Ολη η αλήθεια για την απολυμένη εργαζόμενη του music bar Σκορπιός, πρωταγωνίστρια του πιο viral ΤikΤok βίντεο του μήνα. Αναλυτικά όλες οι λεπτομέρειες του τρόπου που γυρίστηκε, εκτοξεύοντας την επισκεψιμότητα στο 1.000.000 views.
- Από τον Γιάννη Αρμουτίδη
Γιατί απολύθηκε η σούπερ σταρ εργαζόμενη γκαρσόνα του live music bar Σκορπιός Μαρίνα Μπομπέτσι (που είναι το απόλυτο viral των τελευταίων εβδομάδων) από την ιδιοκτήτριά του Μαρία Ιορδάνοβα;
Και γιατί ξαναπροσλήφθηκε την ίδια ημέρα; Ποιος δάκτυλος ήταν η αιτία; Ποια είναι η σχέση της «Παμ» Μαρίνας με τη γνωστή τηλεπερσόνα Πέπη Τσεσμελή; Και γιατί η επερχόμενη συνεργασία τους ονομάζεται «Μπούκοβο»; Ποιος κρύβεται πίσω από τη δημιουργία του βιντεοκλίπ του ΤikΤok που ξεπέρασε το 1.000.000 views; Και γιατί επέλεξε να είναι ο αφανής ήρωας αυτής της δημιουργίας;
Σε αυτά τα… καυτά ερωτήματα της cult επικαιρότητας δίνει σήμερα απαντήσεις η «Espresso», με αποκλειστικό μάλιστα ρεπορτάζ! Ολα άρχισαν από τη νέα περσόνα-γκαρσόνα που ξεπετάχτηκε στον μπαξέ των social media, με την ίδια να γίνεται αντικείμενο σχολιασμού από όλες τις παρουσιάστριες και τα πάνελ εκπομπών – ανάμεσα στις σταρλέτες και στους «σταρλο-μπουμπούκες»! Η Μαρίνα, περί ης ο λόγος, προέρχεται από το πρώην ανατολικό μπλοκ και ήρθε στην Ελλάδα για να μείνει στη μνήμη όλων!
Ιδίως δε μετά το βιντεοκλίπ στο οποίο παρουσίαζε τα κορίτσια του μαγαζιού όπου εργάζεται (ο γνωστός πια Σκορπιός, στην Καλλιθέα), με τα καθαρά ποτά και το Gordon’s! Κι όμως, η Μαρίνα, που «ξέρει από καλό λάδι» και, το σημαντικότερο, ξέρει να το «πουλά», αφού ξενάγησε τους υποψήφιους πελάτες στον Σκορπιό απολύθηκε, με το… δάγκωμα της απόλυσης να γίνεται είδηση! Λογικό ίσως, αφού έτσι η ίδια χτυπά εκατομμύρια views στο TikTok! Η σερβιτόρα έγινε από μόνη της star και μπήκε στον ίδιο αγώνα στίβου, όπως έδειξαν τα πράγματα, με τις τηλεπαρουσιάστριες και τις άλλες celebrities των τηλεοπτικών ριάλιτι που ξεπετάγονται σαν μαρούλια.
Kαι έτσι έγινε η «Μαρίνα η απολυμένη», με δημοσιογράφους πρωινών τηλεοπτικών εκπομπών να προσπαθούν να μάθουν το επόμενο βήμα της. Το μόνο γνωστό ήταν ότι η αφεντικίνα της, η Μαρία, την απέλυσε. Σε κουβέντα που είχαμε με την Πέπη Τσεσμελή, την πάλαι ποτέ τηλεπερσόνα που πια εργάζεται στις δημόσιες σχέσεις στον Σκορπιό, μάθαμε ότι η ιδιοκτήτριά του, η Μαρία, είναι μία κοπέλα που έχει δουλέψει σκληρά σε αντίστοιχα μαγαζιά, ενώ πάντα το όνειρό της ήταν να αποκτήσει ένα δικό της. Και μόλις τα κατάφερε και το δημιούργησε στην Καλλιθέα, αναζήτησε τρόπους διαφήμισης.
Η διαφήμιση, όμως, είναι ακριβό «σπορ» και τα χρήματα που έπρεπε να διατεθούν ήταν πολλά. Ετσι, λοιπόν -με την παρότρυνση ενός πανέξυπνου επιχειρηματία κομμωτηρίου-, σκέφτηκε τον πιο απλό τρόπο προβολής με μηδενικό κόστος, το TikTok! Και εδώ είναι που έπιασε το «λαχείο»! Χωρίς να γνωρίζει ούτε τη χρήση αλγορίθμων, μέσα από μια απλή ιστορία λίγο λούμπεν λίγο σουρεάλ, ξεχωριστή και ευρηματική, το… τερμάτισε. Ετσι, λοιπόν, η ιδέα της να ζητήσει από τα κορίτσια του μαγαζιού να κάνουν μία ανάρτηση της κάθισε «τεφαρίκι», αφού η Μαρίνα της, ένα από τα καλύτερα κορίτσια του μαγαζιού, με έναν δικό της τρόπο και με την ξεχωριστή προφορά ελληνικών έγινε viral.
Και το σημαντικότερο; Βρήκε αποδέκτες στέλνοντας τη δική της πρόσκληση στους αρσενικούς γλεντζέδες που τους αρέσουν οι προκλήσεις. Με το που αναρτήθηκε το video έγινε χαμός και όλος ο κόσμος συζητούσε για τη Μαρίνα και την ατάκα «Παμ»! Αφήστε που μέχρι και επώνυμοι έφτασαν να φτιάχνουν βίντεο χρησιμοποιώντας την ατάκα! Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι στο μαγαζί να γίνεται το αδιαχώρητο. Δεν υπήρχε ούτε καρέκλα για τον επόμενο πελάτη. Τώρα, θέλετε το κακό μάτι, η κακιά στιγμή, η γλωσσοφαγιά από άλλα μαγαζιά που ζήλεψαν την επιτυχία του Σκορπιού, η Μαρίνα και η Μαρία τα ‘σπασαν μεταξύ τους και οι πελάτες άρχισαν να αναζητούν πού θα πάει η Μαρίνα για να την ακολουθήσουν.
Η αφεντικίνα, ως επαγγελματίας, σκέφτηκε να ρίξει νερό στο κρασί της, να ξαναζυγίσει την κατάσταση και να ξανακαλέσει τη Μαρίνα κοντά της. Εξάλλου, ό,τι έγινε ήταν… λόγια του πιόματος. Η Πέπη Τσεσμελή, που ήταν παρούσα σε όλη αυτήν την κατάσταση, μας λέει χαρακτηριστικά: «Το χρονικό της απόλυσης της Μαρίνας από την αφεντικίνα της Μαρία είναι απλό. Τόσο η Μαρίνα όσο και η Μαρία είναι δύο υπέροχα κορίτσια και δεν σας κρύβω ότι αγαπάνε η μία την άλλη. Ωστόσο υπήρξε ένας μεγάλος καβγάς που έγινε πάνω στο ποτό. Ηπιε η Μαρίνα λίγο παραπάνω και έτσι, όπως ήταν ζαλισμένη, ο ένας λόγος έφερε τον άλλον και ξέσπασε μια μεγάλη φασαρία! Αργότερα, που το ζήτημα πήρε διαστάσεις στα τηλεοπτικά κανάλια, η Μαρία ξανακάλεσε τη Μαρίνα και, όπως ήταν λογικό -αφού αγαπάει η μία την άλλη- τα ξαναβρήκαν και η τελευταία επέστρεψε χαρούμενη στο μαγαζί. Οταν την είδα πέσαμε η μία στην αγκαλιά της άλλης, αγκαλιαστήκαμε, φιληθήκαμε… είμαστε πολύ φίλες. Και χαίρομαι που συνεργάζομαι με τόσο ωραία κορίτσια και καλά παιδιά. Εδώ θέλω να σας πω ότι ο χώρος αυτών των νυχτερινών μαγαζιών είναι για εμένα πρόκληση κάνοντας δημόσιες σχέσεις εκεί». Ομως έρχεται και μια νέα συνεργασία με τη Μαρίνα, που θα συζητηθεί.
Οι δυο τους ετοιμάζουν στο Alert τηλεοπτική εκπομπή με ερωτικά μαγειρέματα, ψιλοκομμένο πιπέρι, μπαχαρικά και «Μπούκοβο». «Ισως να είναι και λίγο ερεθιστική η ατμόσφαιρα όταν βλέπουν ανάμεσά τους ωραίες γυναίκες!» δηλώνει η Πέπη γεμάτη χιούμορ! Σκεφτείτε, λοιπόν, την Πέπη (με όλα τα ελέη του Θεού) και δίπλα της τη Μαρίνα (με τα συμπληρωματικά ελέη) να παρουσιάζουν τη νέα τους εκπομπή-γαστρονομικό εύρημα με τίτλο «Μπούκοβο»!
Επιχειρηματίας κομμωτηρίου ο «εγκέφαλος» του γνωστού βίντεο
Αυτό, όμως, που δεν γνωρίζει ο κόσμος είναι ότι το πετυχημένο βίντεο της Μαρίνας ήταν «δάκτυλος» τρίτου. Ποιος είναι, όμως, ο εμπνευστής του video που έχει ξεπεράσει το 1.000.000 views, ποιος το γύρισε, και ποια ήταν δίπλα της; Θα αρχίσουμε από το δεύτερο. Αυτή που ήταν δίπλα της στο παρασκήνιο των γυρισμάτων δεν ήταν άλλη από την Πέπη Τσεσμελή, με εμπειρία σε κάμερες και γυρίσματα!
Ποιος, άλλωστε, μπορεί να ξεχάσει το «Ερωτοδικείο» με τον αείμνηστο δικηγόρο Πέτρο Λεωτσάκο στην εκπομπή της ευρηματικής και υπερταλαντούχας Βίκυς Μιχαλονάκου; Η ευρηματική ατάκα της «άλλο Πέπη κι άλλο πρέπει» κι άλλες αντίστοιχες με ρίμα έμειναν ιστορικές. Οσο για τον εμπνευστή και δημιουργό του video; Πρόκειται για τον Δημήτρη Μανιάτη, έναν νεαρό επιχειρηματία κομμωτηρίου και στενό φίλο της Τσεσμελή! «Εως την ώρα που ο Δημήτρης Μανιάτης δημιούργησε το βίντεο αυτό για το TikTok βαράγαμε μύγες» λέει η Πέπη, αποκαλύπτοντας τον ρόλο του αφανούς ήρωα του video!