Ο ΣΚΑΪ ήταν η αγαπημένη επιλογή των τηλεθεατών και τον Μάιο, όπου βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,3%.
Το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε τον ΣΚΑΪ και τα ψυχαγωγικά του προγράμματα για να διασκεδάσει, να χαλαρώσει, να παίξει, να μαγειρέψει, να ταξιδέψει.
Συγκεκριμένα:
Το απόλυτο παιχνίδι επιβίωσης, το Survivor, συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης για έναν ακόμη μήνα, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο κοινό 18-54, με ποσοστά 28,5% και 28,1% αντίστοιχα. 2.887.211 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό, ενώ οι γυναίκες 18-44 του χάρισαν ποσοστό 32,6%.
Κάθε μεσημέρι, η πρωτιά ανήκει στον Νίκο Μουτσινά και το Καλό Μεσημεράκι, το οποίο είναι σταθερά πρώτο στο σύνολο κοινού με 17,5% και στα 18-54 με 19,4%, σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. 1.086.886 τηλεθεατές την παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό ενώ είναι η αγαπημένη εκπομπή των γυναικών 18-44 που του χάρισαν ποσοστό 24,3%.
Καθημερινά, το Love It με την Ιωάννα Μαλέσκου ήταν πρώτο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,2%, σημειώνοντας μάλιστα άνοδο σε σχέση με τον Απρίλιο.
Κάθε απόγευμα, οι γυναίκες 18-34 παρακολουθούν Super Makeover με τη Δούκισσα Νομικού δίνοντας την πρώτη θέση στην εκπομπή με ποσοστό 20,1% και αμέσως μετά House Of Fame La Academia με ποσοστό 20,7%.
Το ίδιο κοινό γυναικών παρακολούθησε τα βράδια της Παρασκευής και το Live Concert του House of Fame La Academia με ποσοστό 19,8%.
Κάθε Σάββατο, οι τηλεθεατές ταξιδεύουν “πρώτη θέση” με το Happy Traveller και τον Ευτύχη Μπλέτσα με ποσοστό 12,8% στο σύνολο κοινού.
Τα ταξίδια και τα νόστιμα μαγειρέματα της Κυριακής, γίνονται με τις Συνταγές Ψυχής και την Ελένη Ψυχούλη, που ανεβαίνουν στην πρώτη θέση της τηλεθέασης στο σύνολο κοινού με ποσοστό 12,3%.
Τα απογεύματα του Σαββατοκύριακου, οι τηλεθεατές ψάχνουν τον «Πιο Αδύναμο Κρίκο». Το παιχνίδι γνώσεων και στρατηγικής με τον Τάσο Τρύφωνος βρέθηκε στην πρώτη θέση στο σύνολο κοινού με ποσοστό 15,4%.