Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025

«Μαύρο» Star σε Κοκλώνη

Θα γυριστούν... οι νέοι «Μαύροι πίνακες»; Η μιντιακή αγορά...

Η Χόλι Μάντισον περιέγραψε σε podcast όσα «τραβούσε» στη βίλα του «Playboy»

Το πιο αηδιαστικό πράγμα που έκανε στο κρεβάτι με...

Το συγγραφικό «περιβόλι» του Κρομμύδα

Ο πολυγραφότατος Κώστας Κρομμύδας επέστρεψε δυναμικά στις προθήκες των...

Οι εκπομπές που ρίχνουν οριστικά αυλαία μέχρι το τέλος Ιουνίου

Δύο μήνες έμειναν ουσιαστικά πριν από τη λήξη της...

Αλησμόνητη περιπέτεια στο check in για τη Ζέτα Μακρυπούλια, που ήθελε να πετάξει για Σάμο

«Καλύτερα με αερόστατο, παρά με τη Sky Express»

Αλησμόνητη θα μείνει στη Ζέτα Μακρυπούλια η εμπειρία που είχε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», στο οποίο υπάλληλοι την ενημέρωσαν ότι έχασε την πτήση της για Σάμο, όπου σχεδίαζε να περάσει το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, επειδή καθυστέρησε μόλις τρία λεπτά να κάνει check in!

Η Ζέτα Μακρυπούλια

Έξαλλη η παρουσιάστρια του «Rouk Zouk» μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς φίλους της τις δυσάρεστες εντυπώσεις της από την αεροπορική εταιρία Sky Express, ανεβάζοντας ένα οργισμένο story στα social media. Οπως εξήγησε η όμορφη ηθοποιός, βρισκόταν στην ώρα της στο αεροδρόμιο, όμως λίγο πριν από την επιβίβαση και προτού κάνει check in επισκέφθηκε την τουαλέτα.

Ανάρτησε βίντεο

«Ημουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Οταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα ένα λεπτό, να μην το έχω και αυτό στον νου μου”» ακούγεται να λέει στην αρχή του βίντεο που ανάρτησε. Οπως είπε, γυρίζοντας από την τουαλέτα είδε ότι δεν υπήρχε ουρά και θέλησε να ρωτήσει δύο εργαζόμενες τι συνέβη: «Φτάνω, λοιπόν, στο check in και ήταν άδειο. Ηταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν. Λέω: “Παρακαλώ για τη Σάμο;” Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20 λεπτά πριν”. Λέω: “Μα, είμαι 20 λεπτά πριν εδώ”. “Οχι, είναι και 43’” μου απαντούν “έχετε αργήσει τρία ολόκληρα λεπτά”. Λέω: “Κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ημουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”.

Μου απαντούν λοιπόν ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κ.λπ. Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ να πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου».

Στη συνέχεια η παρουσιάστρια θέτει δύο απορίες στο κοινό της, εκφράζοντας παράλληλα την έντονη δυσαρέσκειά της για το γεγονός ότι έφτασε στην… πηγή και δεν την άφησαν να πιει νερό! «Μπήκα λίγο στο σάιτ, έψαξα και είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε, έχω κάνα δυο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη Sky Express.

Γιατί άλλα last calls τα άκουγα όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί; Δεύτερη απορία: Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ, ο πελάτης σας, να ενημερωθώ;» αναρωτιέται εμφανώς οργισμένη. Η τοποθέτηση της Ζέτας Μακρυπούλια δίχασε το διαδίκτυο, με πολλούς χρήστες που είχαν παρόμοιες εμπειρίες να τάσσονται με το μέρος της. «Μην το ψάχνετε, έχει δίκιο. Δείτε τα χιλιάδες αρνητικά reviews της εταιρίας online» ήταν η παρότρυνση ενός εξ αυτών.

Αλλος χρήστης έγραψε: «Παιδιά, όσοι υποστηρίζετε τη Sky Express μάλλον δεν έχετε εμπειρία από τη συγκεκριμένη εταιρία. Καλύτερα να πετάξεις με αερόστατο παρά με τη Sky Express». Ωστόσο, υπήρξαν και χρήστες που επέκριναν έντονα τη στάση της παρουσιάστριας, υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρχε λόγος να της γίνει διευκόλυνση εφόσον δεν τήρησε τους κανόνες. «Στα αεροδρόμια όλου του κόσμου υπάρχουν κανόνες. Δεν πάμε όπου μας γουστάρει» έγραψε ένας επικριτής της ηθοποιού.

Πάντως, λίγες ώρες αργότερα, η Ζέτα Μακρυπούλια επιχείρησε να ρίξει τους τόνους και να κάνει χιούμορ με αυτό που της συνέβη, αναρτώντας ένα ευφάνταστο meme που την απεικονίζει να κάνει… sky diving κρατώντας μια πινακίδα, η οποία γράφει: «Πάω για κατούρημα»!

«Kαθημερινά, οι άνθρωποί μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση» ήταν η επίσημη απάντηση της Sky Express με αφορμή την ανάρτηση της παρουσιάστριας στα κοινωνικά δίκτυα.

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γνωστός τραγουδιστής βίαζε καμαριέρες με συνεργό τη σύζυγό του

Η αγωγή, με την οποία οι γυναίκες διεκδικούν από τον τραγουδιστή αποζημίωση πάνω από 44.000.000 ευρώ,

«Τσακώσαμε» τον Λευτέρη Πανταζή με την εντυπωσιακή, 30χρονη σύντροφό του

«Φωτιά» έβαλε στα media ο Λευτέρης Πανταζής μετά την...

Ιζαμπέλα Κογεβίνα: Στα δικαστήρια με τον πρώην άντρα της για τα παιδιά τους

Η Ιζαμπέλα Κογεβίνα βρίσκεται στα δικαστήρια με τον πρώην...

«Arrivederci» από Βουλγαράκη σε Λιάγκα για χάρη του έρωτα

Ετοιμη να πει «Arrivederci» όχι μόνο στον Γιώργο Λιάγκα...

Πώς πρώην υπουργός έπιασε τον Μάη με σύζυγο και ερωμένη

Μια ιδιαίτερη Πρωτομαγιά αποφάσισε να κάνει ο αμετανόητος πρώην...

Αγνώριστη η Ασπασία Μηλιαράκη – Δείτε πώς είναι σήμερα η ηθοποιός

Η Ασπασία Μηλιαράκη έπαιξε σε αρκετές σειρές πριν μια...
spot_img