Ένα νέο κεφάλαιο έχει ανοίξει στην προσωπική του ζωή ο Κωνσταντίνος Καζάκος, αφού βρήκε τον έρωτα στα μάτια της 23χρονης χορεύτριας Βασιλικής Μακρή.
Οι δυο τους προσπαθούν να κρατούν χαμηλούς τόνους, τόσο όμως ο Κωνσταντίνος Καζάκος όσο και η Βασιλική Μάκρη δεν κρύβουν τον έρωτά τους, κάνοντας κοινές εμφανίσεις αλλά και δημοσιεύοντας κοινές φωτογραφίες στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα social media.
Ο Κωνσταντίνος Καζάκος έχει στο βιογραφικό του δύο γάμους. Ο ένας ήταν με την ηθοποιό Τάνια Τρύπη με την οποία έχει αποκτήσει μία κόρη τη Τζένη, και ο δεύτερος με την ενδυματολόγο Ιωάννα Μαρτζούκου με την οποία απέκτησαν ένα γιο τον Ιάσονα. Ο γνωστός ηθοποιός με την ενδυματολόγο αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους το 2020.
Ο Κωνσταντίνος Καζάκος παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «Hello» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον χωρισμό του με την Ιωάννα Μαρτζούκου, στη νέα σχέση του με τη νεαρή χορεύτρια, αλλά και στις καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας και έχουν κατακλύσει το χώρο του θεάτρου.
Αυτή η δύσκολη χρονιά σού χαμογέλασε στο κομμάτι της προσωπικής σου ζωής. Είναι γνωστό ότι εδώ και λίγους μήνες είσαι με τη Βασιλική Μακρή.
«Δεν μου αρέσει να προβάλλω την προσωπική μου ζωή, αλλά ούτε και να την κρύβω. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι είμαι χαρούμενος και ευτυχισμένος. Είμαι με τη Βασιλική και είμαστε πολύ καλά μαζί.»
Ήταν δύσκολο για σένα, όταν έκλεισε ο κύκλος του δεύτερου γάμου σου;
«Ποτέ δεν είναι εύκολο κάτι τέτοιο, ειδικά όταν υπάρχει ένα παιδί. Ήταν δύσκολο και επώδυνο και, κατά τη γνώμη μου, έπρεπε να είχε γίνε εδώ και καιρό. Συνέβη σε μία δύσκολη περίοδο. Θεωρώ όμως ότι ο χρόνος τα γιατρεύει όλα.»
Είχε γραφτεί ότι έκανες unfollow την Ιωάννα Μαρτζούκου στο Instagram. Είναι καλές οι σχέσεις σας σήμερα;
«Δεν ασχολούμαι καθόλου με τέτοια δημοσιεύματα, πιστεύω πως είναι ανοησίες. Σαφώς οι σχέσεις μετά από έναν χρόνο αρχίζουν να εξομαλύνονται. Νομίζω ότι υπάρχει η απαραίτητη ωριμότητα ώστε να κάνουμε ό,τι πρέπει για το καλό του παιδιού μας.»
Σε όλο αυτό που συμβαίνει ήρθε να προστεθεί η κακοποίηση που πάρα πολλοί συνάδελφοί σου ανέφεραν δημόσια ότι έχουν δεχθεί. Σε στεναχωρούν όσα είδαν το φως της δημοσιότητας;
«Ναι, είναι πολύ στενάχωρο θέμα. Έχει δοθεί η εντύπωση πως ο χώρος του θεάτρου είναι ένα τεράστιο χάος, κάτι που δεν ισχύει. Αυτά τα φαινόμενα χαρακτηρίζουν δυστυχώς όλους τους επαγγελματικούς χώρους. Απλώς, στον καλλιτεχνικό τομέα, επειδή οι περισσότεροι είναι γνωστοί, παίρνουν άλλες διαστάσεις. Όπου υπάρχει εξουσία πολλές φορές γίνεται κατάχρησή της. Πρέπει να φύγουν οι δράστες και να ξεκαθαρίσει το τοπίο.»
Είχες ακούσει μέσα στα χρόνια για κάποιες από τις περιπτώσεις που καταγγέλθηκαν;
«Όχι, δεν έχει τύχει να μου εξομολογηθεί κάποιος συνάδελφος αντίστοιχα γεγονότα. Είχαν φτάσει φήμες στα αυτιά μου, αλλά πολύ αόριστες, οι οποίες δεν ήξερα αν ευσταθούν ή όχι. Προσωπικά, ούτως ή άλλως, δεν έχω συνεργαστεί με κάποιον από τους εμπλεκόμενους. Τελικά, όπου υπάρχει καπνός θα υπάρχει και λίγη φωτιά. Νομίζω ότι αυτά τα φίδια πρέπει να τα πατάς την ώρα που βγαίνουν γιατί αλλιώς μεγαλώνουν πολύ. Αντιλαμβάνομαι ότι είναι πολύ δύσκολο, αλλά πρέπει να καταγγέλλονται άμεσα οι όποιες συμπεριφορές, να αντιστεκόμαστε από την πρώτη φορά που θα έρθουμε αντιμέτωποι με εργασιακή κακοποίηση. Πρέπει να πούμε «αυτό δεν θα περάσει». Αν καμφθούμε, θα λυγίζουμε για το υπόλοιπο της ζωής μας.»
Δηλαδή, δεν δέχθηκες ποτέ εργασιακό εκφοβισμό;
«Μου έχει συμβεί μια φορά, αλλά τον αντιμετώπισα επί τόπου. Πάνω στη δουλειά, κάποιος θεωρούσε ότι ήταν ο αυτοκράτορας και οι υπόλοιποι ήμασταν οι υπήκοοί του. Υπήρξε έντονος διάλογος μεταξύ μας, το κατάλαβε και την επόμενη μέρα συνεχίσαμε με διαφορετικούς όρους. Στο θέατρο, σε μια στιγμή πίεσης, ειδικά πριν από την πρεμιέρα, μπορεί να βγουν νεύρα, εντάσεις. Το θέμα είναι να ξεπερνάμε όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα αυτές τις στενωπούς.»