Κάθε μέρα αγοράζουμε έστω και κάτι μικρό από το μίνι μάρκετ της γειτονιάς μας. Κάθε βδομάδα προκύπτει η ανάγκη για ένα δώρο ή κάποια οικιακή συσκευή ή βενζίνη για το αυτοκίνητο. Πολύ συχνά κλείνουμε εισιτήρια για σινεμά ή πληρώνουμε σε ένα εστιατόριο. Δε θα ήταν λοιπόν ωραίο, όλες αυτές τις στιγμές, κάθε φορά που χρησιμοποιούμε πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, να κερδίζουμε; Και, μάλιστα, όχι μόνο τότε! Να κερδίζουμε για τις καταθέσεις μας, για την αποπληρωμή κάθε δόσης του δανείου μας και για κάθε άλλο τρόπο με τον οποίο ερχόμαστε σε επαφή με την τράπεζά μας, φυσικά ή ηλεκτρονικά. Είναι όμως αυτό δυνατόν;
Φυσικά, αν τράπεζά μας είναι η Εθνική Τράπεζα! Με το πρόγραμμα συνολικής επιβράβευσης go4more, ο πελάτης ανταμείβεται για κάθε κίνησή του, καθώς φαίνεται ότι για την Τράπεζα μετράει κάθε σημείο της σχέσης μαζί του και όχι μόνο η χρήση των καρτών. Η ανταμοιβή αυτή πραγματοποιείται με τη μορφή πόντων οι οποίοι μπορούν να εξαργυρωθούν ως χρηματική έκπτωση με αγορές προιόντων ή υπηρεσιών, σε ένα μεγάλο δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων σε όλη την Ελλάδα.
Ακόμη, το go4more, θέλοντας να επιβραβεύει διαρκώς τους πελάτες της Τράπεζας, συστηματικά οργανώνει μηνιαίες προσφορές, χάρη στις οποίες τα μέλη του προγράμματος κερδίζουν πολλαπλάσιους πόντους με τις αγορές τους σε συγκεκριμένες κάθε φορά επιχειρήσεις, πληρώνοντας έτσι λιγότερα χρήματα κατά τις αγορές τους σε αυτές.
Το go4more, επομένως, αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο διαρκούς ανακούφισης των αγορών μας και του εβδομαδιαίου αλλά και καθημερινού προϋπολογισμού μας. Είναι ωραία η αίσθηση της άμεσης ανταμοιβής και ακόμη πιο ωραία όταν γίνεται τόσο συχνά!