Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

«Ραντεβού» στο Παλλάς για Φραγκούλη και Αρβανιτάκη

Δύο σπουδαίοι καλλιτέχνες με πορείες ακριβές, που ταξίδεψαν σε...

Αργύρης Χατζηδιάκος: Με… μέτρο η σαμπάνια

Ο Αργύρης Χατζηδιάκος είναι απόφοιτος πολιτικών επιστημών, αλλά παράλληλα...

Η κρίση στον γάμο της Κόνι Μεταξά και του Μάριου Καπότση, που...

Δεν είναι η πρώτη φορά που «χωρίζουν» την Κόνι...

Η ιδιαίτερη βραδιά που διοργάνωσε στο Θέατρο Μεταξουργείο ο Αντώνης Λουδάρος

Μία βραδιά για φίλους και συναδέλφους ηθοποιούς διοργάνωσε ο...

Παγκόσμιο Fashion TV κάτω από την Ακρόπολη

Λάμψη και μόδα με θέα την Ακρόπολη

Λάμψη και μόδα με θέα την Ακρόπολη, με παρέλαση σταρ στο Annual Fashion TV World’s Excellence Gala για τα 25α γενέθλια του Fashion TV, του μεγαλύτερου τηλεοπτικού δικτύου μόδας παγκοσμίως, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου στον εμβληματικό χώρο του Dionysos Zonar’s!

Aπό την Ελενα Φάκου

Σε μια διοργάνωση-υπερπαραγωγή, το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο Fashion TV, εκτός από την επέτειο των 25 χρόνων λειτουργίας του και συμβολής του στον τομέα της μόδας, ανακοίνωσε και το λανσάρισμα του Fashion TV Greece, με την Ελλάδα να εντάσσεται πλέον επίσημα στις χώρες που συμπεριλαμβάνονται στο δίκτυό του, αναβαθμίζοντας έτσι τη θέση της χώρας μας στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας.

Αυτό το εγχείρημα και η διοργάνωση ανήκουν στον Δημήτρη Μελισσανίδη και τον γιο του Γιώργο, καθώς και στον Ευάγγελο Πούλιο, οι οποίοι πιστεύουν στη δύναμη της ελληνικής μόδας και στόχος τους είναι να την κάνουν περισσότερο εξωστρεφή, παρουσιάζοντας σε ολόκληρο τον πλανήτη τις δυνατότητες και το ταλέντο των Ελλήνων σχεδιαστών. Άλλωστε, η Ελλάδα ως προορισμός αξίζει να προβληθεί παγκοσμίως κατακτώντας τη θέση που δικαιωματικά της αξίζει, και αυτός είναι ο στόχος του Fashion TV Greece.

Παρέλαση σχεδιαστών

Η «Espresso» δεν θα μπορούσε να λείψει από το λαμπερό event, το οποίο παρουσίασε ο Νίκος Κοκλώνης με την παγκόσμια «φωνή» του Fashion TV Ania J Jasinska, με την ελληνική μόδα να δίνει βροντερό «παρών» στην πασαρέλα, «γαρνιρισμένη» και με τις επιτυχίες του Κωνσταντίνου Αργυρού, ο οποίος έδωσε με την παρουσία του μια άλλη νότα στη βραδιά, ενώ η Master KG – Jerusalema [Feat. Nomcebo ξεσήκωσε τους καλεσμένους!

Έλληνες και ξένοι designers, εγχώρια top models αλλά και ιέρειες της μόδας από το εξωτερικό (άλλες να περπατούν στην πασαρέλα και άλλες να θαυμάζουν τις δημιουργίες των σχεδιαστών), άνθρωποι της τηλεόρασης και του επιχειρηματικού κόσμου αλλά και της πολιτικής, που λατρεύουν τη μόδα, αποτέλεσαν ένα ξεχωριστό μωσαϊκό σε ένα event που πέρασε στην ιστορία! Αυτό, άλλωστε, δήλωσε και στην «Espresso» ο Ευάγγελος Πούλιος, συνδιοργανωτής του Fashion TV Greece: «Κάνουμε μια προσπάθεια για να αναδείξουμε την Ελλάδα τόσο στον τομέα του fashion όσο και σε αυτούς του destination και luxury, κάτι που πιστεύω ότι έλειπε από τη χώρα!

Κατά τη γνώμη μου, όταν γίνονται γεγονότα όπως αυτό, μπορούν και βλέπουν σε όλο τον κόσμο τις δυνατότητες των εγχώριων designers και έτσι δημιουργείται μια γενικότερη εξωστρέφεια, η οποία μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να αποφέρει».

Οι επιδείξεις

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο line up των επιδείξεων είδαμε συλλογές από σπουδαίους Ελληνες και ξένους fashion designers: Catalin Botezatu, Monalisa Bouvier, Atelier Zuhra, Vassilis Zoulias & Pericles Kondylatos, BSB, Chara Lebessi, KENDALL + KYLIE και άλλοι ανέδειξαν τις δημιουργίες τους εισπράττοντας το χειροκρότημα όλων, ενώ παράλληλα έλαβε χώρα και το sustainable fashion show του ETHICAL ODE με τίτλο #OnlyUnitedWeWin, με concept director τον Δημήτρη Γραμματικογιάννη και τους σχεδιαστές Ecoh Studio, Melissanthi Spei, Musa Collection, Wear your Origin.

Tα παπούτσια του show ήταν από τη Buffalo/New Cult, τα οποία είναι όλα vegan, ενώ οι τσάντες είχαν την υπογραφή της Asspasia Tagliente. Τα κοσμήματα ήταν της Νίκης Στυλιανού, η οποία έδειξε παράλληλα για πρώτη φορά την πρώτη της συλλογή ρούχων. Ο Δημήτρης Γραμματικογιάννης, concept director του sustainable show, μίλησε αποκλειστικά στην «Espresso», τονίζοντας μεταξύ άλλων: «H πρόθεσή μου ήταν να δείξω νέους sustainable designers».

Το show ξεκίνησε με τα παιδάκια που φορούσαν ρούχα AKO SHOP και θέλησαν να αφυπνίσουν το κοινό σχετικά με την κλιματική αλλαγή και κρατούσαν πλακάτ με κοινωνικά και οικολογικά μηνύματα, σκιαγραφώντας το όλο εγχείρημα από τη δική του πλευρά!

{{-PCOUNT-}}19{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όσα έγιναν στα βαφτίσια του εγγονού της Αγγελοπούλου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο

Το προ δύο εβδομάδων αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Espresso» για...

Από τα σαλόνια του «Grand Hotel» στο «Rouk Zouk» για καλό σκοπό

Αφήνουν τα σαλόνια του «Grand Hotel» για τη Ζέτα...

Σταμάτης Τζελέπης: Παγκόσμια υπόκλιση στον κολλητό του Βέγγου

Δέκα βραβεία ακόμα και πρώτου ανδρικού ρόλου, διθυραμβικές κριτικές...

θρίλερ με τα αίτια θανάτου του Κώστα Χαρδαβέλλα!

Διάστασεις θρίλερ παίρνει ο θάνατος του Κώστα Χαρδαβέλλα, ο...

Ο Πάρης της Βίσση ένα βήμα πριν από τον θάνατο!

Ο Πάρης της δεκαετίας του '90: Η άγνωστη ιστορία...

X-mas «Μυστικός δείπνος» με ήχους Stones…

Το event της χρονιάς δεν θα μπορούσε να είναι...

Ντου ερωμένης στην… σύζυγο πρώην υπουργού!

Για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις (και η «Espresso»...