Aπίστευτο και όμως αληθινό! Η Κατερίνα Καινούργιου κατάφερε τη Δευτέρα 19 Απριλίου να τινάξει την μπάνκα της τηλεθέασης στον αέρα!
Το «Ευτυχείτε» στο Οpen έσπασε όλα τα κοντέρ και τρέλανε τα μηχανάκια της Nielsen, χτυπώντας το εξωπραγματικό ποσοστό τηλεθέασης 60,8%! Στη μιντιακή αγορά όλοι μιλούν για το φαινόμενο Καινούργιου όσον αφορά την τηλεθέαση, τη διαφήμιση αλλά και την επίδρασή της στον χώρο της ομορφιάς και της μόδας.
Συγκεκριμένα, τον εντυπωσιακό αυτόν μέσο όρο τον σημείωσε στο αντρικό κοινό από 15 μέχρι 25 ετών, απογυμνώνοντας τον ανταγωνισμό. Να λοιπόν που δεν βλέπουν μόνο οι γυναίκες… πρωινάδικα αλλά και οι άντρες και δη οι νέοι ηλικιακά, που αρκετοί από αυτούς από την ώρα που έσκασε η πανδημία και τα απανωτά lockdowns είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους και το έχουν ρίξει στην τηλεργασία, έχοντας για παρέα τη λαμπερή παρουσιάστρια του καναλιού του Ιβάν Σαββίδη!
Την ώρα λοιπόν που η Κατερίνα Καινούργιου σάρωνε στο νεανικό – αντρικό κοινό, τα υπόλοιπα κανάλια εξαφανίστηκαν από τον χάρτη της τηλεθέασης, μια και υπήρξαν εκπομπές που σημείωσαν… 0,0% και 0,7%! Και επειδή τα νούμερα λένε την αλήθεια και γράφουν τη δική τους ιστορία:
Στο αντρικό κοινό από 15 έως 25 ετών, το «Πρωινό» στον ANT1 με τους Φαίη Σκορδά και Γιώργο Λιάγκα έκανε 0,7%, το «Happy Day» στον Alpha με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή 0,0%, το «Tlive» με την Τατιάνα Στεφανίδου 0,7%, το «Love It» στον Σκάι με την Ιωάννα Μαλέσκου 1,7% και οι «Κου Κου» Καραβάτου – Κατσούλης στο Star 4,5%.