«Το είπα από την πρώτη στιγμή ότι θεωρώ ομιχλώδες το τοπίο γύρω από τον θάνατο της Μαίρης Χρονοπούλου!» Με αυτή τη δήλωση ο ηθοποιός Νίκος Σταγόπουλος προχώρησε προς το εσωτερικό του κεντρικού κτιρίου της ΓΑΔΑ χθες στη 1 το μεσημέρι προκειμένου να δώσει (ύστερα από κλήτευση που του επιδόθηκε στις 19 Μαρτίου) στο γραφείο του τακτικού ανακριτή, στον 11ο όροφο, ένορκη κατάθεση σχετικά με τον ατυχηματικό θάνατο της Ελληνίδας σταρ.
- Από τον Γιάννη Αρμουτίδη
Με τη χθεσινή παρουσία λοιπόν του αρραβωνιαστικού της ηθοποιού στον ανακριτή άνοιξε -επίσημα- ο ασκός του Αιόλου στην πολύκροτη υπόθεση του -υπό διερεύνηση, σύμφωνα με το πόρισμα της ιατροδικαστικής εξέτασης- ατύχηματικού θανάτου της μεγάλης πρωταγωνίστριας! Ο Νίκος Σταγόπουλος εμφανίστηκε ψύχραιμος και αποφασισμένος να δηλώσει ενόρκως στον ανακριτή όλα όσα γνωρίζει γύρω από τον θάνατο αλλά και τη ζωή της Χρονοπούλου, καθώς και για τον περίγυρό της, αφού περιέργως πολλοί εμφανίστηκαν στη δημοσιότητα διεκδικώντας τη θέση των επιστήθιων φίλων της.
Μάρτυρας
Ο Σταγόπουλος είναι ίσως ένας από τους πλέον αξιόπιστους μάρτυρες, ο οποίος θα μπορούσε να καταθέσει με όσο το δυνατόν πληρέστερο τρόπο για τον κοινωνικό κύκλο, τη ζωή, τις σκέψεις, τις αποφάσεις και τις κρυφές επιθυμίες της Ελληνίδας ηθοποιού, αφού έως την τελευταία στιγμή συνομιλούσαν στο τηλέφωνο, επικοινωνούσαν, συναντιούνταν και η Μαίρη τον θεωρούσε πλέον αγαπημένο φίλο της.
Η «Espresso» –επικαλούμενη πάντα την αξιοπιστία της σε οποιαδήποτε είδηση δημοσίευσε μέχρι στιγμής σχετικά με το τραγικό συμβάν του θανάτου της Χρονοπούλου- επιφυλάσσεται να ξεκαθαρίσει τους ψιθύρους που διαρρέουν από «ειδικούς», οι οποίοι εμφανίζονται ως αυτόκλητες περσόνες και οι οποίοι ουδέποτε γνώριζαν ή υπήρξαν επιστήθιοι φίλοι της εκλιπούσας ηθοποιού. Και εάν χρειαστεί, θα προχωρήσει σε αποκαλύψεις.
Πάντως δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα αν ο εισαγγελέας Πρωτοδικών διέταξε παραγγελία προκαταρκτικής εξέτασης σχετικά με τη διερεύνηση συνθηκών αιφνίδιου θανάτου (αναφέρεται στην κλήτευση), κατόπιν του πορίσματος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας! Ηδη, ο πρώτος που παρουσιάστηκε (την προηγούμενη Πέμπτη) στον αστυνόμο Α’ και τον υπαστυνόμο Β’ -ορίζονται ως ανακριτικοί υπάλληλοι για την πολύκροτη υπόθεση- ήταν ο πρόεδρος της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών και στενότατος φίλος της Χάρης Παπαδόπουλος. Διευκρινίζουμε ότι κατά την κλήτευσή τους καλούνται να καταθέσουν όσα γνωρίζουν γύρω από τις συνθήκες του αιφνίδιου –και υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, όπως προκύπτει- θανάτου της ηθοποιού στο σπίτι της, στην Παιανία.
Η Μαίρη Χρονοπούλου, όταν τραυματίστηκε θανάσιμα, ήταν καλά στην υγεία της, είχε καταφέρει να ξεπεράσει τα τεράστια προβλήματα που την είχαν καθηλώσει για 20 χρόνια στο κρεβάτι, ήταν πλέον ανεξάρτητη, περπατούσε και ζούσε τη ζωή της. Εκανε σχέδια για το μέλλον της, ενώ στην τελευταία της συνέντευξη (την παραχώρησε στον υπογράφοντα για λογαριασμό της εκπομπής «Πρωινό ΣουΣου» με την Ελένη Τσολάκη) είχε εκφράσει έντονα την επιθυμία της να μετακομίσει άμεσα από το σπίτι της στην Παιανία, το οποίο την κούρασε λόγω απόστασης, σε κάποιο άνετο διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας. Δυστυχώς, η επιθυμία της που τη γέμιζε ζωή και αισιοδοξία δεν έμελλε να πραγματοποιηθεί.
Το βέβαιο είναι πως οι αδιευκρίνιστες συνθήκες του θανάτου της και οι γρίφοι συντέλεσαν ώστε να εξελιχθεί η υπόθεση του θανάτου της σε ένα άγριο θρίλερ. Πώς όμως γρίφοι παραμένουν ακόμα άλυτοι μετά την ανακάλυψη του αναίσθητου κορμιού της ηθοποιού στο μαρμάρινο δάπεδο της τραπεζαρίας της, απέναντι από το σαλόνι; Η θέση και η στάση του σώματος της Μαίρης Χρονοπούλου, το θανάσιμα τραυματισμένο κρανίο, οι συνθήκες που επικρατούσαν στον χώρο του συμβάντος όταν εκείνη βρέθηκε από την οικιακή της βοηθό, τη Νίνο, οι αδιευκρίνιστες συνθήκες υπό τις οποίες μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου και κατέληξε λίγες ημέρες αργότερα, αφού εισήχθη εσπευσμένα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου με βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση (την επισκέφτηκα στη μονάδα και έχω πλήρη εικόνα της κατάστασής της) παραμένουν με «σκιές»! Ακόμη κι αν το ασθενοφόρο (αν υπήρξε) που μετέφερε τη Μαίρη Χρονοπούλου ήταν τελικά ιδιωτικό και όχι δημόσιο (γεγονός που έως σήμερα δεν έχει διευκρινιστεί και δεν έπεσε φως, παρά τις δημόσιες εκκλήσεις που έγιναν σε όλα τα μέσα ενημέρωσης)! Και το τελευταίο που προβληματίζει είναι τα ίχνη διάρρηξης στο σπίτι της, λίγο μετά τον θάνατό της. Σύμπτωση;
Η επίσημη διαθήκη
Αυτά κι άλλα πολλά ερωτήματα που προκύπτουν σχετικά με το άνοιγμα της επίσημης διαθήκη της, αλλά και οι υπόνοιες που υπάρχουν για άλλη μία κρυμμένη -που ακόμα δεν βρέθηκε- σε κρύπτη στην οικία της συγκλονίζουν. Η Μαίρη Χρονοπούλου δεν είχε εχθρούς. Δεν εξέφρασε ποτέ φοβίες για τη ζωή της. Θα αποκαλύψουμε ότι δεχόταν, σύμφωνα με μαρτυρίες, πολλά υβριστικά τηλεφωνήματα κατά τη διάρκεια των βραδινών ωρών, στα οποία όμως δεν έδινε σημασία. Και κανένα εξ αυτών δεν ήταν απειλητικό.
Η Μαίρη Χρονοπούλου δεν κρατούσε χρήματα στο σπίτι της, δεν διέθετε τραπεζικούς λογαριασμούς με καταθέσεις (σύμφωνα με δικές τις δηλώσεις), ζούσε αξιοπρεπώς με τη σύνταξή της, τακτοποιώντας κάθε εκκρεμότητα που αφορούσε τη ζωή της, ενώ τον τελευταίο χρόνο εισέπραξε σημαντικά ποσά. Τόσο για τη συμμετοχή της στον τρίτο κύκλο του «Ετερος Εγώ» όσο και για την παραχώρηση της οικίας της, ως σκηνικό, για τα γυρίσματα του σίριαλ «Αυτή η νύχτα μένει»!
Η ίδια αναζητούσε τρόπους για να ζει αξιοπρεπώς παραμένοντας επαγγελματικά ενεργή, ακόμα και με τη διάθεση του σπιτιού της, το οποίο είχε παραχωρήσει εν ζωή και συνειδητά στο «Χαμόγελο του Παιδιού». Στο ερώτημα γιατί δεν προτίμησε να το πουλήσει, αφού είχε μεγάλη αξία, και να εκμεταλλευτεί τα χρήματα για το υπόλοιπο της ζωής της, ήταν κάθετη! Ηθελε να το χαρίσει στα παιδιά, τα οποία τα αισθανόταν δικά της, και το έκανε. Το μόνο που δεν διευκρίνισε είναι σε ποιον θα άφηνε την κινητή της περιουσία, δηλαδή όλα τα πράγματα που της ανήκαν μέσα στο σπίτι της, στα οποία συμπεριλαμβάνονται ακριβά και φίνα έπιπλα, πολύτιμα έργα τέχνης, αντικείμενα αξίας και αγιογραφίες, καθώς και τα συγγενικά της δικαιώματα από τις ταινίες της.
Κι αυτό όμως το ζήτημα διευκρινίστηκε μετά το άνοιγμα της μόνης επίσημης διαθήκης της, που είχε κατατεθεί σε συμβολαιογράφο στο Κορωπί, όπου ορίζει ως νόμιμο κληρονόμο το «Χαμόγελο του Παιδιού». Επιπλέον όμως στη διαθήκη αυτή ζητούσε από το «Χαμόγελο», εφόσον κληρονομούσε την περιουσία της, να δώσει 50.000 ευρώ στην προηγούμενη οικιακή της βοηθό -με αυτήν έζησε τα δύσκολα και πέτρινα χρόνια της ζωής της στα νοσοκομεία, με τις πολλαπλές εγχειρήσεις-, την Ταμάρα, η οποία σήμερα βρίσκεται στη Γεωργία, και από 10.000 ευρώ στον Θωμά Χούντα, που ήταν και μάρτυρας της διαθήκης, καθώς και σε δύο άλλες κυρίες, οι οποίες εμφανίζονται ως μάρτυρες και στις οποίες ποτέ, σύμφωνα με μαρτυρίες, δεν είχε αναφερθεί η Μαίρη Χρονοπούλου. Αυτό προκαλεί ορισμένα ερωτήματα που δεν έχουν απαντηθεί.
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι μόνοι που μπορούν να αποφασίσουν, αφού εξετάσουν προσεκτικά τους μάρτυρες και το ιατροδικαστικό πόρισμα, είναι οι ανακριτικές Αρχές και η Δικαιοσύνη. Κανένας δεν είχε διαπιστευτεί από τη Μαίρη Χρονοπούλου ως εκπρόσωπός της, ούτε στη ζωή ούτε μετά θάνατον, και κανένας δεν μπορεί να μιλάει για αυτήν ως εκπρόσωπός της και πολύ περισσότερο ως φίλος της, όταν δεν υπήρξε. Η «Espresso» επιφυλάσσεται να αποκαλύψει οτιδήποτε ψευδώς αναφερθεί για τάχα δήθεν πιθανές σχέσεις της ηθοποιού με τρίτα πρόσωπα, τα οποία ισχυρίζονται ότι υπήρξαν φίλοι της. Και όλα αυτά προς σεβασμό στη μνήμη της λαμπερής ηθοποιού, που δεν ήθελε κανέναν αδικαιολόγητα άσχημο απόηχο μετά θάνατον. Η Δικαιοσύνη θα εξετάσει τους πάντες και στο τέλος θα αποσαφηνιστούν τα πάντα!
Τι θα γίνει με την οικιακή βοηθό και τον φίλο της Θωμά;
Αυτό που δεν έχει διευκρινιστεί είναι αν έχουν κληθεί να καταθέσουν τόσο η τελευταία οικιακή βοηθός, η Νίνο, όσο και ο Θωμάς Χούντας, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν έχουν καταθέσει στο Αστυνομικό Τμήμα Κορωπίου! Η οικιακή βοηθός, η οποία ζούσε με τη Χρονοπούλου ως την τελευταία στιγμή, έχει επιστρέψει στη Γεωργία κι έτσι δεν βρίσκεται στην Ελλάδα προκειμένου να διαφωτίσει την υπόθεση, τουλάχιστον για τον τρόπο, τη στάση και τη θέση που βρέθηκε αναίσθητη η ηθοποιός!
Ο Θωμάς Χούντας, ο οποίος ειδοποιήθηκε από την οικιακή βοηθό μόλις βρήκε στο σπίτι της την ηθοποιό αναίσθητη, για να τη βοηθήσει να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, είναι ο μόνος ο οποίος μπορεί να περιγράψει τις συνθήκες στις οποίες βρέθηκε το αναίσθητο κορμί της ηθοποιού. Αλλωστε η όλη σκηνή του ατυχήματος προκύπτει μόνο από τη μαρτυρία του και ασφαλώς δεν μπορεί να αμφισβητηθεί -προς το παρόν-, εκτός αν προκύψουν νέα στοιχεία από την ανάκριση.