MadWalk 2024 με κόκκινο χαλί από τα… πανηγύρια που θύμισε κάτι από Athens Pride. Αν επιχειρούσε κανείς να περιγράψει με μία λέξη το πλήθος που έπαιρνε πόζες με στιλ (και σεξαπίλ!) μπροστά στους φωτογράφους του event, που όπως λένε οι διοργανωτές του, «παντρεύει» τη μουσική με τη μόδα, αυτή θα ήταν η εξής: τσίρκο!
Το τι είδαν πάλι φέτος τα ματάκια μας δεν περιγράφεται! Τούλια, βινίλια, φουρό, κολάν, κρόσσια, μάξι τουαλέτες με σκισίματα μέχρι… τ’ απόκρυφα σημεία, υπερμεγέθη (διαστημικά!) σακάκια, διχτυωτά καλσόν, κόθορνοι παντός τύπου, extreme μακιγιάζ, σιλικονάτα χείλη, φανταχτερές φιγούρες, αγόρια που θύμιζαν κορίτσια και κορίτσια που θύμιζαν αγόρια. Με άλλα λόγια, το red carpet στο MadWalk 2024, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας στο Κλειστό Γήπεδο Παλαιού Φαλήρου με οικοδέσποινα την (εξαφανισμένη τηλεοπτικά) Βίκυ Καγιά, ήταν η χαρά… της κακογουστιάς και της woke ατζέντας!
Καρακατσουλιό
Μπορεί στη σκηνή του show, που ήταν ομολογουμένως εντυπωσιακή, να ξεχώρισαν με τα acts που παρουσίασαν δημοφιλείς καλλιτέχνες, όπως η Ελένη Φουρέιρα, ο Κωνσταντίνος Αργυρός, η Ελενα Παπαρίζου και η Τάμτα, ωστόσο στο front-row (και στις πιο πίσω θέσεις) το καρακατσουλιό υπήρξε ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής. Δεν ξέρουμε αν όλοι αυτοί οι wannabe famous παίρνουν συμβουλές από κάποιον ειδικό για το στιλ τους (αν το κάνουν, να τον αλλάξουν… χθες). Εκείνο που ξέρουμε είναι ότι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, οι εμφανίσεις τους στο event ήταν κιτς! Για ορισμένους, μάλιστα, θα έπρεπε να είχε επέμβει και η… αστυνομία μόδας!
Ο θεσμός του MadWalk ξεκίνησε πριν από δεκατέσσερα χρόνια και παρά το γεγονός ότι έχουν υπάρξει «φωτεινές» στιγμές του στο παρελθόν, στις τελευταίες διοργανώσεις γίνεται κάτι σαν «διαγωνισμός» εκκεντρικότητας στο fashion crowd που προσελκύει. Λες και οι καλεσμένοι σε αυτό ανταγωνίζονται σε extreme εμφανίσεις τους καλλιτέχνες που παίρνουν μέρος στα acts. Μόνο που το αποτέλεσμα δεν έχει σχέση με αυτό που λέμε τέχνη σε συνάρτηση με τη μουσική και τη μόδα. Αλλά πρόκειται δυστυχώς για «κακοτεχνία» και στους δύο τομείς.
Βιτριολικός Κοκκινάκης για τον trash Νεμο
To Nemo, ο αυτοαποκαλούμενος non binary καλλιτέχνης από την Ελβετία, που ανακηρύχθηκε νικητής στη Eurovision 2024, συμμετείχε ως special guest στο φετινό MadWalk, με τον ίδιο να ερμηνεύει το νικητήριο τραγούδι του μουσικού διαγωνισμού «The Code» στη σκηνή του event στο Κλειστό Γήπεδο Παλαιού Φαλήρου και να αποθεώνεται από το κοινό.
Δεν άρεσε, όμως, σε όλους, όπως για παράδειγμα, στον Κώστα Κοκκινάκη: «Κάλεσαν το Nemo στα Mad να το θαυμάσουμε όλοι. Με το ζόρι να μας περάσουν την τρασίλα ως κάτι φυσιολογικό. Μετά να βγαίνετε οι δημοσιογράφοι και να αναρωτιέστε γιατί οι νέοι είναι έτσι. Αλλά οι περισσότεροι γλείφετε το χέρι που σας ταΐζει. Κάνετε ό,τι σας λένε, αρκεί να πέφτει ο παράς».
Και Πλέσσας από τους Αμούτζας- Μπρεάζου
Φόρο τιμής στον Μίμη Πλέσσα απέτισαν με την κοινή εμφάνισή τους στο catwalk του MadWalk η Τάνια Μπρεάζου και ο Γιώργος Αμούτζας, ένα από τα πιο ταιριαστά και αγαπητά ζευγάρια της εγχώριας showbiz. Οι δύο καλλιτέχνες ένωσαν τις δυνάμεις τους στη σκηνή με τους Norma και «έντυσαν» μουσικά την επίδειξη των Ζούλια – Κονδυλάτου. Το ζευγάρι τραγούδησε το «Ενας ουρανός μ’ αστέρια» του Πλέσσα, το οποίο είχε ερμηνεύσει πρώτος ο Βογιατζής και είχε ακουστεί στην ταινία «Ραντεβού στον αέρα». Μιλώντας στις κάμερες για τη σχέση τους, η Μπρεάζου σημείωσε πως είναι «πανέμορφο, υπέροχο πράγμα ο έρωτας» και πως «έλιωνε και λιώνει» για τον Αμούτζα.