Ο Γιώργος Ηλιόπουλος αποκάλυψε στην εκ βαθέων εξομολόγησή του στο περιοδικό «Εnjoy» της «κυριακάτικης δημοκρατίας» πώς προέκυψε ο ρόλος του Προκόπη στις «Άγριες μέλισσες» λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Η πρώτη επαφή μου με τις “Άγριες μέλισσες” έγινε τον Μάρτιο του 2019, όταν με πήραν τηλέφωνο και μου ζήτησαν να είμαι στη συγγραφική ομάδα της σειράς, αλλά λόγω θεάτρου είχα κλείσει όλο το καλοκαίρι περιοδεία και δεν θα μπορούσα να παρακολουθήσω το πρόγραμμα των συντελεστών της παραγωγής όσον αφορά το σενάριο. Είχα σκάσει τότε, γιατί είχα διαβάσει τα πρώτα σενάρια της σειράς και είχα πει από μέσα μου: “Αυτή η σειρά θα σκίσει”.
Το καλοκαίρι του 2019 ήμουν στη Ζάκυνθο με τη γυναίκα μου, θυμάμαι, λόγω εργασίας και δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που έγινε. Χτυπά το τηλέφωνο και ταυτόχρονα με δαγκώνει ένα σκυλί. Στο τηλέφωνο ήταν η casting director της σειράς Μιράντα Ρωσταντή, η οποία, από τη μία, άκουγε όλη τη φάση με το σκυλί και από την άλλη μού, έλεγε: Γιώργο μου, σε θέλω για έναν ρόλο στις “Άγριες μέλισσες”, να κάνεις τον κουρέα του χωριού. Είναι κομμένος και ραμμένος για σένα. Από τη μία, έκλαιγα από τον πόνο και, από την άλλη, γελούσα από τη χαρά μου!»
Ο ρόλος του στις «Άγριες μέλισσες»
Οσο για το από πού «έκλεψε» τον Προκόπη, ο Γιώργος Ηλιόπουλος ήταν αφοπλιστικός. «Δεν έχω μεγαλώσει σε χωριό για να ξέρω πώς και με ποιον τρόπο διαδίδονται κουτσομπολιά και φήμες! Δυστυχώς, είμαι βέρος Αθηναίος. Ο,τι ξέρω από χωριά και νοοτροπίες μικρών, κλειστών κοινωνιών είναι από τις ελληνικές ταινίες. Είμαι φανατικός του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου. Συνηθίζω να λέω στους φίλους μου: “Εγώ είμαι το νόθο παιδί του Φίνου”. Ξέρω ακόμα και ατάκες απέξω και ανακατωτά. Οι άνθρωποι του Διαφανίου μού είναι οικείοι και δεν άργησα να τους βρω και να τους αγαπήσω, γιατί τη γειτονιά, την ατμόσφαιρα αυτή γενικότερα, την έχουν δώσει τόσο υπέροχα οι ασπρόμαυρες ταινίες του Φίνου» εξομολογήθηκε ο εθνικός μας μπαρμπέρης!
Στην ερώτηση αν έχει κάποια κοινά σημεία με τον Προκόπη, τον κουρέα, ο αξιόλογος ηθοποιός απάντησε χαρακτηριστικά: «Θα έλεγα ότι και οι δύο ανήκουμε ευρύτερα στον χώρο της Αριστεράς. Πάντως, το μαγικό είναι ότι αυτά τα δύο ξαδέλφια, ο βασιλικός Παναγιώτης και ο αριστερός Προκόπης, αυτό το δίπολο, είναι μέχρι σήμερα η Ιστορία της Ελλάδας. Αριστεροί και δεξιοί, και στη μέση η Ελλάδα μας. Είμαι τόσο χαρούμενος που παίζω με τον Αλέξανδρο Καλπακίδη! Τον γνωρίζω καλλιτεχνικά πάνω από 25 χρόνια, κυρίως από το θέατρο. Είναι ταλαντούχος. Λόγω της μεγάλης εκτίμησης που έχουμε ο ένας στον άλλο βγαίνουν η ζεστασιά και η αγάπη μεταξύ των ηρώων μας. Τα δύο ξαδέλφια, αυτή η κωμική νότα μέσα στο Διαφάνι, είναι μια εκτόνωση για όσα δραματικά συμβαίνουν. Το ωραίο στην ιστορία είναι ότι δεν έχουμε κωμική ατάκα. Οι καταστάσεις βγάζουν γέλιο. Δεν κάνουμε αστεία αλλά ως κουτσομπόληδες και οι δύο, ο ένας στο καφέ, ο άλλος στο κουρείο, φτιάχνουν το κέφι. Είναι συμπαθείς και αγαπησιάρηδες. Οπως περιμένω και κάποια συναισθηματική εξέλιξη. Λέω στη σεναριογράφο Μελίνα Τσαμπάνη: “Καλά, εμάς τους δύο θα μας αφήσεις στο ράφι; Ούτε ένα ρομαντικό ειδύλλιο;” Μακάρι και τα δύο ξαδέλφια να παντρευτούν. Είναι και οι δυο τους αυτό που λέμε “καλοί άνθρωποι”» είπε χαρακτηριστικά στο «Εnjoy» ο Γιώργος Ηλιόπουλος!
Η πανδημία του κορονοϊού και η φτωχοποίηση
Ο ταλαντούχος ηθοποιός μίλησε και για την πανδημία, την καραντίνα και την οικονομική κρίση! «Στην πρώτη καραντίνα ήμουν τόσο κουρασμένος και -ντρέπομαι να το πω, νιώθω ενοχές- ξεκουράστηκα» είπε ο ηθοποιός και συνέχισε:
«Ημουν δουλειά – σπίτι, σπίτι – δουλειά. Δεν είχα χρόνο να διαβάσω ένα βιβλίο, να δω μια ταινία. Τον πρώτο καιρό, λοιπόν, τα έκανα αυτά, τα χάρηκα, μετά με πείραξε ο εγκλεισμός και, φυσικά, ένιωθα και οικονομικά αβέβαιος. Στη δεύτερη καραντίνα βλέπω τις οικονομικές συνέπειες της πανδημίας, γιατί, κακά τα ψέματα, η δουλειά μου είναι το θέατρο, και λέω: “Θεέ μου, πού πάμε;” Οι περισσότεροι συνάδελφοί μου στο θέατρο έχουν χάσει τη δουλειά τους. Και δεν είναι μόνο οι οικονομικές συνέπειες. Βλέπεις φίλους σου και δεν τους αγκαλιάζεις, δεν τους φιλάς, αλλά τους χτυπάς με τον αγκώνα. Αυτό το μάγκωμα θα φύγει άραγε; Ενας καινούργιος κόσμος έχει δημιουργηθεί, ακραίος, και η ελαφράδα και η ανεμελιά έχουν χαθεί. Η νέα γενιά, τα παιδιά, θα αντιμετωπίσουν μεγάλο πρόβλημα με την επαφή. Το σοκ της πανδημίας είναι πολύ μεγάλο».
Οσο για την οικονομική κρίση που έχει χτυπήσει και τους ηθοποιούς; «Το θέατρο το είχε ρημάξει η κρίση και τώρα με την πανδημία έχει ισοπεδωθεί. Αλλά τι μπορεί να κάνει ο ηθοποιός; Οταν έρχονται οι γιατροί, που έχουν φάει 20 χρόνια στα θρανία για να μορφωθούν, θα βγεις εσύ και θα τους πεις “λάθος κάνετε που μας κλείσατε, δεν τα ξέρετε καλά”; Το θέμα όμως είναι ότι, όταν θα φύγει η πανδημία, θα έχει φτωχοποιηθεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Εμάς στην Ελλάδα από θέμα ψυχολογίας μάς έχουν σώσει ο ήλιος και ο μικροαστισμός μας. Σωτήριος ο μικροαστισμός στα 10 χρόνια των Μνημονίων, καθώς η σύνταξη του παππού έθρεψε όλη την ελληνική οικογένεια» ανέφερε ο Γιώργος Ηλιόπουλος.