Αίσθηση προκάλεσε στο φιλότεχνο αθηναϊκό κοινό, σε συλλέκτες και εικαστικούς, η ιδιαίτερη έκθεση με τίτλο «Η Φωνή των Χρωμάτων» του σκηνογράφου -διάσημου από το θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση- Μανώλη Μαριδάκι, στην γκαλερί «Αμαλίας 36», με μια σειρά έργων ζωγραφικής σε ακριλικά χρώματα.
Στα λαμπερά εγκαίνια που οργάνωσε ο p.r. man Γιώργος Ντάβλας οι εκλεκτοί καλεσμένοι, όπως οι Τζένη Μελισσανίδη, Μιρέλλα Παπαοικονόμου, Μάκης Μάτσας, Τάσος Ζέππος, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα έργα του καλλιτέχνη και να συζητήσουν με τον ίδιο για τις σουρεαλιστικές επιρροές που τα διέπουν, δημιουργώντας έναν εντελώς προσωπικό τρόπο έκφρασης μέσα από αυτά.
Εκεί η «Espresso» είδε, ανανεωμένο και ευδιάθετο, τον Ερρίκο Πετιλόν να θαυμάζει τα έργα, αλλά κυρίως να είναι ευτυχισμένος κοντά στην ετεροθαλή αδελφή του και σύζυγο του ζωγράφου Ρόζα Μαριδάκι και στην καλλονή ανιψιά του Αμαρυλλίδα Μαριδάκι. Δύο γυναίκες που πάντα στέκονταν αθόρυβα στο πλευρό του, μακριά από τη δημοσιότητα, και τον βοηθούσαν στον αγώνα της ζωής του, στη μάχη με τα ναρκωτικά.
Η μυθιστορηματική ζωή του Ερρίκου Πετιλόν ετοιμάζεται σε βιβλίο που υπογράφει η Σοφία Στεκουλέα, με τίτλο «Ποιος θα το πίστευε, ο Ερρίκος;». Η συγγραφέας αφήνει έναν από τους πιο γοητευτικούς και ευγενικούς άνδρες του ελληνικού lifestyle να ξεδιπλώσει άγνωστες πτυχές μιας μυθιστορηματικής διαδρομής που τα είχε κυριολεκτικά όλα.
Γυναίκες σαν την Ούρσουλα Αντρες να κλαίει στα πόδια του όταν τη χώρισε, τη Στεφανί του Μονακό να τον κυκλοφορεί στα πιο σικ στέκια, δύο γάμους, νύχτες στο Studio 54 δίπλα στον Μικ Τζάγκερ και μια άλλη «ερωμένη», την κοκαΐνη. Αυτή που επιτέλους τον άφησε «καθαρό» και «ελεύθερο»!
Αυτή όμως για την οποία ένα χειμωνιάτικο βράδυ πούλησε τα παπούτσια του 3.000 δραχμές προκειμένου να εξασφαλίσει τη δόση του. «Η ζωή μου ένα ατέλειωτο γλέντι. Μοναδικές μου έγνοιες; Σε ποια νυχτερινά μαγαζιά θα πάω; Σε ποια νησιά θα ταξιδέψω; Με ποια γυναίκα θα ξαπλώσω;» αναφέρει, μεταξύ άλλων, στο βιβλίο του ο γόνος που είδε τη μάνα του να αργοπεθαίνει σε μία κλινική της Κυψέλης, και που της έσκαψε τον λάκκο με τα χέρια του, στην εβραϊκή πτέρυγα του Γ’ Νεκροταφείου.
Οι Πετιλόν ήταν οικογένεια με μεγάλη οικονομική επιφάνεια τη δεκαετία του ’70 και του ’80, με εισαγωγή και εμπορία καλλυντικών, αλλά και συνέταιροι λόγω της εβραϊκής τους καταγωγής σε πολύ μεγάλες μονάδες. Διέθεταν σπίτια στην Κηφισιά και στο Παρίσι, στη λεωφόρο Ματινιόν. Τα γραφεία του μπον βιβέρ πάτερ φαμίλια ήταν στην πλατεία Κλαυθμώνος. Οι γονείς του Ερρίκου κάποια στιγμή χώρισαν. Ο πατέρας του ξαναπαντρεύτηκε και έκανε και άλλα παιδιά, αλλά ο Ερρίκος διατηρούσε πάντα άριστες σχέσεις και βαθιά αισθήματα αγάπης με την ετεροθαλή αδερφή του Ρόζα Μαριδάκι.