❱❱ Αντιδράσεις για την τολμηρή καμπάνια της χριστουγεννιάτικης κολεξιόν εταιρίας από την ΑυστραλίαΤα χριστουγεννιάτικα πάρτι του γραφείου αποτελούν θεσμό στις χώρες της Δύσης και συγκυρίες κατά τις οποίες, λίγο το αλκοόλ και λίγο η χαλαρότητα των γιορτών, έχουν συντελεστεί μερικά από τα πιο χιλιομετανιωμένα στη συνέχεια σεξουαλικά παρατράγουδα.
Αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, αποτέλεσε ιδανικό concept για την καμπάνια της χριστουγεννιάτικης κολεξιόν της εταιρίας εσωρούχων Honey Birdette από την Αυστραλία. Τα μοντέλα δεν έμειναν μόνο με τα τολμηρά εσώρουχά τους λόγω μέθης, αλλά για τις ανάγκες της σκηνοθετικής άποψης για το εταιρικό πάρτι των Χριστουγέννων 2017, όπως τα οραματίστηκε η εταιρία.
Μεταξύ βουνών από ποτήρια γεμάτα σαμπάνια, τόνους κομφετί, εκατοντάδες μπαλόνια και πολλών καλεσμένων και των εργαζομένων της εταιρίας, τριγυρνούσαν η Αυστραλή Σάρα Στίβενς και η Νορβηγή Νίνα Βέντβιτς, φορώντας σετάκια αξίας 250 ευρώ.
Η εταιρία μπορεί να φημίζεται για τις αποκαλυπτικές δημιουργίες της και τις ανατρεπτικές καμπάνιες της, ωστόσο η ανορθόδοξη επίδειξη ξεσήκωσε ποικίλες αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Οι χρήστες χαρακτήρισαν «προσβλητική» κατά των γυναικών την καμπάνια στο Instagram, η ιδρύτρια όμως της εταιρίας Ελουάζ Μόναγκαν υπεραμύνθηκε της… καμπάνιας, λέγοντας πως «υπάρχει ένας ενοχλητικός συντηρητισμός εκεί έξω, εμείς όμως πιστεύουμε ότι οι γυναίκες πρέπει να αγκαλιάσουν και να μην ντρέπονται για τη σεξουαλικότητά τους». Και πολλοί συμφώνησαν μαζί της, ευχαριστώντας την που ενθαρρύνει τις γυναίκες να φορούν σέξι εσώρουχα, χωρίς φόβο για «συνέπειες» και για να γιορτάσουν και να αναδείξουν το σώμα τους.