«Δεν πιστεύω στην αθωότητά του» δηλώνει κατηγορηματικά για τον Δημήτρη Λιγνάδη πρώην συνεργάτης του, χορευτής στο μιούζικαλ «Billy Elliot», το οποίο επιμελήθηκε σκηνοθετικά το 2015 ο τέως καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου.
Ο Παναγιώτης Διονυσακόπουλος, ο οποίος ήταν 20 ετών τη χρονιά που εμφανίστηκε ως χορευτής στην παράσταση «Billy Elliot», στο Παλλάς, μίλησε στην εκπομπή του Open «Ελα, χαμογέλα» για την εμπειρία που είχε ο ίδιος με τον σκηνοθέτη και ηθοποιό, αποκαλύπτοντας ότι του είχε στείλει μηνύματα μέσω facebook. «Με τον Δημήτρη Λιγνάδη είχαμε συναντηθεί στις πρόβες του “Billy Elliot”, στο οποίο συμμετείχα. Οταν πρωτοάκουσα γι’ αυτήν την υπόθεση δεν μπορώ να πω ότι έπεσα από τα σύννεφα. Αυτές οι φήμες υπήρχαν. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν πώς γίνεται εγώ -ένας ουσιαστικά άσχετος με τον χώρο- που είχα συμμετέχει για πολύ λίγους μήνες, να έχω ακούσει φήμες για το πρόσωπό του και υπεύθυνα άτομα, που είναι τόσα χρόνια στον χώρο, να μη γνωρίζουν» σχολίασε αρχικά ο νεαρός χορευτής.
«Ένιωσα μια απειλή»
«Ο ίδιος ο κ. Λιγνάδης μου είχε πει άμα θέλω να συναντηθούμε εκτός δουλειάς για να μου κάνει μία πρόταση. Και θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι είχα “παγώσει” μόνο από αυτό. Ισως είχα νιώσει μία απειλή» συνέχισε ο Παναγιώτης Διονυσακόπουλος. Κατόπιν περιέγραψε τον τρόπο που τον προσέγγισε. «Ηταν κατά τη διάρκεια μίας πρόβας και μου είπε ότι μία από αυτές τις ημέρες ήθελε να πάμε για ποτό να μου μιλήσει. Το είχα αποφύγει και δεν συνέβη ποτέ. Μου είχε στείλει κάποια μηνύματα στο facebook. Ηταν ξημερώματα, αλλά εγώ προσπαθούσα να είμαι όσο πιο απόμακρος μπορώ. Τότε είχα μόλις κλείσει τα 20. Και θυμάμαι ότι είχε ειπωθεί ως “αστείο” ότι εγώ είμαι μεγάλος γι’ αυτόν» είπε.
«Υπήρχε κάτι βαρύ στην ατμόσφαιρα. Προσπαθούσε να κάνει κάποια πράγματα… βρόμικα και γι’ αυτό υπήρχε συζήτηση στον θίασο, ότι χρησιμοποιούσε βωμολοχία και υπήρχαν πολλά παιδιά εκεί. Είχα ένταση όταν ήταν εκεί και έπρεπε να πάρω μέρος στην εκάστοτε σκηνή. Μου προκαλούσε κάτι αρνητικό» εξήγησε ο χορευτής, σημειώνοντας πως δεν πιστεύει πως είναι αθώος. «Γιατί να βασανίζει αθώες ψυχές; Μιλάμε για παιδιά…» κατέληξε.