Οι κόντρες, τα πισώπλατα μαχαιρώματα και οι εκρηκτικοί καβγάδες, όπως προέβλεπε το σενάριο, ήταν η συνταγή της επιτυχίας της σειράς «Νοικοκυρές σε απόγνωση», η οποία προ ημερών γιόρτασε την 20ή επέτειο από την προβολή του πρώτου επεισοδίου το 2004.
- Από τον Βασίλη Χονδρογιάννη
Μόνο που η ζωή στα παρασκήνια μιμούνταν την τέχνη και οι «νοικοκυρές» ήταν συνεχώς «σε απόγνωση», μια και γίνονταν… μαλλιά κουβάρια. Οι ανερχόμενες σταρ είχαν «στην μπούκα» την επιτυχημένη «κοπέλα του Σούπερμαν», η οποία έκανε σε όλους τη ζωή πατίνι, παίζοντάς το ντίβα.
Οταν το καλοκαίρι του 2005 ολοκληρώθηκε η προβολή της πρώτης σεζόν με απανωτά ρεκόρ, η Εύα Λονγκόρια στον ρόλο της Γκαμπριέλ Σόλις, η Μάρσια Κρος ως Μπρι βαν ντε Καμ, η Τέρι Χάτσερ ως Σούζαν Μάιερ, η Φελίσιτι Χάφμαν ως Λινέτ Σκάβο και η Νίκολετ Σέρινταν ως Εντι Μπριτ είχαν γίνει πρώτα ονόματα στο Χόλιγουντ. Ολοι πίστευαν ότι θα απολάμβαναν τη δόξα, όμως ήρθε ένα εξώφυλλο του περιοδικού «Vanity Fair» να αποκαλύψει ότι οι πρωταγωνίστριες «τρώγονταν» όλη την ώρα στα παρασκήνια. Οι πέντε ηθοποιοί ήταν εντυπωσιακές ποζάροντας με ολόσωμα μαγιό, όμως το περιοδικό κυκλοφόρησε με τον αποκαλυπτικό υπότιτλο «Δεν φαντάζεστε τι χρειάστηκε απλά και μόνο για να βγάλουμε αυτή τη φωτογραφία».
Οι συντάκτες του δημοσιεύματος αποκάλυπταν ότι πριν γίνει η φωτογράφιση ένας εκπρόσωπος του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου ABC, στο οποίο προβαλλόταν η σειρά, τους προειδοποίησε για τη συμπεριφορά που θα είχε η Χάτσερ και τους ζήτησε να μην της επιτρέψουν ούτε να συμπεριφερθεί ως σταρ ούτε να διαλέξει πρώτη μαγιό. Τελικά, η Χάτσερ κατάφερε να περάσει το δικό της, κάνοντας έξαλλες τις άλλες τέσσερις πρωταγωνίστριες, σε σημείο που η Κρος σηκώθηκε και έφυγε από το φωτογραφικό σετ. Οταν με χίλια παρακάλια επέστρεψε αρνήθηκε να σταθεί δίπλα στη Χάτσερ, για αυτό στο εξώφυλλο ανάμεσά τους βρίσκεται σαν αν ήταν «κυανόκρανος» η Σέρινταν.
Τα επόμενα χρόνια, μέχρι πρόσφατα, συνέχιζαν να «σκάνε» αποκαλύψεις για τα «μαλλιοτραβήγματα» στα παρασκήνια, που κυρίως οφείλονταν στο γεγονός ότι η Χάτσερ κοιτούσε τις υπόλοιπες «αφ’ υψηλού», σαν να ήταν ντίβα, απαιτούσε και συχνά επέβαλλε να έχει τον πρώτο ρόλο σε όλα. Οταν οι ηθοποιοί παρουσιάστηκαν στο πρώτο γύρισμα, η πιο επιτυχημένη από όλες ήταν η Χάτσερ, καθώς ο ρόλος της Λόις Λέιν στη σειρά για τον Σούπερμαν «Lois & Clark» την είχε κάνει διάσημη σε όλον τον πλανήτη. Ενδεικτικά, ο σεναριογράφος της σειράς Μαρκ Τσέρι δήλωσε ότι μια από τις πρωταγωνίστριες που ήταν «μεγάλο αστέρι» είχε προβλήματα συμπεριφοράς, αλλά όσο και αν προσπάθησαν όλοι να συνυπάρξουν μαζί της «ήταν αδύνατον».
Οι πιο επικοί καβγάδες ήταν αυτοί ανάμεσα στη Χάτσερ και τη Σέρινταν. Μάλιστα, ξεκίνησαν με το «καλημέρα», στο γύρισμα της πρώτης σκηνής στην οποία συνυπήρχαν. Οι δυο ηθοποιοί κατέληξαν να ουρλιάζουν η μία στην άλλη, με τη Σέρινταν να λέει στη συνέχεια στο προσωπικό της σειράς ότι η Χάτσερ ήταν η πιο μοχθηρή γυναίκα στον κόσμο με τον τρόπο που συμπεριφερόταν. Ομως, η Σέρινταν δεν ήταν η μόνη που είχε προβλήματα στα γυρίσματα. Το 2019, η Λονγκόρια αποκάλυψε με τον πιο επίσημο τρόπο ότι για χρόνια δεχόταν άγριο bullying πίσω από τις κάμερες από μια από τις συμπρωταγωνίστριές της, την οποία δεν κατονόμασε.
Εκμυστηρεύτηκε ότι οι επιθέσεις που δεχόταν έμοιαζαν με βασανιστήρια τέτοιας έντασης, που έτρεμε να πάει στα γυρίσματα και υπέφερε από στρες. Η Λονγκόρια περιέγραψε τα περιστατικά σε επιστολή που έστειλε σε αμερικανικό δικαστήριο για να υπερασπιστεί τη Χάφμαν, πριν ανακοινωθεί η καταδίκη της για το γεγονός ότι εξαγόρασε την είσοδο της κόρης της σε αμερικανικό πανεπιστήμιο. Η Λονγκόρια ανέφερε ότι μια μέρα η Χάφμαν όρθωσε ανάστημα στη συνάδελφο που την εκφόβιζε και «όλα σταμάτησαν». Τα νεύρα στα γυρίσματα ήταν τόσο πολλά που οι πρωταγωνίστριες άρχισαν να τα βγάζουν όχι μόνο μεταξύ τους, αλλά και στο προσωπικό. Η Σέρινταν ξέσπασε μια φορά όταν ο Τσέρι την άγγιξε στο κεφάλι για να της δείξει πώς έπρεπε να παίξει σε μια σκηνή και έφτασε το επεισόδιο μέχρι τα δικαστήρια, όταν απολύθηκε διότι ο χαρακτήρας της σκοτώθηκε.
Η Σέρινταν έκανε αγωγή στο ABC, υποστηρίζοντας ότι την απέλυσαν διότι διαμαρτυρήθηκε επειδή «τη χτύπησε στο κεφάλι» ο Τσέρι, όμως το 2017 το δικαστήριο δικαίωσε οριστικά το κανάλι και τον σεναριογράφο. Από τα νεύρα των πρωταγωνιστριών, κυρίως της Χάτσερ, δεν γλίτωσαν ούτε οι υπόλοιποι σεναριογράφοι και το προσωπικό της σειράς. Ενδεικτικό είναι ότι στο αποχαιρετιστήριο δώρο που έκαναν στις ηθοποιούς δεν συμπεριέλαβαν το όνομα της Χάτσερ, καθώς φοβούνταν ακόμη και να την κοιτάξουν στα μάτια.