Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024

Οι προβλέψεις του Νοστράδαμου για το 2025!

Το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία αλλά και τη...

Η Λίλιαν Αρχοντή σε μια υπέροχη παράσταση στο Θέατρο της Ημέρας

«Γλυκογιορτινά παιχνίδια» με τη Λίλιαν Αρχοντή στο Θέατρο της...

Πάρις Χίλτον σε γυμνό περιτύλιγμα

«Το καλύτερο δώρο είμαι εγώ» φαίνεται να φωνάζει η...

Με νέο, μοντέρνο look «έσκασε μύτη» ο πρόεδρος του Κινήματος ∆ημοκρατίας

Στήλη άλατος έμειναν όσοι είχαν «την τύχη» να δουν...

«Άγιος» ο γιος του Ανδρουλάκη

❱❱ Φωτογραφία-σοκ του κανακάρη του πολιτικού! Πρόκληση του ηθοποιού που προσβάλλει δίχως ντροπή τα Θεία για χάρη της… τέχνηςΜετά το «Δείπνο με τον Σατανά» ο Νικόλας Ανδρουλάκης προκαλεί ξανά με τη «Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.», διακωμωδώντας τα θεία!

Ο νεαρός καλλιτέχνης, γιος του πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μίμη Ανδρουλάκη, παρουσιάζει -με τις ευλογίες της «εναλλακτικής» συγγραφέως και σκηνοθέτιδος Λένας Κιτσοπούλου- μια τολμηρή, ελεύθερη διασκευή, του θρυλικού πια μονολόγου της δημιουργού και για την προώθηση της παράστασης φωτογραφήθηκε ως άγιος σε μια αφίσα-πρόκληση, που αγγίζει τα όρια της ιεροσυλίας.

Στην επίμαχη φωτογραφία, η οποία λειτουργεί ως πρόμο για τη νέα δουλειά του και έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, απεικονίζει τον εαυτό του με φωτοστέφανο, «ευλογώντας» το κοινό, με ένα φίδι στον ώμο του και κρατώντας ένα καρπούζι!

Ο Ανδρουλάκης τζούνιορ, μετά το «Δείπνο με τον Σατανά» που ανέβασε τον Νοέμβριο -επρόκειτο για «έναν μονόπρακτο διάλογο με την πιο μοχθηρή δύναμη του Σύμπαντος», με ένα κομμένο κεφάλι μιας κούκλας και μια γουρουνοκεφαλή να δεσπόζουν στο σκηνικό-, «χτυπά» ξανά, αυτήν τη φορά ξεπερνώντας κάθε όριο, σκηνοθετώντας και πρωταγωνιστώντας σε ένα έργο που, όπως σχολιάζουν πολλοί, βεβηλώνει τα σύμβολα της χριστιανοσύνης.

Στην ίδια λογική κινείται και το δελτίο Τύπου για την παράσταση, που αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης «μεταμορφώνεται σε έναν αρσενικό καθρέφτη της ανώνυμης ηρωίδας της. Και ο κύκνειος οίστρος μιας φαλλικής γυναικείας προσωπικότητας κληροδοτείται σε έναν άντρα με μήτρα. Με ένα τζούφιο καρπούζι στο μέρος της καρδιάς. Κομμένο στα δύο. Μέσα σε ένα ψυγείο μάρκας happy. Μέσα σε ένα δωμάτιο κενό». Το θέμα του έργου, που ανέβηκε για πρώτη φορά σε θεατρική σκηνή το 2009, αφορά μια γυναίκα που βρίσκεται σε υπαρξιακό αδιέξοδο. Το αιρετικό στοιχείο στην εν λόγω διασκευή είναι ότι την ηρωίδα υποδύεται ένας άντρας, ο γιος του Μίμη Ανδρουλάκη!

Το προφίλ του πρωταγωνιστή

Το δελτίο Τύπου για την παράσταση συνεχίζει με ένα… ακατάληπτο κείμενο, δείγμα ίσως μιας μοντέρνας θεώρησης τους θεάτρου, και περιγράφει τον ήρωα: «Περίεργος αυτός ο άντρας, τίποτα δεν του λείπει, και χαρά και πόνος, κι όμως δεν είναι πολύ στα καλά του. Στην αναμονή και μόνος. (…) Μην Αντιστέκεσαι, Ισοπεδώσου, Ρίξε Ολοκληρωτικό Υπνο, Λυτρώσου, Αυτοκτόνα, Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. To πιο μαγικό χάπι όλων. Κι αν στην ταυτότητα γράφει άρρεν, Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Ο.Σ. Οπότε Σκοτώσου. Εχει χώρο για όλους στη Λέσχη Εντοιχισμένων Αυτοχείρων. Και στο ψυγείο καρπούζι. Στην καρδιά του χειμώνα. Θες καρπούζι;»

Η ιδιότυπη παράσταση με την άσεμνη αφίσα αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το Σάββατο 13 Ιανουαρίου στο ΒΙΟS. Μαζί με τον Νικόλα Ανδρουλάκη πρωταγωνιστεί η Αντιγόνη Σταυροπούλου, η οποία μόλις ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Θέατρο Τέχνης. Στενά ή όχι τα όρια της τέχνης, υποκειμενικά ή μη τα εύσημα και τα «κατηγορώ» στα θεατρικά έργα, υπάρχουν στην κάθε κοινωνία έννοιες που καλό είναι, αν και όταν αγγίζονται, αυτό να γίνεται με σεβασμό.

Νέο «χτύπημα» από Κιτσοπούλου

Η Λένα Κιτσοπούλου, δημιουργός του μονολόγου, έχει απασχολήσει ουκ ολίγες φορές με τα έργα της, προκαλώντας ακραία! Πριν από λίγους μήνες σκηνοθετούσε τους «Τυραννόσαυρους Rex» και μάλιστα στην πειραματική σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, με πρωταγωνίστρια -μεταξύ άλλων- την κόρη του Γιάννη Μπέζου και της Ναταλίας Τσαλίκη, την Ηρώ Μπέζου.

Στην παράσταση οι θεατές έρχονταν αντιμέτωποι με ένα αποκρουστικό θέαμα, καθώς οι ηθοποιοί υποκρίνονταν πως αφόδευαν και μάλιστα κατόπιν σκληρής προσπάθειας και στη συνέχεια σέρβιραν τα… αποτελέσματα της εντερικής λειτουργίας σε πιάτα και τα έτρωγαν! Μία βρώσιμη ουσία με εμετικά ρεαλιστική απεικόνιση των κοπράνων έκανε τις εν λόγω σκηνές κατάλληλες μόνο για έχοντες «γερό στομάχι». Η παράσταση περιγραφόταν ως σουρεαλιστική και ουσιαστικά αποτελούσε μονόλογο, με τις τελευταίες σκηνές να είναι σοκαριστικές. Επιπλέον η ίδια, που είχε και ρόλο στην παράσταση, έβγαινε και αυτομαχαιρωνόταν, λουζόταν με ψεύτικο αίμα και έδειχνε στο κοινό το στήθος της και τον εγκέφαλό της!

{{-PCOUNT-}}16{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τούνη – Αλεξάνδρου: Χωρίς… ηλεκτροσόκ στην Αράχοβα

Σε αντίθεση με τους χιλιάδες οδηγούς που η εορταστική...

Η σύζυγος του Ασαντ «δραπετεύει»;

Ποιος θέλει να χωρίσει ο Μπασάρ αλ Ασαντ; Το...

Αρβανίτη και Σιμάτου στην παράσταση «Η Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της»

Πεθερά και νύφη μαζί στο σανίδι του Εθνικού. Η...

Κάλαντα χωρισμού για Φυρού – Κοψιάλη

Τι τρέχει με τη Σοφία Φυρού, τον «πειρασμό» του...

Τι τρέχει με τον τρεμουλιαστό 68χρονο Χανκς

Ανησυχία για την υγεία του «δικού μας» Τομ Χανκς...

Διπλός «πελαργός» στη showbiz

Δύο «πελαργοί» έρχονται στην εγχώρια showbiz. Ο ένας βρίσκεται...

Η Τραϊάνα Ανανία πρώτο όνομα σε πίστα της… Λαμίας

Από τα επικά τσιφτετέλια «Στην υγειά μας» με τον...