Στις «Άγριες Μέλισσες» υποδύεται τον νεαρό χωροφύλακα Άγγελο, εγγονό του ταξίαρχου Φαναριώτη (Π. Ορκόπουλος), που -σύμφωνα με το story της δημοφιλούς σειράς του ΑΝΤ1– πολέμησε τους Γερμανούς για την ελευθερία της πατρίδας στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Και στην πραγματικότητα, ωστόσο, ο ηθοποιός Νίκος Λεκάκης είχε προπάππο ήρωα και, μάλιστα, διάσημο. Εκείνος όμως δεν πολέμησε το 1940, αλλά πήρε μέρος στην Ελληνική Επανάσταση το 1821 στο πλευρό του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Την παραπάνω αποκάλυψη για το γενεαλογικό του δέντρο έκανε χθες ο ηθοποιός μιλώντας στο «Enjoy» της «κυριακάτικης δημοκρατίας» και τη δημοσιογράφο Μαρία Ανδρέου.
«Είμαι γέννημα θρέμμα Πειραιώτης. Ο Πειραιάς για εμάς που τον ζούμε είναι μια μικρή κοινωνία σε σχέση με την Αθήνα. Και έχει πολύ όμορφες γειτονιές, που θυμίζουν Διαφάνι. Η καταγωγή από την πλευρά της μητέρας μου είναι από τη Μάνη» είπε ο Νίκος Λεκάκης και συνέχισε: «Για το γενεαλογικό μου δέντρο χαίρομαι κιόλας. Για τους παππούδες των παππούδων μου. Ενας από αυτούς, ο Φώτης Χρυσανθόπουλος ή Φωτάκος, πήρε ενεργό μέρος στην Ελληνική Επανάσταση και ήταν υπασπιστής του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Συνέγραψε πολλά βιβλία για την Επανάσταση. Πρόσφατα μάλιστα είδα ένα αφιέρωμα γι’ αυτόν στην τηλεόραση. Είμαι υπερήφανος που έχω καταγωγή και από τη Μάνη. Είναι ένα εκπληκτικό μέρος. Το περίεργο είναι, δεν ξέρω, συγκυρία να το πω, πως και στη ζωή αλλά και στη μυθοπλασία, στις “Μέλισσες”, ο παππούς μου, ο Νέστορας, είναι ήρωας πολέμου στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Αγώνες για την πατρίδα δίνουν γενιές και γενιές Ελλήνων. Οι Ελληνες πάντα πολεμούν για την ελευθερία τους».
Αντισυνταγματική
Ο τηλεοπτικός Αγγελος Φαναριώτης αναφέρθηκε επίσης στα κλειστά θέατρα και τα μέτρα της Πολιτείας για τους καλλιτέχνες, ενώ χαρακτήρισε αντισυνταγματική την απαγόρευση της κυκλοφορίας το βράδυ.
«Αυτό που συμβαίνει στο θέατρο είναι πέραν του απαράδεκτου. Το θέατρο δεν μπορεί να είναι ξεκομμένο από την πραγματικότητα που ζούμε και μέσα σ’ αυτή την πανδημία. Το υπουργείο Πολιτισμού θα έπρεπε να βρει τους τρόπους για να λειτουργήσει το θέατρο. Οταν πας να δεις θέατρο, ακόμη και με μάσκα και με τα μισά καθίσματα αδειανά, συνομιλεί η ψυχή σου με συγγραφείς διαχρονικούς, με νοήματα για όλες τις εποχές, που θα σε βοηθήσουν στο σήμερα» είπε.
«Πώς θα επιβιώσει μια κοινωνία, πώς θα ανθίσει χωρίς την τέχνη; Μιλάμε για τις οικονομικές συνέπειες της πανδημίας και δεν γίνεται κανένας λόγος για τις ψυχικές συνέπειες του εγκλεισμού. Είναι αντισυνταγματική η απαγόρευση της κυκλοφορίας το βράδυ, έχει να κάνει με την ελευθερία μας και τη δημοκρατία. Σε πολλές χώρες δεν έχει περάσει ένα τέτοιο μέτρο, είναι αναφαίρετο δικαίωμα η ελεύθερη μετακίνηση» σχολίασε, μεταξύ άλλων, ο Νίκος Λεκάκης.