Ο Ελληνοκύπριος sir της επιχειρηματικότητας Στέλιος Χατζηιωάννου έκανε την επόμενη κίνησή του, επενδύοντας στο νέο brand του ομίλου του, το easyCasa, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με 40.000 κωδικούς προϊόντων σε είδη οικιακού εξοπλισμού.
Με τη συμπλήρωση 30 ετών από την ίδρυση του brand name «easy» και τη λειτουργία της αεροπορικής εταιρίας easyJet ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας εισέρχεται και στις λιανικές πωλήσεις με το e-shop easyCasa.gr, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις σε οικιακά είδη, μέσα από μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων και καινοτόμων υπηρεσιών, για τη διακόσμηση και τη λειτουργικότητα του σπιτιού.
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να βρείτε καλύμματα επίπλων, λευκά είδη, βρεφικά/παιδικά είδη, είδη διακόσμησης, χαλιά, κουρτίνες, κουβέρτες, παπλώματα, φωτιστικά και εποχιακά. Αυτό είναι το τελευταίο δημιούργημα του Mr Stelios και της easy family of brands. Είχαν προηγηθεί άλλα easy brands που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, όπως τα easyCinema.gr, easyFerry.com, easyBoat.com, easyHemp.gr, easyTravel.tech και easyStudies.io.
Το easyCasa.gr άρχισε τη λειτουργία του τις πρώτες ημέρες του 2024, σε συνεργασία με τον ιδιοκτήτη του e-shop aithrio.com Γιάννη Χοχώλη, ο οποίος βραβεύτηκε την περασμένη χρονιά με το τρίτο βραβείο στα «Βραβεία Νεανικής Επιχειρηματικότητας 2023 Στέλιος Χατζηιωάννου», ύψους 20.000 ευρώ. Η εταιρία είχε ήδη τζίρο 1.800.000 ευρώ και φιλοδοξεί να επεκταθεί με τη συνεργασία του Στέλιου Χατζηιωάννου και τη χρήση του brand name της easy.
Το easyCasa έχει αρχίσει να «ντύνει» σπίτια και επαγγελματικά κτίρια με λευκά είδη και καλύμματα επίπλων, ενώ θα επεκταθεί σε μικροέπιπλα, διακοσμητικά, είδη για την οργάνωση της κουζίνας, αλλά και ακινήτων πιο μεγάλης κλίμακας, όπως οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Το νέο e-shop δεν απευθύνεται μόνο σε νοικοκυριά, αλλά και σε επαγγελματίες ή επιχειρήσεις, με φόντο την τουριστική ανάπτυξη της χώρας, φιλοδοξώντας να καλύψει τις ανάγκες σε ιματισμό, σεντόνια, πετσέτες, πατάκια και ό,τι άλλο χρειάζεται ένα ξενοδοχείο. Για τον λόγο αυτό υπάρχει συνεργασία με όλα τα επώνυμα brands στην κατηγορία των λευκών ειδών, όπως Nef Nef και Guy Laroche.
Η… ναυαρχίδα του Στέλιου Χατζηιωάννου EasyGroup Ltd είναι ένας βρετανικός πολυεθνικός όμιλος επιχειρηματικών κεφαλαίων που ιδρύθηκε το 1998, με έδρα στο Λονδίνο και το Μονακό. Σήμερα η οικογένεια της easyGroup περιλαμβάνει πάνω από 100 διαφορετικά ενεργά sub-brands, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων για καταναλωτές παγκοσμίως.
Υπενθυμίζεται πως ο Στέλιος Χατζηιωάννου έλαβε τον τίτλο του ιππότη (sir) από τη βασίλισσα της Αγγλίας Ελισάβετ το 2006, στα 39 χρόνια του, για την προσφορά του στην επιχειρηματικότητα. Η περιουσία του ξεπερνά το 1,1 δισ. δολάρια, αλλά το επιχειρηματικό του δαιμόνιο δεν σταματά. Αντίθετα, επεκτείνεται εύκολα… easy, όπως είναι άλλωστε και το brand name του ομίλου του sir Stelios.
Η Αλλαγή ρόλου στην Easyjet και τα «τρελά» έσοδα
Τον Σεπτέμβριο του 2021 ο ιδρυτής της αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους easyJet Στέλιος Χατζηιωάννου έχασε τον έλεγχο της διοίκησης, αλλά εξακολουθεί να κερδίζει από αυτήν. «Κάθε φορά που αγοράζεται ένα εισιτήριο στην easyJet το easyGroup συλλέγει το 0,25% της αξίας της συναλλαγής του ως δικαιώματα, το οποίο είναι μια πιο ανθεκτική ροή εισοδήματος από τις πληρωμές μερισμάτων» αναφέρεται στο βιογραφικό του στο site του ομίλου της easy.
Τριάντα χρόνια μετά η low cost αεροπορική εταιρία easyJet.com, που άλλαξε τα δεδομένα στις αερομεταφορές, παραμένει το πιο γνωστό brand του ομίλου, αφού έχει μεταφέρει περισσότερους από 1,1 δισ. επιβάτες από την έναρξη της λειτουργίας της το 1994, όταν o Στέλιος Χατζηιωάννου ήταν μόλις 27 ετών.
Η εταιρία ιδρύθηκε με δάνειο 5.000.000 λιρών από τον εφοπλιστή πατέρα του. Το χρηματιστήριο αποτιμά αυτή τη στιγμή την easyJet PLC σε περίπου 3,1 δισεκατομμύρια λίρες! Οταν η εταιρία εισήχθη στο χρηματιστήριο του Λονδίνου, ο επιχειρηματίας διατήρησε περίπου το 1/3 των μετοχών της. Ομως μετά την έναρξη της πανδημίας του κορονοϊού ήρθε σε σύγκρουση με τη διοίκηση της εταιρίας ως προς την αγορά επιπλέον αεροσκαφών.
Δεν συμμετείχε στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας, με αποτέλεσμα να περιοριστεί η συμμετοχή του στο μετοχικό κεφάλαιο της easyJet στο 15,3%, έναντι 25,3% που κατείχε τα προηγούμενα χρόνια, με αποτέλεσμα να μην μπορεί πλέον να ασκεί βέτο σε κρίσιμες αποφάσεις του Δ.Σ., όπου απαιτείται πλειοψηφία από το 75% των μετόχων. Ωστόσο, ο ίδιος και η οικογένειά του παραμένουν οι μεγαλύτεροι μέτοχοι που κατέχουν περίπου το 15% των μετοχών της αεροπορικής εταιρίας και κερδίζουν το 0,25% κάθε συναλλαγής της easyJet χωρίς κάνουν τίποτα απολύτως…
Από την ηλικία των 40 ετών ο Στέλιος Χατζηιωάννου έχει επισημοποιήσει τη φιλανθρωπική προσφορά του δημιουργώντας το Stelios Philanthropic Foundation www.stelios.org. Το πιο αξιοσημείωτο πρόγραμμα είναι το «Φαγητό από την καρδιά», που προσφέρει από το 2013 έως σήμερα ένα σνακ την ημέρα σε έξι σημεία διανομής στην Αττική και σε πέντε στην Κύπρο, με περίπου 145.000 επισκέψεις κάθε μήνα.