Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

«Με έβλεπαν σαν βύσμα του Φρέντυ»

«Στον χώρο με αντιμετώπισαν ως το “βύσμα του Φρέντυ”,...

Πλήθος από celebrities στη γιορτή για τα δέκα χρόνια της εταιρίας της...

Τι κοινό έχουν η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, η Ελένη Τσολάκη...

Σταμάτης Τζελέπης: Παγκόσμια υπόκλιση στον κολλητό του Βέγγου

Δέκα βραβεία ακόμα και πρώτου ανδρικού ρόλου, διθυραμβικές κριτικές...

Στίβεν Γαβριελάτος: Ο Έλληνας «γητευτής των αρωμάτων»

«Με το άρωμα μπορούμε να πούμε τόσα πολλά χωρίς...

Δεύτερη ευκαιρία σε Φαίη Σκορδά και Μαρία Μπακοδήμου

Tι συμβαίνει στον Σκάι με τη Φαίη Σκορδά και τη Μαρία Μπακοδήμου; Ποιο το μέλλον τους; Θα υπάρξει δεύτερη ευκαιρία; Σύμφωνα με πληροφορίες, τα περισσότερα εγχώρια ιδιωτικά κανάλια από τον Σεπτέμβριο του 2024 θα επιχειρήσουν ένα ολικό λίφτινγκ στην ψυχαγωγία και μέσα σε αυτά θα είναι και ο Σκάι.

Στο κανάλι του Νέου Φαλήρου, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, η ενημέρωση κερδίζει καθημερινά ολοένα μεγαλύτερο έδαφος στα μερίδια τηλεθέασης παρά η ψυχαγωγία.
Η φετινή χρονιά, παρά τις αλλαγές, δεν χάρισε τα πολυπόθητα νούμερα θεαματικότητας στην ψυχαγωγία, με αποτέλεσμα αρκετά από τα βασικά στελέχη του σταθμού να εισηγούνται να επιστρέψει ο Σκάι στην ενημέρωση.

Τι θα συμβεί, λοιπόν, με τη Φαίη Σκορδά το 2024; Θα παραμείνει στο κανάλι;
Το πιθανότερο σενάριο, αν ενεργοποιηθεί το +1 του συμβολαίου της, είναι να βρεθεί ξανά στη μεσημεριανή ζώνη. Ανεξαρτήτως από τα νούμερα τηλεθέασης, η Φαίη Σκορδά είναι ένα δυνατό «brand» που φέρνει έσοδα στα γυναικεία κοινά στο εμπορικό – διαφημιστικό κομμάτι. Αρα το κανάλι θα δώσει ακόμη μία ευκαιρία στη Φαίη για να γίνει συνήθεια στον Σκάι.

Από την άλλη μεριά, η Μαρία Μπακοδήμου φαίνεται ότι έχει βρει το κοινό της τα Σαββατοκύριακα και θα συνεχίσει να μας κρατά συντροφιά. Η Μαρία Μπακοδήμου είναι μια καλή τηλεοπτική μετοχή για το κανάλι, την οποία αξιοποιεί ποικιλοτρόπως ο σταθμός σε διάφορα projects.

Μαρία Μπακοδήμου

Tι θα γίνει όμως το 2024 με την απογευματινή ζώνη του σταθμού; Λέγεται ότι για την απογευματινή ζώνη υπάρχει ο ίδιος προσανατολισμός. Δηλαδή να επενδύσει το κανάλι σε μαγνητοσκοπημένες εκπομπές lifestyle, όπως γίνεται και τώρα. Τις σκέψεις αυτές φαίνεται πως προωθεί η εταιρία παραγωγής Acun Medya του Τούρκου Ατζούν Ιλιτζαλί, αφού θα μπορέσει να αγοράσει τηλεοπτικό χρόνο από τον Σκάι πουλώντας formats που είναι δοκιμασμένα και με μικρότερο κόστος, όπως το «Κάτι ξαναψήνεται».

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όσα έγιναν στα βαφτίσια του εγγονού της Αγγελοπούλου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο

Το προ δύο εβδομάδων αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Espresso» για...

Από τα σαλόνια του «Grand Hotel» στο «Rouk Zouk» για καλό σκοπό

Αφήνουν τα σαλόνια του «Grand Hotel» για τη Ζέτα...

θρίλερ με τα αίτια θανάτου του Κώστα Χαρδαβέλλα!

Διάστασεις θρίλερ παίρνει ο θάνατος του Κώστα Χαρδαβέλλα, ο...

Ο Πάρης της Βίσση ένα βήμα πριν από τον θάνατο!

Ο Πάρης της δεκαετίας του '90: Η άγνωστη ιστορία...

X-mas «Μυστικός δείπνος» με ήχους Stones…

Το event της χρονιάς δεν θα μπορούσε να είναι...

Σταμάτης Τζελέπης: Παγκόσμια υπόκλιση στον κολλητό του Βέγγου

Δέκα βραβεία ακόμα και πρώτου ανδρικού ρόλου, διθυραμβικές κριτικές...