Ο Σπύρος Μπιμπίλας θέλησε να τοποθετηθεί μετά το σάλο που ξέσπασε με τις «Σφήκες» της Λένας Κιτσοπούλου στην Επίδαυρο καθώς έχει γίνει αναφορά στο όνομά του.
«Άφησα να καταλαγιάσει κάπως ο πόλεμος που ξέσπασε ευτυχώς για την τέχνη αυτήν την φορά για να πω και εγώ δύο ψύχραιμα λόγια! Προσωπικά δεν γνωρίζω την αιρετική αντισυστημική και εξτρίμ καλλιτέχνιδα Λένα Κιτσοπούλου, ούτε είχα την χαρά να δουλέψω μαζί της, γιατί έχω δει δουλειές της, άλλες θαύμασα κι άλλες με άφησαν με απορία για όσα είδα. Στην τέχνη όλα επιτρέπονται και κανείς δεν μπορεί να βάλει χαλινάρι στις απόψεις των δημιουργών όσο κι αν προκαλούν το κοινό αίσθημα.
Τα ίδια λέγαμε όταν οι Χριστιανοταλιμπαν ούρλιαζαν έξω από θέατρα που έθιγαν κατά την άποψή τους τα ιερά και όσια τους. Αν δεν σου αρέσει το θέαμα φεύγεις κι έχεις δικαίωμα κριτικής. Ο κανιβαλισμός δεν είναι δείγμα πολιτισμένων ανθρώπων κι αυτό ισχύει και για τους υποστηρικτές της Λένας που κανιβαλιζουν τους αντίθετους με αυτήν. Κι η ίδια κανιβαλιζει με ανορθόδοξους τρόπους γιατί έτσι εκφράζεται.
Μαθαίνω ότι στην παράσταση της και την ελεύθερη διασκευή που έκανε για το έργο του ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ ΣΦΗΚΕΣ που (σημειωτέον είναι το πρώτο έργο που εμφανίστηκα στην Επίδαυρο ως κορυφαίος του Χορού πλάι στον Κώστα Βουτσά το 85), κανιβαλισε επί μακρόν εμένα ή με σατίρισε ή με πρόσβαλλε ή με ανέφερε, όπως μου είπαν πολλοί. Ίσως να μην με γνωρίζει καλά, ίσως της έχουν δώσει λάθος πληροφορίες. Κρίμα που δεν έχουμε ποτέ μιλήσει ανθρώπινα για να με καταλάβει..
Προσωπικά δεν με πειράζει μιας και τελευταία οι επιθέσεις στο πρόσωπο μου μέσα από την ελευθεριότητα του διαδικτύου εντείνονται. Αυτό ίσως αναπαρήγαγε αλλά πού υπάρχει συνειρμός με το συγκεκριμένο έργο; Παρ’ όλα αυτά είμαι υπέρ της ελευθερίας στην όποια τέχνη, υπέρ της οποίας Λένας που θυμίζει πολύ την Ξενουδακη του 80 που έβριζε το κοινό και άρεσε, η οποία όμως δεν είχε καμία κρατική υποστήριξή καμία βοήθεια κι επέμενε με δικά της έξοδα κ μικρές βοήθειες από φίλους σε αντίθεση με την Λένα που όλα είναι δοσμένα σε/αυτήν από το σύστημα που κατακρίνει ορθώς και εξευτελίζει».