Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Η κρίση στον γάμο της Κόνι Μεταξά και του Μάριου Καπότση, που...

Δεν είναι η πρώτη φορά που «χωρίζουν» την Κόνι...

Η ιδιαίτερη βραδιά που διοργάνωσε στο Θέατρο Μεταξουργείο ο Αντώνης Λουδάρος

Μία βραδιά για φίλους και συναδέλφους ηθοποιούς διοργάνωσε ο...

Ο «άγνωστος» Στέλιος Καζαντζίδης

Προσφυγιά, φτώχεια, ανικανοποίητοι έρωτες, δόξα και κυρίως τραγούδι. Αυτά...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου

ΚΡΙΟΣ: Υποστηρίξτε με ότι μέσο διαθέτετε τις θέσεις σας...

Νίκος Κοκλώνης: H ανώμαλη προσγείωση του «Mr ΑirFastTickets»

❱❱ Από τις τρελές πτήσεις στην πολυτέλεια και την κραιπάλη, στην απόλυτη κατάρρευση
❱❱ Η εκπομπή στην TV χωρίς την εμπειρία παρουσιαστή και οι VIPs «συνταξιδιώτες»

Τον Νίκο Κοκλώνη, λίγο έως πολύ, όλοι τον γνωρίζουμε, καθώς στα χρόνια της επιχειρηματικής παντοδυναμίας του ήταν ίσως από τα πιο προσφιλή πρόσωπα του κοσμικού ρεπορτάζ.

Τώρα, λοιπόν, που τα περασμένα μεγαλεία έχουν παρέλθει, ο κ. Κοκλώνης βρίσκεται ξανά στην επικαιρότητα, αυτή τη φορά με δική του εκπομπή στον Σκάι, όπου προσκαλεί σε ταξίδια εγχώριους celebrities.

Και ναι, μπορεί η συγκεκριμένη παραγωγή να είναι χορηγούμενη από τη νέα διαδικτυακή ενασχόλησή του, όμως αυτό δεν απαντά στο ερώτημα πώς σε μια περίοδο που επαγγελματίες παρουσιαστές βρίσκονται εκτός χώρου, περιμένοντας πάνω από το ακουστικό τους για μια εκπομπή, άνθρωποι χωρίς καμία εμπειρία επιμένουν να παραμένουν στην επικαιρότητα με κάθε τίμημα!

Εχει άραγε τόση ανάγκη από προβολή ο… ανέμελος κ. Κοκλώνης, που φτάνει στο σημείο να χορηγεί τον ίδιο του τον εαυτό; Ιδού η απορία. Ευτυχώς, πάντως, που προνόησε σε κάθε ταξίδι του να έχει μαζί του καλεσμένους celebrities, γιατί αν την παρουσίαζε μόνος του μάλλον δεν θα την έβλεπε άνθρωπος!

Εκείνο που δεν προνόησε ήταν, όπως μαθαίνουμε, να δώσει το «παρών» στον πλειστηριασμό με αντικείμενα της πρώην εταιρίας του, που έγινε προκειμένου να καλυφθούν τα χρέη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ που δημιουργήθηκαν μετά το λουκέτο της. Επρόκειτο, εξάλλου, για δυσάρεστο γεγονός κι ο ίδιος δεν θέλει να χαλάει την… ζαχαρένια του με πάσης φύσεως φέσια και επαγγελματικές φουρτούνες. Προτιμάει, να δείχνει μέσα από την εκπομπή του πόσο καλά και χλιδάτα περνάει ταξιδεύοντας στο εξωτερικό με ηθοποιούς, τραγουδιστές και πρώην παίκτες του «Survivor»

Η αρχή

Για όσους γνωρίζουν καλά τον wanna be παρουσιαστή, αυτή η περίοδος αποτελεί το… sequel της lifestyle ζωής του, η οποία από τα κοσμικά πάρτι και τις ατελείωτες ώρες στα μαγαζιά της παραλιακής έχει περάσει στον μαγικό κόσμο της μικρής οθόνης! Ποιος είναι, όμως, ο Νίκος Κοκλώνης; Ξεκίνησε ως υπάλληλος σε ελληνική τράπεζα γαλλικών συμφερόντων στον Πειραιά. Σε ένα ταξίδι του στο εξωτερικό, μέσα στο αεροπλάνο, σχεδίασε το business plan και το λογότυπο της εταιρίας του σε μια… χαρτοπετσέτα, με την AirFastTickets να αποτελεί το πιο «θορυβώδες» λανσάρισμα ηλεκτρονικού καταστήματος στην Ελλάδα. Η εταιρία, στην παντοδυναμία της, έδινε το ένα πάρτι μετά το άλλο, με καλεσμένους μικρούς και μεγάλους αστέρες του lifestyle της χώρας. Χορηγούσε εκπομπές και εκδηλώσεις και οι διαφημίσεις της είχαν κατακλύσει ακόμα και το αεροδρόμιο. Αλλά και ο ίδιος ο δημιουργός της άφησε εποχή με τα καλέσματά του στο χλιδάτο σπίτι του στα νότια προάστια, καθώς -διά ασήμαντον αφορμή- δεξιωνόταν καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, αλλά και δημοσιογράφους. Το κιτς πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν του με guest star της βραδιάς τη Γωγώ Τσαμπά να άδει τα «Καγκέλια» της ήταν μόνο η αρχή. Είχε τρεις «επαγγελματίες» για τις δημόσιες σχέσεις του, καθώς και προσωπική φρουρά για την ασφάλειά του. Είχε celebrities φίλους, κυκλοφορούσε με κόκκινη Ferrari στην Ελλάδα και με λιμουζίνα BMW στη Νέα Υόρκη, και η λίστα της λουσάτης ζωής του έμοιαζε ατελείωτη! Ηταν, μάλιστα, τόση η επιτυχία της εταιρίας, που αποφάσισε να ανοίξει τα φτερά του στο εξωτερικό, βάζοντας στόχο ακόμη και την εισαγωγή των μετοχών της στον NASDAQ.

Και τότε άρχισαν τα προβλήματα! Εξι χρόνια μετά την ίδρυσή της, η AirFastTickets κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος, το 2015, και η πτώση του κ. Κοκλώνη ήταν το ίδιο εκκωφαντική με την άνοδό του!

Τα προβλήματα ξεκίνησαν στις αρχές Ιουλίου του 2014, όταν η Διεθνής Ενωση Αερομεταφορέων (ΙΑΤΑ) την κήρυξε σε καθεστώς default, επειδή δεν είχε αποδώσει στις αεροπορικές εταιρίες οφειλές από πωλήσεις εισιτηρίων μέσω του συστήματος εκκαθαρίσεων πληρωμών εισιτηρίων της Ελλάδας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας ύψους 71.600.000 ευρώ. Από αυτό το ποσό 14.000.000 ευρώ καλύφθηκαν από εμπρόθεσμες καταβολές και 11.000.000 ευρώ από εγγυητικές επιταγές.

Το επισφαλές ποσό, σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, είναι 45.000.000 ευρώ μέχρι τα μέσα Ιουνίου του 2015, όταν και ακυρώθηκε ο αριθμός διαπίστευσης της ΙΑΤΑ για την εταιρεία του Κοκλώνη στις παραπάνω τρεις χώρες. Κι όμως! Μέχρι τότε ο «Mr AirFastTickets» ενσάρκωνε το ελληνικό success story.

Κι ενώ η υπόθεση έχει πάρει πλέον τον δρόμο της Δικαιοσύνης, ο πάλαι ποτέ τηλεοπτικός πωλητής επίπλων σε κανάλια χαμηλής τηλεθέασης, με τηλεοπτική συνέντευξή του πέρυσι τον Ιανουάριο ανακοίνωνε το επιχειρηματικό comeback του, με επιστροφή του στον κλάδο των ταξιδιών μέσα από έξι ιντερνετικές εταιρίες.

Οι Κινέζοι αντίπαλοι

Η Koklonis Group of Companies έχει έδρα τη Νέα Υόρκη και γραφεία στη Συγγρού. «Ξέρω τα λάθη μου και αυτή τη φορά θα τα κάνω όλα σωστά. Θα βρεθώ απέναντι στους Κινέζους» είπε αναφερόμενος στους Ασιάτες επιχειρηματίες που αγόρασαν την AirFastTickets. «Ξαναμπαίνω στο travel, έχω στήριξη από funds, ιδέες και την εμπειρία των λαθών που έκανα για να μην τα επαναλάβω. Θέλω στα 40 μου να μπορώ να συνεχίσω την AirFastTickets από εκεί που την άφησα. Επεσα από την κορυφή του κόσμου και τώρα ξαναρχίζω από την αρχή» δήλωσε. Ωστόσο, αναζητώντας στοιχεία για τα νέα επιχειρηματικά projects του -ανάμεσα σ’ αυτά, το dealber.gr-, «πέσαμε» πάνω σε αρνητικές κριτικές πελατών. «Είναι μια φούσκα που θα σκάσει πολύ σύντομα» έγραψε ένας εξ αυτών σε site, θέλοντας να «γλιτώσει τον κοσμάκη», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

Πάντως, παραμένει απορίας άξιον πώς κατάφερε να πείσει τον Σκάι να φιλοξενήσει την παραγωγή του – έστω και αν την πρόσφερε δωρεάν. Οφείλουμε να ομολογήσουμε, όμως, ότι η τύχη τον βοηθά σε αυτό το εγχείρημα, αφού ελέω «Survivor» τα νούμερα τηλεθέασής του είναι συμπαθητικά. Ας μην ξεχνάμε, βέβαια, ότι λόγω «Survivor» και η επανάληψη του «Rodeo», μιας καλής σατιρικής παραγωγής του ίδιου καναλιού, έχει νούμερα μεγαλύτερα από την πρώτη προβολή της το απόγευμα!

{{-PCOUNT-}}19{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όσα έγιναν στα βαφτίσια του εγγονού της Αγγελοπούλου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο

Το προ δύο εβδομάδων αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Espresso» για...

Από τα σαλόνια του «Grand Hotel» στο «Rouk Zouk» για καλό σκοπό

Αφήνουν τα σαλόνια του «Grand Hotel» για τη Ζέτα...

Σταμάτης Τζελέπης: Παγκόσμια υπόκλιση στον κολλητό του Βέγγου

Δέκα βραβεία ακόμα και πρώτου ανδρικού ρόλου, διθυραμβικές κριτικές...

θρίλερ με τα αίτια θανάτου του Κώστα Χαρδαβέλλα!

Διάστασεις θρίλερ παίρνει ο θάνατος του Κώστα Χαρδαβέλλα, ο...

Ο Πάρης της Βίσση ένα βήμα πριν από τον θάνατο!

Ο Πάρης της δεκαετίας του '90: Η άγνωστη ιστορία...

X-mas «Μυστικός δείπνος» με ήχους Stones…

Το event της χρονιάς δεν θα μπορούσε να είναι...

Τέσσερις Έλληνες επιστήμονες βρήκαν super φάρμακο

Μία σπουδαία ανακάλυψη έκανε ομάδα Ελλήνων καθηγητών, αποδεικνύοντας πως...