Η Πάολα ανέτρεψε το σύμπαν της νυχτερινής διασκέδασης. Σαν… Ολύμπια θεά στο Fever «έσκισε» τον έναστρο αττικό ουρανό στην πρεμιέρα της, που ακόμα αντηχεί στην αθηναϊκή νύχτα. Με μία ανατρεπτική, χρυσοχάλκινη, μεταλλική στιλιστική πρόταση της χολιγουντιανής σχεδιάστριας Ρούλας Μαντέλου, η Πάολα δεν επέτρεψε το παραμικρό σχόλιο ενδυματολογικής απόκλισης.
- Από τον Γιάννη Αρμουτίδη
Αντιθέτως, διακεκριμένοι σχεδιαστές μόδας μίλησαν για την άψογη ενδυματολογική της άποψη. Η Πάολα τον χειμώνα του 2023 μετουσιώθηκε στην απόλυτη ντίβα του λαϊκού ελληνικού τραγουδιού. Εχοντας απέναντί της να τη χειροκροτεί ακόμα και τον Βασίλη Μπισμπίκη. Αυτό κι αν δεν είναι ανατροπή!
H τραγουδίστρια μας δέχτηκε στο καμαρίνι της και μας άνοιξε την καρδιά της, αποδεχόμενη και τις πιο δύσκολες ερωτήσεις. Τουλάχιστον έτσι νομίζαμε, έως τη στιγμή που η ίδια μας διέψευσε με τις απαντήσεις της. Αφού της άρπαξε και τις έκανε «κομφετί»!
Θα αρχίσω από τα πολύ δύσκολα, αφού η ερώτηση υποκρύπτει υπονοούμενο… (χαμογελάω!) Ήσασταν η πρώτη που οδήγησε το fashion show στην πίστα και έφερε τα κομμάτια της JLo και της Britney Spears στη σκηνή του θεάματος.
«Αυτό ήταν κάτι που το έκανα πρώτη και κάποια χρόνια πριν. Τώρα αισθάνομαι ότι δεν το χρειάζομαι. Μπορώ να είμαι πιο ήρεμη στις εμφανίσεις μου. Πιο κοντά στον εαυτό μου…» Η Πάολα μιλάει με απίστευτη ηρεμία και απλότητα, ακριβολογώντας στις απαντήσεις της. Μου έκανε εξαιρετική εντύπωση. Μέσα στο καμαρίνι της υπήρξε εντυπωσιακή. Μία όμορφη γυναίκα, πολύ ώριμη συνειδησιακά, πολύ νέα -τόσο που αισθάνθηκα ότι θα ήταν εντελώς άκομψο να αναφερθώ σε ηλικίες-, πολύ όμορφη, πολύ φρέσκια, πολύ οικεία και ήρεμη.
Φορούσε ένα απλό, αλλά τρε σικ αντρικό κοστούμι, τύπου Armani, με ελάχιστο μακιγιάζ και ανέμελα μαύρα μαλλιά. Δεν αποζητούσε την επιβεβαίωση της ντίβας ή της βεντέτας. Παρότι μία ολόκληρη βιομηχανία «Πάολα Terminator» ήταν στημένη μέχρι το καμαρίνι της, στο εσωτερικό επικρατούσε η απόλυτη ηρεμία.
Ο προθάλαμος, το κύριο σαλόνι με έναν ευρύχωρο, γωνιακό καναπέ, κι ένας μεγάλος ορθογώνιος καθρέφτης με στρογγυλά λαμπιόνια για το μακιγιάζ. Επάνω του ακουμπισμένο ένα πελώριο μπουκέτο με 101 κατακόκκινα τριαντάφυλλα μπακαρά… Δώρο για την πρεμιέρα της. Και «εκείνος», ο αγαπημένος της Λάζαρος Βαφειάδης, που ήταν εκεί, διακριτικός και αμίλητος να την παρακολουθεί με αγάπη. Μας υποδέχτηκε στο καμαρίνι της με μία ζεστή αγκαλιά, της φίλησα το χέρι, είπε «ω! πόσο ευγενικό!» και απαίτησε να καθίσουμε δίπλα της καθ’ όλη τη διάρκεια της συνέντευξης. Ζεστή και αληθινή φίλη.
«Θα μιλήσουμε», απλά μου είπε, «σαν δυο καλοί φίλοι. Οπως ακριβώς είμαστε». Και το εννοούσε. Και δεν ζήτησε να διακοπεί η συνέντευξη, παρότι μία από τις ερωτήσεις που επακολούθησαν την αναστάτωσε απίστευτα. Και αυτό καταγράφηκε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό ΣουΣου» της Ελένης Τσολάκη, γιατί βρισκόμασταν και με αυτήν τη ιδιότητα εκεί, σ’ αυτήν την αποκλειστική συνέντευξη, ως προς τις ερωτήσεις που υποβλήθηκαν.
Και παρότι ο οποιοσδήποτε θα διέκοπτε τη συνέντευξη και θα υπερπηδούσε τη «δύσκολη» και αιχμηρή ερώτηση, εκείνη, προς τιμήν της, επέμενε να απαντήσει. Αρχικά και με διακριτικότητα ερωτήθηκε εάν στο παρελθόν έχει κάνει δημόσιες δηλώσεις που είχαν προσωπικό κόστος για την ίδια. Μας απάντησε ότι δεν κατάλαβε ακριβώς την ερώτηση, οπότε γίναμε πιο σαφείς. «Αναφερόμαστε στο θέμα του δυστυχήματος στα Τέμπη και στο γεγονός ότι τραγούδησες, όταν άλλοι συνάδελφοί σου επέλεξαν να μην το κάνουν…»
Θα υπενθυμίσουμε ότι η Πάολα εμφανιζόταν εκείνο το διάστημα μαζί με τον Γιάννη Πλούταρχο, ο οποίος ανακοίνωσε ότι δεν θα τραγουδήσει, σεβόμενος την τραγική κατάσταση που επικρατούσε σε όλη την Ελλάδα. Εγινε χαμός! Η Πάολα ταράχτηκε πολύ. Τίναξε τα μαλλιά της δυνατά! Και στην κυριολεξία ούρλιαξε. Με λίγα λόγια, μέσα από τις δηλώσεις της που ακολούθησαν ήταν σαφές ότι παραπλανήθηκε!
«Εως εκείνη τη στιγμή, όλοι σχεδόν οι συνάδελφοί μου δήλωναν ότι θα τραγουδήσουν. Και την τελευταία στιγμή, ο ένας μετά τον άλλον, έκαναν δηλώσεις ότι δεν θα το κάνουν. Εγώ, λοιπόν, μετά από σκέψη, αποφάσισα να το κάνω. Μόνο από αγάπη και για να βοηθήσω. Το βράδυ, όταν τελείωσα το πρόγραμμά μου, ήρθε ένας 60χρονος σερβιτόρος και μου έπιασε τα χέρια για να με ευχαριστήσει. “Κυρία Πάολα”, μου είπε, “σας ευχαριστούμε που μας δώσατε το σημερινό μεροκάματο. Ισως να μην το φαντάζεστε, αλλά αυτό το μεροκάματο το είχαμε απόλυτη ανάγκη”. Το έκανα, λοιπόν, για όλους τους εργαζομένους, το προσωπικό του μαγαζιού, για τους ανθρώπους που ζουν από το μεροκάματό τους. Εγώ δεν άγγιξα την αμοιβή μου. Ανακοίνωσα δημόσια -και το τήρησα- ότι θα τη διαθέσω για τα θύματα του τραγικού δυστυχήματος. Είμαι μάνα και πόνεσε η καρδιά μου. Βρέθηκα εκείνη τη στιγμή δίπλα σε όλες αυτές τις μητέρες που σπάραζαν για τα παιδιά τους και ήθελα να βοηθήσω όσο μπορούσα, και έκανα αυτό το ελάχιστο που μου επιτράπηκε με την αμοιβή μου εκείνης της νύχτας. Και πέσανε επάνω μου να με φάνε!»
Ο διοικητής -τότε- του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας δήλωσε ότι δεν είχε καμία ενημέρωση για την πρόθεση της Πάολα να προβεί σε δωρεά για τους τραυματίες του τραγικού δυστυχήματος. Και προσφέρθηκε να ανακοινώσει τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να γίνει μια δωρεά προς ένα νοσοκομείο από κάποιον ιδιώτη, η οποία θα αφορούσε μόνο την παραχώρηση ιατρικού εξοπλισμού.
Η Πάολα όμως -με στοιχεία τα οποία η εφημερίδα «Εspresso» έχει στη διάθεσή της- διέθεσε το ποσό των 20.000 ευρώ στις οικογένειες των πέντε σοβαρά τραυματισμένων, που νοσηλεύονταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Λάρισας. Στις τέσσερις με τραπεζική κατάθεση και στη μία μετρητοίς. Γεγονός το οποίο ποτέ έως αυτή τη στιγμή δεν αποκαλύφθηκε και σήμερα για πρώτη φορά βλέπει το φως της δημοσιότητας. Η Πάολα, όμως, διατηρεί σιγή ιχθύος μπροστά στο σημαντικό ανθρωπιστικό έργο που –αθόρυβα– προσφέρει.
Αφού κατά καιρούς διαρρέουν πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες η λαμπερή καλλιτέχνιδα βοηθά έμπρακτα οικογένειες και ανθρώπους με σοβαρά προβλήματα. «Είστε ολοκληρωμένη ως γυναίκα, ως καλλιτέχνις, ως μητέρα, αλλά αισθάνεστε ακόμη πιο ολοκληρωμένη γιατί μπορείτε να προσφέρετε στον συνάνθρωπό σας»
Χαμογέλασε αμήχανα κι εμείς περιμέναμε υπομονετικά, αφήνοντας κενό χρόνου… Συνέχισε να χαμογελά, χωρίς να απαντά. Επιμείναμε! «Δεν θέλετε να μιλήσετε;» Χαμογέλασε με πολύ σεβασμό. «Ναι, είναι καλύτερα έτσι!» Λίγο πριν φτάσουμε στο Fever, όπου θα εμφανιζόταν η Πάολα, συναντήσαμε τον Αργύρη Παπαργυρόπουλo, έναν από τους πιο σημαντικούς επιχειρηματίας της νυχτερινής Αθήνας. Μας ζήτησε να της μεταφέρουμε τα λόγια του.
«Συνεργάστηκα με όλους σχεδόν τους καλλιτέχνες της Ελλάδας. Η Πάολα σαν καλλιτέχνις και σαν ψυχή είναι μία και μοναδική. Eφευγε κρυφά και πλήρωνε λογαριασμούς, πού το είδατε αυτό σε γυναίκα! Οταν το μαγαζί κάποια στιγμή δεν πήγαινε καλά, “έβαζε πλάτες”. Η Πάολα είναι μαγκάκι. Και είναι πιο άντρας από τους άντρες. Την αγαπώ πολύ και την ξεχωρίζω ως μοναδική. Να της το πείτε». Της το είπαμε! Την Παρασκευή το βράδυ η Πάολα κυριολεκτικά αποθεώθηκε. Αποδεικνύοντας γιατί παραμένει το πρώτο όνομα στη νύχτα.
Στην πρεμιέρα της έγινε το αδιαχώρητο από κόσμο. Παρότι είναι το μοναδικό γυναικείο όνομα το οποίο αναγράφεται πρώτο στις ταμπέλες των καλλιτεχνικών σχημάτων («Πάολα – Μακρόπουλος»), στην ερώτησή μας εάν θα δεχόταν να μπει το όνομά της δεύτερο, μας αιφνιδίασε. «Ασφαλώς και θα μπορούσε να μπει το όνομά μου δεύτερο. Μετά από πολλά άλλα. Όπως μετά της Αννας Βίσση. Δεν θα λέγαμε ποτέ Πάολα – Αννα Βίσση. Οχι βέβαια. Θα λέγαμε Αννα Βισση – Πάολα. Και πολλά ακόμα…»
Αρπάζουμε την ευκαιρία, και δεδομένου ότι η Αννα τραγούδησε στο Ηρώδειο για τον εορτασμό των 50 χρόνων καριέρας της, υποβάλλουμε ερώτημα. «Θα τραγουδούσατε ποτέ στο Ηρώδειο;» «Αν υπήρχε λόγος, γιατί όχι; Οπως και η Αννα, που τραγούδησε εκεί για κάποιον συγκεκριμένο λόγο!» «Μας αιφνιδιάσατε με την απάντησή σας!» «Γιατί; Περιμένετε να σας πω κάτι άλλο;» Δεν υπήρχε καταλληλότερη στιγμή για να αναφερθεί στη συνεργασία της με τον Μίκη Θεοδωράκη: «Το σημαντικότερο ήταν ότι γνώρισα τον Μίκη Θεοδωράκη. Εναν σπουδαίο άνθρωπο. Ηταν πολύ σημαντικό για μένα».
Στη συνέντευξή της η Πάολα είναι καταπέλτης, αληθινός χείμαρρος, βάζοντας κάθε πράγμα στη θέση του, ξεκαθαρίζοντας πρωτίστως ότι τα ράσα δεν κάνουν τον παπά! Ετσι, λοιπόν, αναφερόμενη σε ερωτήσεις που της υποβλήθηκαν σχετικά με την ενδυματολογική εμφάνιση της Δέσποινας Βανδή, απάντησε: «Είναι δυνατόν να κρίνει κάποιος τη Δέσποινα Βανδή από το ρούχο που φόρεσε; Ή να μιλήσει για την ηλικία της; Ο καλλιτέχνης δεν έχει ηλικία…»
Και ενώ ο χρόνος περνούσε, η Πάολα μας εξομολογήθηκε ότι το τρακ της πρεμιέρας είναι δεδομένο. Και αυτός είναι ο λόγος που δεν βρίσκονται τα πολύ κοντινά της πρόσωπα εκεί την πρώτη μέρα της εμφάνισής της. Φύλακας-άγγελός της ο άνθρωπος της ζωής της και πατέρας της κόρης τους Παολίνας, ο Φώτης Ζωγλοπίτης: «Με τον Φώτη δεν χωρίσαμε ποτέ. Απλά δεν μοιραζόμαστε την ίδια κλίνη. Είμαστε πάντα μαζί κι ο ένας δίπλα στον άλλον. Δεν έχει αλλάξει τίποτα μεταξύ μας και αγαπιόμαστε απεριόριστα».
Αναφέρεται, όμως, και στο πόσο περήφανη είναι ως μητέρα: «Είμαι περήφανη που η κόρη μου ακολούθησε αυτό που της άρεσε, που είναι φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο και πήρε μόνο αγάπη και από τους δυο μας. Από μικρή ήταν συνεχώς δίπλα μου. Στο δικό μου καμαρίνι, της μαμάς της, και σε κανενός άλλου». Στη νέα σου συνεργασία με τον Γιώργο Θεοφάνους κάνεις ένα βιντεοκλίπ και επιλέγεις να συμμετέχει η κόρη σου. Η οποία είναι 20 χρονών. «Εγώ τη διάλεξα γιατί είναι πολύ όμορφη. Και ανήλικη να ήταν, πάλι θα την έπαιρνα. Με τη μαμά της θα ήταν. Δεν θα ήταν με κάποιον ξένο».
Είχατε ποτέ συγκρούσεις ή κακές στιγμές σε συνεργασίες με συνάδελφους σας; «Παρ’ όλα όσα ακούγονται, δεν είχα ποτέ προβλήματα με συναδέλφους μου. Κι αν κάποια στιγμή πήγε κάτι να προκύψει, όλα αποκαταστάθηκαν». Για τη Eurovision, την οποία έχει χαρακτηρίσει «πανηγυράκι», η Πάολα ήταν ξεκάθαρη! «Οχι, δεν θα πήγαινα ποτέ. Ολο αυτό είναι μακριά από μένα. Δεν με αφορά. Ο,τι βλέπω, το βλέπω από την τηλεόραση και μαζί με φίλους μου. Δεν παρακολουθώ τον διαγωνισμό. Δεν παρακολουθώ τη Eurovision!»
Ωστόσο, ευχήθηκε στην αγαπημένη της φίλη Σάττι, «που είναι σαν νεραϊδούλα», καλή επιτυχία. Αυτή η συνέντευξη είχε τα πάνω και τα κάτω της. Είχε ταχύτητα, τσιρίδες, ένταση, αναμνήσεις, ειδήσεις, ξεκαθαρίσματα λογαριασμών και πολλή αγάπη. Μέσα από αυτή τη συνέντευξη συνειδητοποίησα ότι η Πάολα είναι η πρώτη εμφανιζόμενη -εν Ελλάδι- ντίβα της πίστας. Χωρίς να υπάρχει προηγούμενη!