Κόρη ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ είναι η Νίκη Λαλιώτη, που φέρνει πρώτη φορά στην Ελλάδα τη νέα πλατφόρμα πώλησης επώνυμων μεταχειρισμένων προϊόντων ένδυσης και υπόδησης.
- Aπο τη Βίβιαν Μπενέκου
Η Νίκη, η μονάκριβη του πρώην υπουργού και θρυλικού επικοινωνιολόγου του Ανδρέα Παπανδρέου, και μια φίλη και συνεργάτιδά της, όπως αποκάλυψε χθες η δημοσιογράφος Μαρία Λεμονιά, άνοιξαν ήδη την ελληνική πλατφόρμα με τα επώνυμα brands.
Πρόκειται για το μέλλον του shopping, τώρα που οι πελάτες δεν μπορούν να δίνουν «μικρές περιουσίες» για ρούχα, αξεσουάρ και παπούτσια. Ολοι αγαπούν τη μόδα, αλλά οι τιμές σε όλα τα brands έχουν ανέβει τόσο πολύ, που είναι από δυσπρόσιτες έως απαγορευτικές για… κοινούς θνητούς.
Αυτός ήταν και ο σκοπός της δημιουργίας της σελίδας με το όνομα Vestiaire Collective που έφτιαξε η Νίκη. Σε αυτή οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν και να πουλήσουν επώνυμα είδη που δύσκολα αγοράζονται στις φίρμες που υποστηρίζουν. Οι νεότερες γενιές θεωρούν αυτονόητο να αγοράζουν μεταχειρισμένα, καθώς αυτή η μόδα είναι διεθνής συνήθεια ανώνυμων και επώνυμων ανθρώπων. Η Νίκη Λαλιώτη εργάζεται χρόνια πάνω σε ανάλογες πλατφόρμες και είναι πρωτοπόρος στο είδος της. Δημιούργησε πριν από κάποια χρόνια το momcycle.gr, ένα marketplace όπου οι γονείς μπορούν να πουλήσουν και να αγοράσουν παιδικά ρούχα και εξοπλισμό. Η αγαπημένη μοναχοκόρη του πρώην υπουργού Kώστα Λαλιώτη γεννήθηκε το 1983 στην Αθήνα και σπούδασε Διαφήμιση, Μάρκετινγκ και Δημόσιες Σχέσεις σε Αθήνα και Νέα Υόρκη.
Το 2011 παντρεύτηκε στα Ανω Δολιανά Αρκαδίας με τον Χρήστο Ντεγιάννη και έχουν αποκτήσει ένα κοριτσάκι. Η Νίκη Λαλιώτη, όπως έχει δηλώσει σε συνεντεύξεις της, πιστεύει στην κυκλική οικονομία και στο μεγάλωμα του κύκλου ζωής σε πράγματα που αξίζουν. Οι πρωτότυπες ιδέες είναι DNA για την κόρη του πρώην υπουργού. Το ίδιο έκανε, αλλά στην πολιτική, και ο 73χρονος σήμερα πατέρας της Κώστας Λαλιώτης, του οποίου η συμβολή στη διαχρονική διαμόρφωση των ιδεολογικοπολιτικών θέσεων του ΠΑΣΟΚ θεωρείται τεράστια, καθώς εισήγαγε καινοφανείς μεθόδους διαφήμισης στις προεκλογικές εκστρατείες, που σταδιακά υιοθετήθηκαν από όλα τα κόμματα. Ο Λαλιώτης καμαρώνει σήμερα τη Νίκη, η οποία στον τομέα της επικοινωνίας και της καινοτομίας «σκίζει» περισσότερο από τον πατέρα της.