «οι βλάβες γίνονται πάντα τις δύο πρώτες εβδομάδες» και πως βλάβες στην ηλεκτροδότηση «συμβαίνουν παντού», αν και δεν έχει σημειωθεί ποτέ στα 24 χρόνια λειτουργίας του μετρό στην Αθήνα επιβάτες να περπατούν μέσα στις σήραγγες για να απεγκλωβιστούν…

Τo hashtag Μετρό Θεσσαλονίκης έγινε πρώτο trend στην πλατφόρμα Χ. Αλλοι με χιουμοριστική διάθεση, άλλοι με ειρωνική και άλλοι οργισμένοι, καταγγέλλοντας την προχειρότητα και τους κινδύνους που δημιουργούνται από τα αλλεπάλληλα προβλήματα στην κυκλοφορία των συρμών.

Στιγμές πανικού για την κουμπάρα της Χρηστίδου

Λαχτάρισε η Σίσσυ Χρηστίδου για την κουμπάρα της, η οποία βρισκόταν στο τρενάκι του τρόμου! Χθες το πρωί η Σίσσυ Χρηστίδου συζήτησε το συγκεκριμένο περιστατικό με τους συνεργάτες της στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» και μάλιστα αποκάλυψε πως η κουμπάρα της ήταν εκείνη τη στιγμή στο μετρό και όσα τους διηγήθηκε ήταν σαν από ταινία τρόμου.

Η Σίσσυ Χρηστίδου είπε χαρακτηριστικά: «Ηταν και η Φιλιώ η κουμπάρα μου στο νέο μετρό Θεσσαλονίκης. Δεν περπάτησε μέσα στο τούνελ μετά τη διακοπή του ρεύματος, ευτυχώς, αλλά ήταν στο επόμενο βαγόνι από αυτό που σταμάτησε. Τους ενημέρωσαν ότι το μπροστινό βαγόνι και όσοι ήταν μέσα σε αυτό θα έπρεπε να περπατήσουν και εκείνη τη στιγμή σκέφτηκε η κοπέλα την ταλαιπωρία των ανθρώπων, γιατί και εκείνη είχε πράγματα και καρότσια μαζί της. Δεν ήταν μόνη της, είχε τα παιδιά, τα μωρά της. Σκέψου, λοιπόν, να είσαι στο χαλασμένο βαγόνι και να πρέπει να κατέβεις με το καρότσι, να κουβαλάς πράγματα, για να βγεις στην επιφάνεια. Το μετρό έχει τέσσερις κυλιόμενες σκάλες, είναι πολύ κάτω. Ευτυχώς, δεν της συνέβη κάτι τέτοιο….»

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ντου ερωμένης στην… σύζυγο πρώην υπουργού!

Για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις (και η «Espresso»...

Ο ΑΝΤ1 θέλει νωρίτερα on air τη Στεφανίδου

Από τον Ιανουάριο του 2025 τελικά η Τατιάνα Στεφανίδου...