Ο Πάνος Βλάχος εθεάθη στο κέντρο της Αθήνας με τη βέσπα του και εκεί τον «τσάκωσε» ο φωτογραφικός μας φακός.
Ο ηθοποιός αρκετά αδυνατισμένος το τελευταίο διάστημα δεν κάνει συχνές δημόσιες εμφανίσεις ωστόσο δε σταματάει να τρέχει για τη δουλειά του. Πέρα από την υποκριτική τραγουδάει ενώ για τα προσωπικά του μετά τον χωρισμό του με τη Νατάσα Εξηνταβελώνη δεν έχουμε μάθει κάτι καινούργιο. «Πριν από την υποκριτική, ήμουν ένας άνθρωπος με πολλή ενέργεια που δεν ήξερε πού να τη διοχετεύσει.
Δεν ακολούθησα αυτό που σπούδασα, γιατί δεν μπορούσα να εκφραστώ μέσα από αυτό. Ήμουν σε μια περίοδο που δεν ήξερα με τι ήθελα να ασχοληθώ και πήγαινα όπου με πήγαινε η ζωή. Έπρεπε να περάσω από αυτή τη διαδικασία, έμαθα πολλά, και από την ενασχόλησή μου με τη ναυτιλία και από τις σπουδές μου εκτός υποκριτικής. Δεν ήταν χαμένος χρόνος. Είμαι ευγνώμων που πέρασα από όλα αυτά».
Στα χρόνια των προσωπικών αναζητήσεων συμμετείχε σε μια ερασιτεχνική θεατρική ομάδα του Δήμου Βούλας, όπου τον εντόπισε ο παραγωγός Βασίλης Χριστομόγλου και τον σύστησε στον Νίκο Καλογερόπουλο. Λίγες εβδομάδες αργότερα, παραιτήθηκε από τη δουλειά του στη ναυτιλιακή και έφυγε με τον θίασο περιοδεία με την παράσταση Οι κυνικοί ξανάρχονται. «Ο Καλογερόπουλος με έμπλεξε με το κομμάτι της δημιουργίας, όχι μόνο της υποκριτικής, της δημιουργίας γενικότερα, της μουσικής, της συγγραφής, της σύνθεσης.
Δεν είχα ξανασυναντήσει ομάδα ανθρώπων που έγραφαν τραγούδια, έπαιζαν μουσικά όργανα, μάθαιναν καινούργια. Μπήκα μέσα σε αυτό και δημιουργήθηκε ένας πυρήνας που αργότερα άρχισε να γεννάει και αυτός πράγματα. Αν δεν είχα περάσει από αυτό, δεν θα είχα φανταστεί ότι θα ήθελα να γράφω τραγούδια και να συνθέτω εκτός από το να ερμηνεύω ρόλους», έχει πει σε συνέντευξή του.