Το «Ράδιο Αρβύλα» συγκεντρώνει σε τηλεθέαση όσο το δελτίο του Star και του Σκάι μαζί, και μερικές φορές και του Mega, καθώς και τα τέσσερα προγράμματα προβάλλονται την ίδια ώρα.
Και επειδή οι αριθμοί λένε τη δική τους αλήθεια, το βράδυ της Τρίτης 9 Μαρτίου η σατιρική εκπομπή του Open συγκέντρωσε στο δυναμικό κοινό 25,7% ενώ το δελτίο ειδήσεων του Star, με τη Μάρα Ζαχαρέα, που προβάλλεται την ίδια ώρα, 14,7% και οι ειδήσεις του Σκάι, με τη Σία Κοσιώνη, 11,2%. Μια απλή πρόσθεση της τηλεθέασης των δύο δελτίων ειδήσεων βγάζει το ποσοστό του «Ράδιο Αρβύλα» στο Open. Από την άλλη μεριά, το δελτίο του Mega έφτανε ασθμαίνοντας το 6%.
Πάει και τελείωσε! Οι «Ράδιο Αρβύλα» είναι το πιο επιτυχημένο αντιδελτίο της ελληνικής τηλεόρασης, και αυτό δεν το λένε πλέον τα ραβασάκια της εταιρίας Νielsen ή τα τηλεβαρόμετρα τηλεθέασης στους πίνακες θεαματικότητας, αλλά και το ίδιο το τηλεοπτικό κοινό στο twitter, με τα χιλιάδες τιτιβίσματά του!
Η πρωτιά στην τηλεθέαση, την οποία έχουν σημειώσει ο Αντώνης Κανάκης και η τηλεοπτική του παρέα, και η σημαντική ενίσχυση των μεριδίων τηλεθέασης είναι αναμφισβήτητη. Η μεγάλη δυναμική, της πιο αγαπημένης τηλεοπτικής εκπομπής των νέων, οδήγησε σε πρωτιές τον σταθμό του Ιβάν Σαββίδη, που έχει δώσει πλήρη ελευθερία έκφρασης καθημερινά στις 20.00 στους Αντώνη Κανάκη, Γιάννη Σερβετά, Χρήστο Κιούση και Στάθη Παναγιωτόπουλο.
Αποτέλεσμα; Οι «Ράδιο Αρβύλα» έχουν γίνει μέσα στην πανδημία και την οικονομική κρίση η φωνή των τηλεθεατών για όσα συμβαίνουν στη χώρα μας!