Μεσημέρι στην πισίνα πίνοντας smoothie παντζαριού; Το νέο καινοτόμο προϊόν έρχεται από την «Αγρόκηπος Χαλβατζή». Το απολαμβάνουν και οι τουρίστες –πελάτες του ξενοδοχειακού ομίλου Hotel Brain Capital ΑΕ.
Η συμφωνία των δυο εταιρειών συνάφθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Συμβολαιακής Τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία ενισχύει χρηματοδοτικά τη συμβολαιακή σύνδεση μεταξύ ξενοδοχειακών μονάδων και επιχειρήσεων που είναι ενταγμένοι στο πρόγραμμα «Συμβολαιακής Γεωργίας & Κτηνοτροφίας». Συμφωνίες που συμβάλλουν στην τόνωση της αγοράς των εγχώρια παραγόμενων πιστοποιημένων γεωργικών προϊόντων.
«Τα έτοιμα προϊόντα “Αγρόκηπος Χαλβατζής” που φτάνουν στο τραπέζι σας είναι εγγυημένα υγιεινά και αγνά, φροντισμένα από τον αγρό και το σπόρο μέχρι το τελικό προϊόν, στο ράφι του σούπερ μάρκετ» επισημαίνει ο κ. Βασίλης Χαλβατζής και προσθέτει «Για να το εξασφαλίσει αυτό η εταιρία προχώρησε στην καθετοποίηση της παραγωγής. Συνεργαζόμαστε με ομάδα αγροτών, που διαρκώς μεγαλώνει. Ετησίως, καλλιεργούν πάνω από 1.000 στρέμματα. Πρόκειται για “συμβολαιακή” παραγωγή. Ο σπόρος, ο γεωπόνος, η επίβλεψη, δηλαδή τα πάντα περνούν από την εταιρεία μας». Το εργοστάσιο παραγωγής βρίσκεται στη Σκύδρα της Πέλλας. Οι προμηθευτές της βρίσκονται στα βορειότερα μέρη του νομού, καθώς και σε όλο το νομό Ημαθίας.
Η στροφή των καταναλωτών στην υγιεινή μεσογειακή διατροφή έφερε τα λαχανικά όχι μόνο στο πιάτο μας, αλλά και στο ποτήρι μας. Τα προϊόντα της οικογενειακής επιχείρησης Χαλβατζή, της οποίας οι ρίζες εντοπίζονται στην Κωνσταντινούπολη, διατίθετναι με τα labels Αγρόκηπος Χαλβατζή, Μακεδονική, Οικογένεια Χαλβατζή, Αιγαίο και Top Fruit. Η σειρά λαχανικών στον ατμό «Αγρόκηπος Χαλβατζή» είναι μια επαναστατική αντιπρόταση στην κατηγορία του φρέσκου προϊόντος, καθώς παντρεύει τη φρεσκάδα του νωπού με την ευκολία στη χρήση, την ασφάλεια και την εγγύηση ποιότητας του συσκευασμένου προϊόντος.
«Μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Γεωργίας της Τράπεζας Πειραιώς, ο παραγωγός έχει στη διάθεσή του την απαιτούμενη ρευστότητα με άκρως ανταγωνιστικούς όρους τη στιγμή που τη χρειάζεται, αλλά και εγγυημένη την έγκαιρη πληρωμή της παραγωγής που έχει συμφωνήσει να παραδώσει στην εταιρεία» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο κ. Χαλβατζής προσθέτοντας ότι «Η βελτίωση της διείσδυσης στην αμερικανική αγορά είναι ένα ακόμα βήμα. Ξεκινήσαμε προ διετίας και συνεχίζουμε να μπαίνουμε σε αλυσίδες. «Σήμερα το 8% του τζίρου μας είναι προϊόντα που φθάνουν στην Αμερική» σημειώνει ο κ. Χαλβατζής.
Μια συμφωνία, που αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι η Τράπεζα Πειραιώς μέσα από το διαρκή σχεδιασμό και υλοποίηση καινοτόμων χρηματοδοτικών προϊόντων και πρωτοβουλιών στηρίζει τη στρατηγική της επιλογή για την ενίσχυση της ελληνικής αγροτικής οικονομίας και κοινωνίας.