Τσικνοparty τηλεθέασης!
Πρεμιέρα, με πρωτιά για το «Βινύλιο» στο Open, με την τηλεθέαση να σκαρφαλώνει απέναντι από τον ανταγωνισμό στο 16,9% στα δυναμικά κοινά και τον Αντώνη Κανάκη μασκαρά να ψήνει… live σουβλάκια κατά τη διάρκεια της εκπομπής!
Το αγαπημένο σε όλους «Βινύλιο» έκανε comeback στην ελληνική τηλεόραση μέσα από τη συχνότητα του καναλιού του Ιβάν Σαββίδη και επιφύλασσε το βράδυ της Τσικνοπέμπτης ένα μεγάλο πάρτι-δώρο στους τηλεοπτικούς της φίλους.
Το τρελό τσικνοπάρτι ήταν γεμάτο ενέργεια, χιούμορ, μουσική και χορό, και κέρδισε την προτίμηση των τηλεθεατών που του χάρισαν μια δυνατή πρωτιά. Τουλάχιστον 1.800.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω και για ένα λεπτό στην αποκριάτικη γιορτή, που μας θύμισε ότι διανύουμε την περίοδο του Καρναβαλιού τη στιγμή που όλα τα άλλα κανάλια την έχουν ξεχάσει!
Νότα αισιοδοξίας
Ο Αντώνης Κανάκης μαζί με το μεταμφιεσμένο παρεάκι του από τη Θεσσαλονίκη, τον Γιάννη Σερβετά και τον Χρήστο Κιούση, έδωσε μια νότα αισιοδοξίας στους έγκλειστους τηλεθεατές μεταφέροντας θετική διάθεση σε κάθε σπίτι.
Το «Βινύλιο» ξεκίνησε αμέσως μετά την ολοκλήρωση του «Ράδιο Αρβύλα», με τον Αντώνη Κανάκη να αλλάζει μέσα σε λίγα λεπτά πλατό και να ντύνεται ανάλογα λόγω Τσικνοπέμπτης.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ο παρουσιαστής προτού ολοκληρωθεί το top επικαιρότητας των «Ράδιο Αρβύλα» άρχισε να διώχνει τους συνεργάτες του, ώστε να πάνε να μασκαρευτούν, με αποτέλεσμα να μένει μόνος του για να κάνει το φινάλε!
«Πρώτη φορά στην ιστορία το τέλος του Ράδιο Αρβύλα γίνεται από το πλατό του “Βινυλίου”» είπε χαρακτηριστικά ο Αντώνης Κανάκης και το χαμόγελό του έφτανε στ’ αυτιά.