Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024

Δράκος στα Εξάρχεια – Φόβος και τρόμος στην περιοχή ο Παλαιστίνιος που...

Ανενόχλητος κυκλοφορούσε επί μήνες ο επικίνδυνος Παλαιστίνιος που ήταν...

«Ένας ήρωας με παντούφλες»: Ο Γιάννης Μπέζος σκηνοθετεί τον Λάκη Λαζόπουλο

Ο Γιάννης Μπέζος σκηνοθετεί τον Λάκη Λαζόπουλο στην θρυλική,...

Τάμτα: Το νέο, πρωτοποριακό & φουτουριστικό video clip της τραγουδίστριας

Η Τάμτα κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα το video clip...

Μαρίνα για «μαϊμού» ψώνια στη Σάντα Μπάρμπαρα

Λίγο οι γιορτές των Χριστουγέννων, λίγο ο γάμος του...

Σημαντικές διακρίσεις για τον ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards και τα Event Awards 2018

Πλήθος βραβείων απέσπασε για ακόμη μια χρονιά ο ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards και τα Event Awards 2018, κατακτώντας συνολικά 23 σημαντικές διακρίσεις.Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε 17 διακρίσεις (8 Gold, 7 Silver και 2 Bronze ) στα Sports Marketing Awards, επισφραγίζοντας τη σταθερή και ισχυρή παρουσία της στο χώρο του αθλητισμού. Επίσης, στα Εvent Awards, τον θεσμό που αναγνωρίζει υψηλού επιπέδου εκδηλώσεις και διοργανώσεις, η εφετινή συγκομιδή του ΟΠΑΠ ήταν 6 βραβεία (1 Platinum, 2 Gold, 2 Silver και 1 Bronze)

Μεταξύ των δράσεων του ΟΠΑΠ που διακρίθηκαν ξεχωρίζουν:

  • Η συνολική αξιοποίηση της χορηγίας στο μπάσκετ με αμαξίδιο, καθώς και η τηλεοπτική καμπάνια, που επιχείρησε να συστήσει στο ευρύ κοινό το μπάσκετ με αμαξίδιο, με σύμμαχο τον Νίκο Γκάλη, έναν από τους σημαντικότερους Έλληνες αθλητές όλων των εποχών.
  • Η αγαπημένη όλων των γηπέδων «Κερkidα ΟΠΑΠ», που την αγωνιστική περίοδο 2017-2018 βρέθηκε σε 145 αγώνες και φιλοξένησε συνολικά περισσότερα από 10.100 παιδιά και γονείς/συνοδούς.

Δείτε το βίντεο:

  • Οι ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της νέας εταιρικής εκστρατείας «Ζήσε το παιχνίδι», όπως το Soccer with Cars,που συνδυάζει την αγωνιστική οδήγηση με το ποδόσφαιρο σε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, το Bumper Balls και οι Μουσικοί Στόχοι που πρόσφεραν ένα διαφορετικό και διασκεδαστικό τρόπο προπόνησης.
  • Η καμπάνια για τον Άγιο Βαλεντίνο με τα Τραγούδια Αγάπης των αθλητών.

Δείτε το βίντεο: 

Αναλυτικά ο ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards έλαβε τα εξής βραβεία:

  • Gold για την καμπάνια Νίκος Γκάλης και ΟΠΑΠ μαζί για τον ΟΣΕΚΑ, στην κατηγορία καμπάνια Integrated Marketing, και επίσης Gold για τη χορηγία της εταιρείας στον ΟΣΕΚΑ, στην κατηγορία Χορηγία Ομάδας/Αθλητικού Σωματείου/Συλλόγου
  • Gold για την «Κερkidα ΟΠΑΠ», στην κατηγορία Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης/Εκδήλωσης/Event
  • 2 Gold στην κατηγορία Kids/Youth/Grassroots, τόσο για τα Φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ, όσο και για τις δράσεις «Μικροί Δημοσιογράφοι» και «MVP» της «Κερkidα ΟΠΑΠ»
  • 2 Gold για την καμπάνια για τον Άγιο Βαλεντίνο με τα τραγούδια Αγάπης των αθλητών, στις κατηγορίες Use of Creative Media και Digital/Social Media, αλλά και 2 Silver στις κατηγορίες Use of Social Media και Video
  • Gold για τη συνέντευξη με τον Βασίλη Χατζηπαναγή, στην κατηγορία Original Content/Reporting και Bronze στην κατηγορία Digital/Social Media
  • Silver για το video με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, ενόψει της φάσης των knock out αγώνων της Euroleagueστην κατηγορία Use of Creative Media
  • 2 Silver για την Pame Stoixima Facebook Page, στις κατηγορίες Content & Engagement Strategy και Engagement/Experiential
  • Silver τόσο για το video με τις Φουσκωτές μπάλες της ΠΑΕ Ατρόμητος, στην κατηγορία Engagement/Experiential, όσο και για το video με το Ποδόσφαιρο με αυτοκίνητα, στην κατηγορία Motorsports
  • Bronze για το video με τους  Μουσικούς Στόχους της ΠΑΕ Ατρόμητος, στην κατηγορία Use of Creative Media

Τα βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ στα Event Awards:

  • Platinum για την «Κερkidα ΟΠΑΠ» στην ενότητα Best Brand/Product Events (Πρόκειται για την ύψιστη διάκριση που απονέμεται στην υποψηφιότητα εκείνη της κάθε ενότητας, η οποία έχει συγκεντρώσει τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας)
  • Gold για την «Κερkidα ΟΠΑΠ» στην ενότητα Best Brand/Product Events & κατηγορία Brand Activation & Sales Promotion
  • Gold για την «Κερkidα ΟΠΑΠ» στην ενότητα Best Brand/Product Events & κατηγορία Event Series/Brand Consistency – B2C
  • Silver για το «ΤΖΟΚΕΡ – Τυχερό Ταξί» στην ενότητα Best in Marketing & Communication & κατηγορία Στρατηγική Event Marketing/Δημοσίων Σχέσεων/Guerilla Marketing/Καμπάνια στα ΜΜΕ
  • Silver για τις «Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ» στην ενότητα Thematical Events & κατηγορία Αθλητική Εκδήλωση  
  • Βronze για το «ΟΠΑΠ-Ζήσε το Παιχνίδι» στην ενότητα Best in Marketing & Communication & κατηγορία Καμπάνια Integrated Marketing  
{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όσα έγιναν στα βαφτίσια του εγγονού της Αγγελοπούλου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο

Το προ δύο εβδομάδων αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Espresso» για...

Σταμάτης Τζελέπης: Παγκόσμια υπόκλιση στον κολλητό του Βέγγου

Δέκα βραβεία ακόμα και πρώτου ανδρικού ρόλου, διθυραμβικές κριτικές...

Ο «άγνωστος» Στέλιος Καζαντζίδης

Προσφυγιά, φτώχεια, ανικανοποίητοι έρωτες, δόξα και κυρίως τραγούδι. Αυτά...

Ο Πάρης της Βίσση ένα βήμα πριν από τον θάνατο!

Ο Πάρης της δεκαετίας του '90: Η άγνωστη ιστορία...

Μια κυρία πρώην υπουργού στα μπουζούκια

Ιδιαίτερη αδυναμία στα ακριβά σύνολα, στα θηριώδη τζιπ και...

θρίλερ με τα αίτια θανάτου του Κώστα Χαρδαβέλλα!

Διάστασεις θρίλερ παίρνει ο θάνατος του Κώστα Χαρδαβέλλα, ο...