Η τηλεθέαση… έκανε πρεμιέρα στην Ελεονώρα Μελέτη! Κι όμως, εκεί έκατσε η… μπίλια! Με τον ανταγωνισμό να έχει «χτυπήσει κόκκινο», τα πρώτα «ραβασάκια» της Νielsen έφτασαν στα κανάλια δείχνοντας τη νικήτρια της αρχικής μεγάλης μάχης στην πρωινή ζώνη. Φυσικά, η πρωτιά στην τηλεθέαση είναι μαραθώνιος, και όχι αγώνας ταχύτητας εκατό μέτρων! Έπεται, λοιπόν, και συνέχεια…
Το πρώτο crash test για τη φετινή σεζόν δόθηκε τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου, με τα βλέμματα όλων να πέφτουν στο δυναμικό κοινό, καθώς αυτό ενδιαφέρει διαφημιστές και κανάλια. H Ελεονώρα Μελέτη επέστρεψε στην πρωινή ζώνη με μία εναλλακτική πρόταση. Η εκπομπή της «Ώρα για Μελέτη» είναι γρήγορη και διαδραστική, προσεγγίζοντας τον όρο infotainment με έναν μοναδικό τρόπο. Σε σχέση με την «καθαρόαιμη» πρωινή ψυχαγωγία με gossip η Μελέτη προτείνει κάτι άλλο, που -όπως φάνηκε- τράβηξε το ενδιαφέρον. Και αυτό δίχως να έχει αξιοποιήσει ακόμη το δυνατό της χαρτί, τις συνεντεύξεις!
Οι τηλεθεατές λοιπόν έδειξαν την προτίμησή τους στην Ελεονώρα Μελέτη, η οποία πέρασε πάνω από όλους στο δυναμικό κοινό με την εκπομπή «Ώρα για Μελέτη», στον Alpha, καταγράφοντας 17,7%. Τη δεύτερη θέση κατέκτησε με το σπαθί της η Ζήνα Κουτσελίνη με την εκπομπή της «Αλήθειες με τη Ζήνα», αγγίζοντας το 15,6%. Η Φαίη Σκορδά στον ΑΝΤ1 με το «Πρωινό» συγκέντρωσε 13,9%, ενώ η Κατερίνα Καραβάτου και ο Κρατερός Κατσούλης με την εκπομπή «Στη φωλιά των Κου-Κου», στο Star, σκαρφάλωσαν στο 12,6%.
Τη δική τους μάχη για επικράτηση έδωσαν στον Σκάι η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου με την εκπομπή της «Ώρα για φαγητό», φτάνοντας το 10%, και οι «Αταίριαστοι» με τους Γιάννη Ντσούνο και Χρήστο Κούτρα, που κατέγραψαν 9,5%. Η εκπομπή «Καλοκαίρι #not» στο Open κράτησε γερά με ένα 8,5%, ενώ η «Επικοινωνία» με τη Μάριον Μιχελιδάκη στην ΕΡΤ «χτύπησε» ένα 5,7%.
Σε ό,τι αφορά το γενικό σύνολο τηλεθέασης τώρα, οι μετρήσεις αλλάζουν. Η εκπομπή «Αταίριαστοι» έφτασε στο 19,9%, η «Ώρα για φαγητό» στο 15,8%, η «Ώρα για Μελέτη» στο 14,6% και το «Πρωινό» στο 14,4%. Επίσης η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» στο 13,8%, το πρόγραμμα «Στη φωλιά των Κου Κου» στο 9,9%, το «Καλοκαίρι #not» στο 6,8% και η «Επικοινωνία» στο 6,3%.