Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Η κρίση στον γάμο της Κόνι Μεταξά και του Μάριου Καπότση, που...

Δεν είναι η πρώτη φορά που «χωρίζουν» την Κόνι...

Η ιδιαίτερη βραδιά που διοργάνωσε στο Θέατρο Μεταξουργείο ο Αντώνης Λουδάρος

Μία βραδιά για φίλους και συναδέλφους ηθοποιούς διοργάνωσε ο...

Ο «άγνωστος» Στέλιος Καζαντζίδης

Προσφυγιά, φτώχεια, ανικανοποίητοι έρωτες, δόξα και κυρίως τραγούδι. Αυτά...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου

ΚΡΙΟΣ: Υποστηρίξτε με ότι μέσο διαθέτετε τις θέσεις σας...

Δικαίωση για τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση για το δημοσίευμα της Εspresso με τίτλο «Σε όργια με κόκες ο Σκιαδαρέσης»

«Στο με αριθμό 1474 της 10.10.2017 φύλλο της εφημερίδας μας δημοσιεύθηκε άρθρο που αποτέλεσε και το κύριο θέμα αυτής με τίτλο «ΣΕ ΟΡΓΙΑ με κόκες ο Σκιαδαρέσης» και υπότιτλο: Ο σύζυγος της Μπέσυς Μάλφα στο κρεβάτι με νεαρά κορίτσια on camera» και φωτογραφίες του από τη συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά.

Ο δημοφιλής ηθοποιός θεώρησε ότι η συγκεκριμένη αναφορά στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας μας ήταν προσβλητική για το πρόσωπό του, καθώς στους αναγνώστες δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι επρόκειτο για σκηνές από την προσωπική του ζωή και όχι από επαγγελματική σκηνή. Για το λόγο αυτό κατέθεσε σε βάρος της εφημερίδας μας αγωγή με την οποία ζητούσε την καταδίκη μας για συκοφαντική δυσφήμησή του.

Επί της αγωγής του αυτής εκδόθηκε αρχικά η με αριθμό 987/2019 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών και ακολούθως η με αριθμό 3280/2020 απόφαση του Εφετείου Αθηνών. Με τις αποφάσεις αυτές κρίθηκε μεταξύ άλλων και ότι: «Την 10/10/2017, η εφημερίδα «Espresso» … κυκλοφόρησε (αριθμ. φύλλου 1474) με κεντρικό πρωτοσέλιδο, που έφερε τον τίτλο «ΣΕ ΟΡΓΙΑ με κόκες ο Σκιαδαρέσης» (η φράση «σε όργια» γραμμένη με κεφαλαία, έντονους χαρακτήρες «bold» και ευμεγέθη γραμματοσειρά) και δεύτερο τίτλο, άνωθεν του κύριου τίτλου, «Ο σύζυγος της Μπέσσυς Μάλφα στο κρεβάτι με νεαρά κορίτσια on camera».

Στο πρωτοσέλιδο, κυριαρχούσε έγχρωμη φωτογραφία, που απεικονίζει τον ενάγοντα γυμνό σε ένα τεραστίων διαστάσεων κρεβάτι, περιστοιχισμένο από, ομοίως, γυμνές, νεαρές γυναίκες, που επιδίδονται σε ερωτικές περιπτύξεις ή ακόμη και σε ασελγείς πράξεις, ενώ στη δεξιά πλευρά της φωτογραφίας υπάρχουν δύο μικρότερες φωτογραφίες, που εστιάζουν στο πρόσωπο του ενάγοντος και τον απεικονίζουν η μία να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών και συγκεκριμένα να εισπνέει από τη μύτη κοκαΐνη και η δεύτερη σε ημιαναίσθητη κατάσταση, στην αγκαλιά μιας γυναίκας, της οποίας διακρίνονται μόνο τα χέρια.

Ουδεμία αναφορά ή έστω νύξη γίνεται στο εν λόγω πρωτοσέλιδο ότι το φωτογραφικό υλικό είναι φωτογραφικά στιγμιότυπα από τηλεοπτική σειρά, στην οποία συμμετέχει ο ενάγων και οι συγκεκριμένες εικόνες οργίων και χρήσης ναρκωτικών είναι αναπαράσταση τέτοιων πράξεων, στο πλαίσιο του τηλεοπτικού του ρόλου. Συγκεκριμένα, ο ενάγων συμμετείχε στην τηλεοπτική σειρά παραγωγής του συνδρομητικού καναλιού Netflix, με τίτλο «SUBBURA», βασισμένη στο μυθιστόρημα των Κάρλο Μπονίνι και Τζανκάρλο Ντε Κατάλντο «SUBBURA – Ρώμη, πρωτεύουσα της μαφίας», υποδυόμενος έναν καρδινάλιο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, που ρέπει στα όργια και τη χρήση ναρκωτικών.

Εν τούτοις, κατά τον τρόπο, που είναι δομημένο το πρωτοσέλιδο, προκαλείται η εντύπωση ότι ο ενάγων κατελήφθη να συμμετέχει σε όργια και να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών στην ιδιωτική του ζωή, έχοντας επιπλέον τη διαστροφή να βιντεοσκοπεί τις δραστηριότητές του αυτές και ότι το σχετικό υλικό -με κάποιον τρόπο- διέρρευσε, η δε εφημερίδα το αποκαλύπτει. Στο εσωτερικό της εφημερίδας, δημοσιεύεται ανυπόγραφο ρεπορτάζ, το οποίο τιτλοφορείται «Σε όργια με κόκες ο Σκιαδαρέσης», έχει δε υπέρτιτλο «Σκηνές-σοκ με πρωταγωνιστή τον σύζυγο της Μπέσσυς Μάλφα στη νέα ιταλική σειρά «Subburrα»», στο οποίο διευκρινίζεται ότι οι φωτογραφίες αφορούν τον προαναφερόμενο τηλεοπτικό ρόλο.

Στο σημείο αυτό, πρέπει να τονιστεί ότι το πρωτοσέλιδο και το ρεπορτάζ στο εσωτερικό είναι, από άποψη περιεχομένου, ασύνδετα μεταξύ τους, καθώς το πρωτοσέλιδο δεν προϊδεάζει τον αναγνώστη για όσα αναγιγνώσκει στο ρεπορτάζ, μιας και παραπέμπει στην αποκάλυψη σκανδάλου, στο οποίο εμπλέκεται ο ενάγων, και όχι στην περιγραφή τηλεοπτικού ρόλου, που ενσαρκώνει ο τελευταίος.»

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όσα έγιναν στα βαφτίσια του εγγονού της Αγγελοπούλου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο

Το προ δύο εβδομάδων αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Espresso» για...

Από τα σαλόνια του «Grand Hotel» στο «Rouk Zouk» για καλό σκοπό

Αφήνουν τα σαλόνια του «Grand Hotel» για τη Ζέτα...

Σταμάτης Τζελέπης: Παγκόσμια υπόκλιση στον κολλητό του Βέγγου

Δέκα βραβεία ακόμα και πρώτου ανδρικού ρόλου, διθυραμβικές κριτικές...

θρίλερ με τα αίτια θανάτου του Κώστα Χαρδαβέλλα!

Διάστασεις θρίλερ παίρνει ο θάνατος του Κώστα Χαρδαβέλλα, ο...

Ο Πάρης της Βίσση ένα βήμα πριν από τον θάνατο!

Ο Πάρης της δεκαετίας του '90: Η άγνωστη ιστορία...

X-mas «Μυστικός δείπνος» με ήχους Stones…

Το event της χρονιάς δεν θα μπορούσε να είναι...

Τέσσερις Έλληνες επιστήμονες βρήκαν super φάρμακο

Μία σπουδαία ανακάλυψη έκανε ομάδα Ελλήνων καθηγητών, αποδεικνύοντας πως...