Ύστερα από 20 σεζόν και σχεδόν 14 χρόνια ερώτων, γάμων, χωρισμών, ταξιδιών και των πιο εκκεντρικών πάρτι που έχουμε δει ποτέ, το ριάλιτι σόου «Keeping up with the Kardashians», που έκανε πρώτο όνομα την Κιμ Καρντάσιαν και το σόι της, ολοκληρώνεται.
Αν και όλα αυτά τα χρόνια οι αδερφές Καρντάσιαν – Τζένερ αλλά και η μητέρα τους, Κρις, έβαλαν τους τηλεθεατές ακόμα και μέσα στις κρεβατοκάμαρές τους, αρκετά είναι τα μυστικά από τα παρασκήνια των γυρισμάτων που συνέβαλαν στην επιτυχία του σόου, αλλά το κοινό αγνοεί.
Ένα από αυτά είναι ότι, αν και το εσωτερικό των σπιτιών της οικογένειας είναι αυτό που έβλεπαν οι τηλεθεατές στους δέκτες τους, το εξωτερικό ανήκε σε ξένες επαύλεις. Στις πρώτες σεζόν η οικογένεια έκανε γυρίσματα και στους κήπους των δικών της σπιτιών, όμως όταν η Κιμ Καρντάσιαν άρχισε να δυσκολεύεται από τους φαν, που χτυπούσαν διαρκώς το κουδούνι της, επειδή αναγνώριζαν την πρόσοψη της βίλας της, αυτό άλλαξε.
Η Κιμ άλλωστε έλεγχε σε μεγάλο βαθμό την όλη παραγωγή, επεμβαίνοντας ακόμα και στο μοντάζ, προκειμένου να σβήσει πλάνα στα οποία δεν φαίνεται καλή ή σκηνές έντονα φορτισμένες συναισθηματικά. «Το πιο δύσκολο ήταν η αλλαγή φύλου της Κέιτλιν και το να βλέπω τη μητέρα μου και την Κλόε να ζορίζονται τόσο. Ποτέ μέχρι τότε δεν κόψαμε σκηνές, όμως κάναμε πολύ μοντάζ πάνω στην αντίδραση της Κλόϊ, επειδή ήταν πολύ ταραγμένη» είχε πει στο παρελθόν η Κιμ Καρντάσιαν, η οποία δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.
Μακιγιέρ
Όλες οι αδερφές, αλλά και η μητέρα τους δέχονταν τη φροντίδα μακιγιέρ και κομμωτών πριν από κάθε γύρισμα. Τον λιγότερο χρόνο στην περιποίησή της αφιέρωνε η μητριάρχις Κρις Τζένερ, επειδή είναι και η πλέον πολυάσχολη, δεδομένου ότι διευθύνει τις ζωές και τις καριέρες όλων, ενώ τις περισσότερες ώρες προετοιμασίας ήθελε η Κιμ Καρντάσιαν, η οποία χρειαζόταν τουλάχιστον ένα δίωρο για να… βρει τον τηλεοπτικό εαυτό της. Πέρα από τις ώρες που χρειάζονταν οι Καρντάσιαν για να περιποιηθούν τους εαυτούς τους, σπαταλούσαν και πολλές ώρες στα γυρίσματα, τα οποία διαρκούσαν 10 έως 12 ώρες την ημέρα. Σύμφωνα μάλιστα με τους «New York Times», υπήρχαν διαρκώς μια ή δυο κάμερες στα σπίτια της οικογένειας. Υπήρχαν όμως και φορές που το γύρισμα κάποιας σκηνής γινόταν με τη χρήση κινητού τηλεφώνου.
Το event
«Υπάρχουν μέρες που μπορεί να βρίσκεται ένα συνεργείο 30 ατόμων σε μια τοποθεσία για να καλύψει κάποιο event και μέρες που υπάρχει μόνο ένα άτομο με ένα iPhone για να καλύψει κάτι πολύ προσωπικό» είχε πει ένας πρώην συντελεστής του σόου στο «Hollywood Reporter».
Τα κινητά τηλέφωνα μάλιστα αποδείχτηκαν χρήσιμα και την περίοδο της πανδημίας, οπότε για λόγους ασφαλείας η Κρις Τζένερ αποφάσισε ότι τα μέλη της οικογένειας θα βιντεοσκοπούν μόνα τους τις ζωές τους. Έτσι, ένας φωτογράφος και ένας τεχνικός επισκέφτηκαν καθεμία από τις αδερφές στο σπίτι της και τους παρέδωσαν τον σωστό φωτισμό και τρίποδα για τα iPhones τους, ώστε να μπορούν να κάνουν μόνες τους γυρίσματα.
Οι συντελεστές του σόου πληρώνονταν αδρά όλα αυτά τα χρόνια, προκειμένου να κρατάνε το στόμα τους κλειστό για όσα έβλεπαν όταν έκλειναν οι κάμερες, ενώ όλοι τους είχαν υπογράψει συμβόλαια εμπιστευτικότητας, προς αποφυγήν διαρροών.