Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024

Λίτσα Πατέρα: Είναι πιθανές κάποιες μεγάλες αλλαγές στις παγκόσμιες αγορές και στο...

Η αποψινή πανσέληνος πραγματοποιείται στον άξονα Ταύρου (σταθερό ζώδιο...

Όσοι επιλέγουν μπιρίτσες αντί για άλλο ποτό κάνουν συνήθως καθιστική ζωή και...

Στο «απόσπασμα» στήνουν την μπίρα ερευνητές αμερικανικού πανεπιστημίου, καθώς...

Ξεσάλωσαν το τελευταίο 24ωρο οι χρήστες των social media με λογότυπο του...

Αντιδράσεις και ποικίλα σχόλια έχει προκαλέσει τα τελευταία 24ωρα...

Comeback για το «Vinylio» σε outsider κανάλι

Το ΤV Mακεδονία παίρνει «πνοή» από τον Αντώνη Κανάκη...

Χάρης Βεραμόν: H εκπομπή «Ίχνη στο σκοτάδι» που φωτίζει ανεξιχνίαστες υποθέσεις

Η Αγγελική Νικολούλη έχει και… ανταγωνιστή! Όχι, όμως, στους τηλεοπτικούς δέκτες, αλλά στο YouTube, όπου ο ιδιωτικός ερευνητής Χάρης Βεραμόν δημιούργησε με τη βοήθεια του σκηνοθέτη Αλέξη Στεφανή το πρώτο ελληνικό κανάλι που αναζητεί τις λύσεις σε «σκοτεινές» υποθέσεις εξαφάνισης ή μυστηριώδεις δολοφονίες, που είτε παρέμειναν ανεξιχνίαστες και μπήκαν στο αρχείο είτε συνεχίζουν να απασχολούν τις αστυνομικές και τις δικαστικές Αρχές!

  • Από τη
    Μαρία Μεϊμάρη

Στο διάστημα των οκτώ μηνών που η εκπομπή «Ιχνη στο σκοτάδι» βρίσκεται στον «αέρα» του διαδικτύου, έχουν έρθει στην επιφάνεια σημαντικά στοιχεία για υποθέσεις που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης, με αποτέλεσμα οι χρήστες που έχουν κάνει εγγραφή στο κανάλι να αγγίζουν μέχρι στιγμής τους 6.900 και να αυξάνονται συνεχώς.

f3 1

«Το κανάλι δημιουργήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο. Τότε άρχισαν να βγαίνουν τα πρώτα επεισόδια και σιγά σιγά προσπαθούμε να χτίσουμε έναν προσωπικό χαρακτήρα. Ήταν μια ιδέα που επεξεργαζόμουν τα τελευταία δύο χρόνια. Είχα μια ομάδα στο facebook που λεγόταν “Ανεξιχνίαστα εγκλήματα και εξαφανίσεις”. Μετέπειτα όμως, μόλις συνειδητοποίησα ότι ήθελα να κάνω εκπομπή, άλλαξα το όνομα της σελίδας σε “Ίχνη στο σκοτάδι”» λέει στην «Espresso» ο Χάρης Βεραμόν.

Μέχρι στιγμής στο κανάλι προβάλλεται ένα επεισόδιο κάθε μήνα. «Προσπαθούμε να βγάζουμε ένα επεισόδιο τον μήνα, επειδή είναι documentary crime film. Είμαστε δύο άτομα που το κάνουμε αυτό, εγώ και ο σκηνοθέτης μου Αλέξης Στεφανής, που είναι η “ραχοκοκαλιά” της εκπομπής. Εγώ γράφω το σενάριο, κάνω όλη την έρευνα και κατόπιν παρουσιάζεται το επεισόδιο, στο οποίο ενυπάρχουν η σκηνοθετική πινελιά, η αισθητική προσέγγιση και οι δραματουργικές αναπαραστάσεις. Χρησιμοποιούμε φωνές ηθοποιών για να αποδώσουμε αληθινές μαρτυρίες και έχουμε και ερμηνευτική προσέγγιση μέσω της φυσικής παρουσίας των ηθοποιών. Μάλιστα, συνεργαστήκαμε και με τον Τάσο Ράπτη, που είναι πολύ γνωστός εκφωνητής και ηθοποιός» εξηγεί ο δημιουργός του καναλιού.

Όπως αποκαλύπτει στη συνέχεια, στις έρευνες συνδράμουν κοινωνιολόγοι, εγκληματολόγοι και αστυνομικοί που έχουν υπηρετήσει στην Ασφάλεια, ιδίως στο τμήμα Ανθρωποκτονιών και έχουν εμπειρία πάνω στο αντικείμενο των εξαφανίσεων και σε υποθέσεις δολοφονιών.

«Η έρευνα είναι πολυεπίπεδη, έχει συναντήσεις με μάρτυρες, αυτοψία στον χώρο, εγκληματολογική αναπαράσταση… Για παράδειγμα, αν έχουμε έναν θάνατο που έχει αποδοθεί σε αυτοκτονία, αλλά δεν φαίνεται να έχει συμβεί κάτι τέτοιο, μπορεί να χρησιμοποιήσουμε ένα ανθρώπινο ομοίωμα. Θα το πετάξουμε στον γκρεμό, για να δούμε τι ζημιές θα προκληθούν και αν αυτές ταυτίζονται με το σημείο όπου έπεσε το θύμα! Είχα κάνει ακόμη και αίτηση στη Μετεωρολογική Υπηρεσία για να πάρω ένα έγγραφο που αφορούσε το 1995, ώστε να δω αν οι καιρικές συνθήκες εκείνης της ημέρας ανταποκρίνονταν με την περιγραφή της μαρτυρίας»!

f2

Όπως υποστηρίζει ο εμπνευστής της εκπομπής, η ανταπόκριση του κόσμου στο εγχείρημά του είναι πολύ ενθαρρυντική: «Ό,τι κάνουμε το κάνουμε με πολλή αγάπη και μεράκι και μέχρι στιγμής τα σχόλια είναι πολύ θετικά. Οι χρήστες επιζητούσαν μια τέτοια εκπομπή στο διαδίκτυο, γιατί δεν υπήρχε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα. Όσον αφορά τους στόχους, θέλουμε να μπορέσουμε να επιλύσουμε υποθέσεις και να φτάσει η αλήθεια στη Δικαιοσύνη. Επίσης, θέλουμε να γίνει γνωστό αυτό που κάνουμε και να αποκτήσουμε χορηγούς, για να είμαστε πιο παραγωγικοί. Ήδη κλείσαμε συνεργασία με την Digital Minds, που αναλαμβάνει τη διαφήμιση καναλιών τα οποία δραστηριοποιούνται στο YouTube. Για μας είναι μια επιπλέον βοήθεια από μια εταιρία που έχει αναλάβει πολύ γνωστά κανάλια, όπως τους “Ράδιο Αρβύλα”, όταν έκαναν διαδικτυακά την εκπομπή» καταλήγει ο Χάρης Βεραμόν, ο οποίος δεν αποχωρίζεται στην εκπομπή τη μάσκα του, αφενός επειδή θεωρεί ότι δεν αφορά κανέναν πώς είναι εμφανισιακά και αφετέρου λόγω της φύσης της δουλειάς του.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μαριγκόνα: Η μελαχρινή που τρέλανε το ΣΕΦ στο ματς Ολυμπιακός – Βιλερμπάν

Το ματς Ολυμπιακός - Βιλερμπάν εξελισσόταν σε θρίλερ... Ωσπου...

Τροχαίο για τη Στέλλα Μπεζαντάκου!

«Κόλαση» στα νότια προάστια με τη Στέλλα Μπεζαντάκου και...

Η ατάκα του 30χρονου στην αδερφή του λίγο μετά την εν ψυχρώ εκτέλεση της πρώην συντρόφου του στο Αγρίνιο

Υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα ενώπιον...

Eurovision: Κάθε καρυδιάς… καρύδι στον ελληνικό τελικό

Για μια θέση στον ήλιο... Μετά την επικοινωνιακή επιτυχία...

Βαρδής Βαρδινογιάννης: Δεν άντεξε μακριά από τη Μαριάννα του

Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ταξίδεψε στη γειτονιά των αγγέλων για...