Την ώρα που το πληρωμένο σεξ έκανε οσκαρική επιστροφή στο Χόλιγουντ μέσα από την τελετή απονομής των χρυσών αγαλματιδίων που έγινε στο θέατρο Dolby Theatre του Λος Αντζελες, η «παρακάμερα» της «Espresso» έπιασε στιγμές που πέρασαν στα «ψιλά», αλλά αποκαλύπτουν το κλίμα της βραδιάς.
- Από τον Βασίλη Χονδρογιάννη
Τα βραβεία σάρωσε με πέντε Οσκαρ η ταινία «Anora», η οποία στρέφεται γύρω από μια σεξεργάτρια στριπτιζέζ. Πήρε βραβείο Καλύτερης Ταινίας, όπως επίσης Καλύτερου Σκηνοθέτη, Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου και Καλύτερου Μοντάζ, όλα με τον Σον Μπέικερ. Η πρωταγωνίστριά του, δε, Μάικι Μάντισον πήρε το Οσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου και έγινε η πρώτη στην ιστορία του Χόλιγουντ που αναγνωρίζεται για τις υποκριτικές ικανότητές της μέσα από ρόλο σεξεργάτριας.

Πάντως, η Ντέμι Μουρ, που ήταν το μεγάλο φαβορί, ξεροκατάπιε όταν ανακοινώθηκε ότι το Οσκαρ πήγαινε στη Μάντισον και, σύμφωνα με ειδικό στο διάβασμα των χειλιών, πιέστηκε για να ψελλίσει «ωραία» με σφιγμένα χείλη. Η κάμερα έπιασε δε τον Εϊντριεν Μπρόντι να πετάει στη σύντροφό του την τσίχλα που είχε στο στόμα του, ενώ ανέβαινε στη σκηνή για να παραλάβει το Οσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου για το «The Brutalist». Νωρίτερα, στο κόκκινο χαλί ο Μπρόντι και η Μπέρι φιλήθηκαν στο στόμα, όπως είχαν κάνει το 2002, όταν η Μπέρι κέρδισε Οσκαρ.

Από την άλλη, ο αδελφός του «μπόμπιρα του «Home Alone» Μακόλεϊ Κάλκιν, Κίραν Κάλκιν, είπε τόσο πολλές βωμολοχίες κατά την παραλαβή του Οσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου, που οι διοργανωτές έκοψαν την ομιλία του. Η Τζόρντι Χον δε αποκάλυψε στη σκηνή ότι δεν μπορούσε να δει, διότι πάσχει από καταρράκτη.
Μια wonder woman «φωτιά στα κόκκινα» και η ράπερ που κέρδισε με διαφορά στήθους
Ολίβια Γουάιλντ
Σχεδόν τίποτα δεν άφησε στη φαντασία η 40χρονη Ολίβια Γουάιλντ στο after party των Οσκαρ του «Vanity Fair», όπου εμφανίστηκε με διάφανο φόρεμα του γαλλικού οίκου μόδας πολυτελείας Chloé.

Τζούλια Φοξ
Στο after party η 35χρονη πρώην ντομινατρίξ και πρώην σύντροφος του Κάνιε Γουέστ, Τζούλια Φοξ, φαίνεται ότι ζήλεψε την πρόσφατη γυμνή εμφάνιση της νυν συντρόφου του ράπερ, Μπιάνκα Σενσόρι.

Megan Three Stallion
Με ένα μικρό αυτοκόλλητο προσπάθησε να καλύψει τη γύμνια του στήθους της η ράπερ Megan Three Stallion στο after party των Oσκαρ, έτσι για να λέει ότι δεν «τα πέταξε έξω» στο κόκκινο χαλί των Oσκαρ.

Ντέμι Μουρ
Κομψή με δημιουργία Armani Prive πήγε στα Oσκαρ η 62χρονη Ντέμι Μουρ εκπέμποντας αυτοπεποίθηση, καθώς θεωρούνταν το απόλυτο φαβορί για το Oσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου, όμως τελικά έφυγε με άδεια χέρια.

Ζόε Σαλντάνα
Η 46χρονη Ζόε Σαλντάνα ήταν όλο χαμόγελα στο κόκκινο χαλί των Oσκαρ, όπου εμφανίστηκε με φόρεμα Saint Laurent του Aντονι Βακαρέλο. Στη σκηνή όμως λύγισε από τη συγκίνηση όταν παρέλαβε το Oσκαρ.

Γκαλ Γκαντότ
Φωτιά στα κόκκινα ήταν η κινηματογραφική «Wonder Woman» Γκαλ Γκαντότ. Η 39χρονη σταρ επέλεξε για τα Oσκαρ μια στράπλες κατακόκκινη δημιουργία της Prada, που είχε την ευκολία ότι διέθετε τσέπες.

Χάλι Μπέρι
Η 58χρονη Χάλι Μπέρι άστραψε με το που πάτησε στο κόκκινο χαλί των Oσκαρ χάρη στο φόρεμα Christian Siriano που επέλεξε, ενώ δεν δίστασε να ανεβάσει τη θερμοκρασία φιλώντας τον Εϊντριεν Μπρόντι.

Εμα Στόουν
Η 36χρονη Εμα Στόουν, που στο παρελθόν έχει κερδίσει δύο βραβεία Οσκαρ, έκλεψε τις εντυπώσεις στο κόκκινο χαλί με το λιτό, ασημί φόρεμα με το μεγάλο ντεκολτέ, δημιουργία Louis Vuitton.

Η λίστα με τους νικητές των βραβείων Οσκαρ 2025
- Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας: «Anora»
- Οσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας: Σον Μπέικερ
- Οσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου: Εϊντριεν Μπρόντι
- Οσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου: Μάικι Μάντισον – «Anora»
- Οσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου: Κίραν Κάλκιν – «A Real Pain»
- Οσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου: Ζόε Σαλντάνα – «Emilia Pérez»
- Οσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου: «Anora»
- Οσκαρ Καλύτερου Διασκευασμένου Σεναρίου: «Conclave»
- Οσκαρ Καλύτερης Διεύθυνσης Φωτογραφίας: «The Brutalist»
- Οσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας: Βραζιλία, «I’m Still Here»
- Οσκαρ Καλύτερης Ενδυματολογίας: «Wicked»
- Οσκαρ Καλύτερου Μακιγιάζ και Κομμώσεων: «The Substance»
- Οσκαρ Καλύτερου Μοντάζ: «Anora»
- Οσκαρ Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής Επένδυσης: «The Brutalist»
- Οσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού: El Mal – «Emilia Pérez»
- Οσκαρ για τα Καλύτερα Οπτικά Εφέ: «Dune: Part Two»
- Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους με ζωντανή δράση: «I’m Not a Robot»
- Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων Μικρού Μήκους: «In the Shadow of the Cypress»
- Οσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ: «No Other Land»
- Οσκαρ Καλύτερου Μικρού Μήκους Ντοκιμαντέρ: «The Only Girl in the Orchestra»
Πάμελα με το Χρυσό Βατόμουρο Λύτρωσης
Μόνο η Πάμελα Αντερσον έχει λόγο να χαμογελάει μετά την απονομή των Χρυσών Βατόμουρων, που είναι γνωστά σαν «αντιόσκαρ», καθώς ξεμπροστιάζουν τους «χειρότερους των χειρότερων» του Χόλιγουντ δίνοντάς τους «βραβεία της ντροπής» στο σχήμα βατόμουρου. Η 57χρονη σταρ, που έγινε διάσημη μέσα από τη σειρά «Baywatch» και τις γυμνές φωτογραφίσεις της για το «Playboy», κέρδισε το Χρυσό Βατόμουρο Λύτρωσης για τη συγκλονιστική ερμηνεία της στην ταινία «The Last Showgirl».
Τα εκθειαστικά σχόλια των κριτικών ανάγκασαν τους διοργανωτές των Χρυσών Βατόμουρων να αναγνωρίσουν τις υποκριτικές ικανότητες της Αντερσον, η οποία πήρε το αίμα της πίσω για το Χρυσό Βατόμουρο χειρότερης νεοεμφανιζόμενης ηθοποιού που της έδωσαν το 1996. Χειρότερη ταινία της χρονιάς ανακηρύχθηκε η «Madame Web», η οποία μάλιστα έγινε η πρώτη ταινία στην ιστορία των Χρυσών Βατόμουρων που παίρνει συνολικά τρία «βραβεία της ντροπής». Τα άλλα δύο Χρυσά Βατόμουρα πήγαν στην Ντακότα Τζόνσον ως χειρότερη ηθοποιό και στους σεναριογράφους για το χειρότερο σενάριο.
Το «Joker: Folie à Deux» και το «Unfrosted» πήραν από δύο «αντιόσκαρ», και μεταξύ άλλων είδαν τους ηθοποιούς τους Τζέρι Σάινφελντ και Εϊμι Σούμερ να παίρνουν Χρυσά Βατόμουρα ως χειρότερος ηθοποιός και χειρότερη ηθοποιός σε δεύτερο ρόλο. Τέλος, ο Φράνσις Κόπολα ανακηρύχθηκε χειρότερος σκηνοθέτης για την ταινία «Megalopolis».