Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου, 2024

Τι τρέχει με τον τρεμουλιαστό 68χρονο Χανκς

Ανησυχία για την υγεία του «δικού μας» Τομ Χανκς...

Η σύζυγος του Ασαντ «δραπετεύει»;

Ποιος θέλει να χωρίσει ο Μπασάρ αλ Ασαντ; Το...

Ο Δήμος Καλλιθέας βράβευσε την Πένυ Σκάρου για την προσφορά της

Τίμησαν την Πένυ Σκάρου για την προσφορά της στο...

Μαθητές από Θεσσαλονίκη και Κρήτη έμαθαν και τραγουδούν το «Ω, έλατο!»...

Ρίγη συγκίνησης προκαλούν με το μεγαλείο της ψυχής τους...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Πήγαν να βουλιάξουν εφοπλιστή

Πώς ο γνωστός εφοπλιστής έχασε σε μια νύχτα το επιβατηγό – οχηματαγωγό «ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΪΜΟΝΤ» (αξίας 4.500.000€) το οποίο ανήκει στην εταιρία του

Μήνυση για σωρεία κακουργημάτων κατέθεσε ο εφοπλιστής Γιώργος Λεβεντάκης σε βάρος του παλιού διοικητικού συμβουλίου της ναυτικής εταιρίας ΝΤΑΪΜΟΝΤ ΛΑΪΝΣ, ενός ανώτερου αξιωματικού του Λιμενικού και άλλων προσώπων, γράφοντας το νέο επεισόδιο σε μία «ναυμαχία» η οποία μαίνεται εδώ και επτά μήνες για την κυριότητα ενός επιβατηγού – οχηματαγωγού πλοίου αξίας περίπου 4.500.000 ευρώ!

Ο γνωστός εφοπλιστής, ο οποίος δραστηριοποιείται εδώ και μία εικοσαετία στα υδροφόρα πλοία του Αργοσαρωνικού, έχει πέσει τελευταία σε «φουρτούνες» πολύ διαφορετικές από αυτές που αντιμετωπίζουν τα καράβια του! Σύμφωνα με τη μήνυση που υπέβαλε πριν από μερικές μέρες στην Εισαγγελία του Ναυτοδικείου Πειραιά, τα μέλη του παλιού διοικητικού συμβουλίου μιας ναυτικής εταιρίας, της οποίας κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών, παρέκαμψαν το νέο νόμιμα εκλεγμένο συμβούλιο κάνοντας χρήση ψευδούς βεβαίωσης και πούλησαν με αδιαφανείς διαδικασίες το αξίας 4.500.000 ευρώ πλοίο, αντί περίπου 3.000.000 ευρώ, δηλαδή πολύ κάτω από την αξία του!

Η αρχή για την άγρια διαμάχη, που έχει πάρει πλέον τον δρόμο της Δικαιοσύνης, έγινε τον Σεπτέμβριο του 2016. Κατά πληροφορίες, αλλά και σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη μήνυση, ο κ. Λεβεντάκης απέκτησε τότε το 50,33% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας ΝΤΑΪΜΟΝΤ ΛΑΪΝΣ, η οποία είχε ως μοναδικό περιουσιακό στοιχείο το επιβατηγό – οχηματαγωγό «ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΪΜΟΝΤ». Ο εφοπλιστής συγκάλεσε έκτακτη γενική συνέλευση και στις 7 Δεκεμβρίου 2016 συγκροτήθηκε νέο διοικητικό συμβούλιο, με τον ίδιο ως εκλεγμένο πρόεδρο της εταιρίας. Επειτα κατέθεσε τα πρακτικά της συνέλευσης στο Μητρώο Ναυτικών Εταιριών του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ώστε να γίνει καταχώριση της νέας εκπροσώπησης της εταιρίας.

Ωστόσο, σύμφωνα με τη μήνυση, η διαδικασία δεν προχώρησε εξαιτίας κάποιων εξωδίκων τα οποία απέστειλε το παλιό διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας στην υπηρεσία του υπουργείου. Αντιθέτως, αυτό που έγινε ήταν να στείλει το Μητρώο Ναυτικών Εταιριών έγγραφο στον πρόεδρο του Τριμελούς Συμβουλίου Διευθύνσεως Πρωτοδικείου Πειραιώς, με το οποίο ζητούσε να μάθει εάν θα έπρεπε να προχωρήσει ή όχι σε καταχώριση των πρακτικών που είχαν υποβληθεί.

Τιμολόγιο

Τη λύση κλήθηκε να δώσει μία δικαστής, η οποία έκρινε ότι, για να προχωρήσει η καταχώριση των πρακτικών της γενικής συνέλευσης της 7ης Δεκεμβρίου, έπρεπε να προσκομιστεί και η απόφαση του προηγούμενου διοικητικού συμβουλίου για τη σύγκλησή της. Ομως η μειοψηφία των μετόχων υποστηρίζει πως δεν ελήφθη ποτέ τέτοια απόφαση, παρά τον περί του αντιθέτου ισχυρισμό του κ. Λεβεντάκη ότι έγινε και δημοσίευση σε εφημερίδες και εκδόθηκε και τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών.

Επειτα από όλα αυτά, ο εφοπλιστής προσκόμισε στο Μητρώο Ναυτικών Εταιριών όλη την αλληλογραφία του παλιού διοικητικού συμβουλίου με τις εφημερίδες στις οποίες δημοσιεύτηκε η πρόσκληση των μετόχων προς έκτακτη γενική συνέλευση και κατέθεσε αίτηση προς τον πρόεδρο του Τριμελούς Συμβουλίου Διευθύνσεως Πρωτοδικείου Πειραιώς. Ούτε τότε, όμως, εισακούστηκε! Οπως καταγγέλλεται στη μήνυση, πληροφορήθηκε προς μεγάλη του απογοήτευση πως η αίτησή του απορρίφθηκε.

Ο εφοπλιστής φέρεται ότι είναι ιδιαίτερα δυσαρεστημένος από τις τρεις απορρίψεις του αιτήματός του για έκδοση προσωρινής διαταγής που θα προστάτευε το πλοίο από κάθε μεταβολή έως ότου εκδοθούν τελεσίδικες αποφάσεις για τις αιτήσεις που έχει ασκήσει με την εκούσια διαδικασία στο Πρωτοδικείο Πειραιά και οι οποίες ακόμη εκκρεμούν.

Ωστόσο, το περιστατικό που έβγαλε από τα ρούχα του τον κ. Λεβεντάκη συνέβη στις 19 Απριλίου. Οπως υποστηρίζει στην έγκλησή του, έπειτα από έλεγχο στα Βιβλία του Νηολογίου Πειραιώς διαπίστωσε έκπληκτος πως έγινε παράνομη μεταβίβαση του πλοίου «ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΪΜΟΝΤ» από την ΝΤΑΪΜΟΝΤ ΛΑΪΝΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (η οποία άλλαξε όνομα σε ΙΘΑΚΗ ΝΤΑΪΜΟΝΤ) σε άλλη ναυτική εταιρεία. Αυτό συνέβη ενώ αναμενόταν η απόφαση του δικαστηρίου Πειραιά, το οποίο τελικά απέρριψε στις 24 Φεβρουαρίου την αίτηση των μελών του παλιού Δ.Σ. για ακύρωση της γενικής συνέλευσης της 7ης Δεκεμβρίου 2016 που είχε εκλέξει το νέο διοικητικό συμβούλιο με πρόεδρο τον κ. Λεβεντάκη.

Σύμφωνα με τη μήνυση, η πώληση του πλοίου έγινε με τη χρήση ψευδούς- ελλιπούς βεβαίωσης, η οποία ανέφερε πως η εταιρία εκπροσωπείται από το παλιό διοικητικό συμβούλιο και όχι από την πλειοψηφία της εταιρίας. Μάλιστα, έφερε την υπογραφή ανώτερου αξιωματικού του Λιμενικού Σώματος, ο προϊστάμενος του οποίου φέρεται ότι έχει ενημερωθεί, αλλά δεν έχει δώσει απαντήσεις.

Πρωτόκολλο χρήσης

Ως επιστέγασμα όλων αυτών, ο κ. Λεβεντάκης έμαθε πως η νέα πλοιοκτήτρια εταιρία έκοψε τα πατάρια φορτώσεως των Ι.Χ. αυτοκινήτων από το πλοίο, αλλάζοντας το πρωτόκολλο χρήσης από επιβατηγό – οχηματαγωγό σε φορτηγό – οχηματαγωγό! Υστερα και από αυτή τη διαπίστωση αποφάσισε να καταθέσει μήνυση σε βάρος όλων των εμπλεκόμενων προσώπων για τα κατά περίπτωση αδικήματα της κακουργηματικής ψευδούς βεβαίωσης, απάτης και παράβασης καθήκοντος.

Διαβάστε παρακάτω τη συνέχεια: 

Οι υδροφόρες του «ξεδιψούν» την Αίγινα και το Αγκίστρι

Ο εφοπλιστής Γιώργος Λεβεντάκης είναι άνθρωπος χαμηλών τόνων, δεν του αρέσει να απασχολεί τη δημοσιότητα με την προσωπική του ζωή, αλλά συνηθίζει να «μιλάει» με τις επιχειρηματικές δραστηριότητές του. Μεγάλωσε στα Φιλιατρά Μεσσηνίας, με τα οποία τον συνδέουν άρρηκτοι δεσμοί και τα επισκέπτεται με κάθε ευκαιρία, αφού έχει χτίσει εκεί τη βίλα του.

Σε αντίθεση με πολλούς γόνους εφοπλιστικών οικογενειών, δεν προέρχεται από «τζάκι» αλλά είναι αυτοδημιούργητος. Μπήκε δυναμικά στον χώρο της ναυτιλίας σε ηλικία περίπου 33 χρόνων, όταν πέρασε στα χέρια του μέρος των μετοχών ενός πλοίου. Ομως με πολλή δουλειά κατάφερε να φτιάξει τον δικό του στόλο, ο οποίος αριθμεί σήμερα επτά πλοία και συγκεκριμένα πέντε υδροφόρες, ένα καταμαράν και ένα επιβατηγό, στα οποία απασχολούνται γύρω στα 45 άτομα. Τα τελευταία 28 χρόνια έχει καταφέρει να εδραιώσει ισχυρή παρουσία στον Αργοσαρωνικό, ενώ οι υδροφόρες του «ξεδιψούν» την Αίγινα και το Αγκίστρι. Ο εφοπλιστής δεν λησμονεί τη συμπαράσταση που του έδειξαν οι κάτοικοι και οι φορείς των δύο νησιών στα πρώτα βήματά του. Ετσι φροντίζει να τους δείχνει την ευγνωμοσύνη του και να τους ευχαριστεί. Αν και αποφεύγει να προβάλλει το κοινωνικό έργο του, είναι κοινό μυστικό ότι έχει προχωρήσει σε αρκετές δωρεές, κυρίως προς την ιδιαίτερη πατρίδα του, τα Φιλιατρά, ενώ σημαντική βοήθεια έχει προσφέρει και σε πολλούς αναξιοπαθούντες συνανθρώπους του.

Ο Γιώργος Λεβεντάκης είναι πατέρας τριών παιδιών. Ο ένας γιος του, ο Γιάννης, είναι τελειόφοιτος της Σχολής Εμποροπλοιάρχων και ήδη δείχνει ότι θα βαδίσει στα χνάρια του πατέρα του.

{{-PCOUNT-}}21{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Τραϊάνα Ανανία πρώτο όνομα σε πίστα της… Λαμίας

Από τα επικά τσιφτετέλια «Στην υγειά μας» με τον...

Η άγνωστη σχέση της Κατερίνας Κανονίδου με την Ανδριολάτου και την οικογένειά της

Είναι το κοριτσάκι που λάτρεψε από την πρώτη στιγμή...

Πένθος για τη Στέλλα Μπεζαντάκου που «έχασε» την 89χρονη πεθερά της

Θλιμμένα Χριστούγεννα για τη Στέλλα Μπεζαντάκου. Η Θεοδώρα Γκίκα,...

Το νέο έτος θα φέρει στη βραδινή ζώνη τον πιο δυνατό ανταγωνισμό στη μυθοπλασία

Πόλεμος στην πιο ακριβή τηλεοπτική ζώνη με την έλευση...

Με καρκίνο στο πάγκρεας η πριγκίπισσα της Σερβίας!

Οι μεγάλοι απόντες στο πρόσφατο χριστουγεννιάτικο γκαλά του ανθρωπιστικού...

Σε πελάγη ευτυχίας η Λούκα Κατσέλη που έγινε ξανά γιαγιά

Χριστουγεννιάτικη άφιξη γεμάτη ευτυχία για τη Λούκα Κατσέλη,...

Μια κυρία πρώην υπουργού στα μπουζούκια

Ιδιαίτερη αδυναμία στα ακριβά σύνολα, στα θηριώδη τζιπ και...