Η Χριστίνα Παπαδέλη «παντρεύτηκε» την Ελενα Κώνστα και η «Espresso» δημοσιεύει σήμερα κατ’ αποκλειστικότητα τα «γαμήλια» φωτογραφικά… ντοκουμέντα!
H εξωτική χορεύτρια και πρώην παίκτρια του «My Style Rocks» συμπρωταγωνιστεί με τη γοητευτική δημοσιογράφο και ραδιοφωνική παραγωγό στη νέα καλοκαιρινή καμπάνια του περιοδικού «WS». Μια καμπάνια που μας προτρέπει να «Αγαπάμε χωρίς όρια», όπως λέει χαρακτηριστικά το μότο της, και που έχει βάλει στόχο ν’ αποδείξει ότι οι διακρίσεις, τα τείχη, οι διαχωρισμοί και ο ρατσισμός δεν έχουν καθόλου χώρο στη ζωή και την καθημερινότητά μας.
Το πρότζεκτ «Αγαπάμε χωρίς όρια» υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον γνωστό οίκο μόδας και νυφικών Τρανούλης. Μιλώντας στην «Espresso» για την ιδέα της καμπάνιας που αναμένεται να συζητηθεί μία εκ των δύο εκδοτριών των περιοδικών «WS» & «MS», η Μαριάμ Νίκου, εξηγεί:
«Είμαι μία γυναίκα που κινείται ενάντια σε κάθε διαχωρισμό και θέλω διακαώς οι αναγνώστες μας να το γνωρίζουν αυτό. Η αγάπη, η κατανόηση, η ειρήνη και η ενότητα είναι σημαντικές για τη δημιουργία ενός ιδανικού κόσμου, στον οποίον όλοι θέλουμε να ζούμε και ενός μέλλοντος που αξίζει σε μας και στα παιδιά μας».
Από την πλευρά του, ο Αναστάσιος Τρανούλης, του ομώνυμου οίκου, αναφέρει για το πρότζεκτ: «Πρέπει εμείς, πρώτα απ’ όλα, να τολμήσουμε να διαδώσουμε πως η αγάπη δεν έχει όρια και συμβιβασμούς. Ο φόβος κάνει τον κόσμο να διαιρείται και πρέπει να γίνει σκοπός μας η ομόνοια και η ομαλή συνύπαρξη όλων των ανθρώπων, ανεξαρτήτως των ερωτικών τους προτιμήσεων».
Η ιδέα της καμπάνιας «Αγαπάμε χωρίς όρια» ενθουσίασε αμέσως την Ελενα Κώνστα και τη Χριστίνα Παπαδέλη, οι οποίες την «αγκάλιασαν» με σεβασμό και λεπτότητα, τολμώντας να φωτογραφηθούν ως gay ζευγάρι την ώρα του γάμου του! Τις εντυπωσιακές λήψεις με τις δύο υπέροχες νύφες υπογράφουν οι φωτογράφοι Κωνσταντίνος Λέπουρης και Φανή Καρατζά, ενώ το make up επιμελήθηκε η Μαργαρίτα Μονέδα. Να πούμε πως στην αντίστοιχη αντρική έκδοση του «MS» φωτογραφήθηκαν ως ζευγάρι την ώρα του γάμου του δύο άντρες επαγγελματίες μοντέλα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κανένας από τους συμμετέχοντες στις φωτογραφίσεις της καμπάνιας δεν είναι gay και πρωταρχικός στόχος της συμμετοχής τους είναι να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα κατά των διακρίσεων.